hier met 1,78 . ook geen probleem met mijn 5 cm hakken en als ik hoger aan zou kunnen met mijn rug zou ik dat ook geen punt vinden.ook ik ben vaak de grootste in mijn omgeving maar of ze nu 5 of 15 cm omhoog moeten kijken vind ik niet belangrijk. enigste waar ik op moet letten is of manlief me met rust kan letn, die is erg gek van hakken en ik heb ze jaren niet aan kunnen hebben. haha
Hier ook hakken hoor, en het lieft 10 cm of hoger..! Ik ben 1.76 en mn man 1.86. Som heb ikzulke hoge hakken aan dat ik groter ben, maar dat is prima. Ik ben trouwens ook super dun, heb ondergewicht.. Met hakken voel ik me veel vrouwelijker en zekerder! Ik heb altijd het probleem dat al we heel lang moeten lopen ik geen schoenen heb om aan te trekken. Het lukt me maar niet om platte schoenen te kopen..
Ik ben zelf 1.90 m. Erg lang dus. Ik draag wel ooit hakken, in mijn vrije tijd, maar max 5 cm hoog. Ik zou heel graag hakken van 10cm of hoger dragen, maar vind dat echt geen gezicht omdat ik dan echt boven alles en iedereen uitkom. Als ik 10 cm kleiner zou zijn, zou ik dat zeker wel doen. Op mijn werk draag ik altijd platte schoenen. Ik moet dan veel staan en lopen en qua werkhoogte zijn de bladen op mijn werk al niet ideaal, maar als ik hakken aan doe al helemaal niet. Mijn vriend is trouwens "maar" 1.83, maar qua verschil kan het me niet zo veel schelen, ik ben toch wel groter...
Zara75, lekker aantrekken hoor die hakken!! Ik ben 1.80 en draag ook gewoon hakken (geen naaldhakken hoor) maar toch wel 5cm. En dan nog toren de jongere meiden boven mij uit, hier in het Noorden althans.
Herkenbaar! Ik draag nooit geen hakken meer, mijn vriend is 1,59 en ik 1,73. Heb wel een paar pumps liggen voor een speciale gelegheid ofzo maar kan dr niet meer op lopen. Vriend en ik zijn bijna 7 jaar samen dus zolang al niet meer aangehad.