Van dit heerlijke weer! Ik laat me er altijd door beïnvloeden. Helaas ook bij somber weer. Maar vandaag is het zomers en ik ga heeeel erg genieten!
Heerlijk he!! Ik sta ook altijd vrolijker op met dit weer! En het blijft de hele week zo, genietn dus!
het werd tijd, hier bewolkt maar wel al goed aan het opwarmen, tzou 26 graden worden hier, wel met regen maar ik haat kou dus het is al iets regen zou minimaal worden lees ik ner op men favo site, kheb op de goede week een weekje verlof genomen hele week ziet er goed uit
ik heb zoveel meer energie met dit zonnetje en mijn humeur. wow die is bijna niet te verpesten van mij mag t wel een paar maandjes aanhouden zoals dit. zonnetje volop in de tuin, wasje aan de lijn, helaas kinderen vandaag nog binnen dus vandaag zonnebrand creme halen en dan hun ook hup naar buiten. heerlijk. en niet te vergeten... lekker in de tuin eten. jum jum
Wat goed he! Wij gaan er ook van genieten, vanmiddag de tuin aanpakken, een loungesetje aanschaffen en dan vanavond met een dikke salade en wijn in de tuin zitten
Ik ga deze week ook lekker genieten van dit weer! Straks ga ik lekker naar een vriendin die een dochtertje heeft van mijn zoontje zijn leeftijd en dan gaan we lekker van het zonnetje genieten. En morgen ga ik voor het eerst naar het strand met mn kleine vent!
Ik gelukkig ook want ik heb vanacht dankzij hoest aanvallen van mijn dochter maar 3 uurtjes geslapen. En toch heb ik zin om op de fiets Wendy van de psz te halen zo!
Ik wordt er ook heel vrolijk van! Heb mijn nageltjes al gelakt, mijn slippers uit de kast gehaald. Mira's zomerkleertjes zijn gestreken en wachten tot ze waker wordt Heerlijk naar buiten de hele middag!
ik ook zeker weten, alleen ik weet ik mag niet klagen maar doe het stiekem toch zwanger zijn en deze tempraturen is niet altijd lekker haha! maar goed alles op een rustig tempo doen en we komen er wel ! beter als dat eindeloze regen
ja ik weet hoe t voelt en je mag best even klagen mijn kinderen zijn van juli (5 en 8 ) en t was ook zeker zwaar met die hitte.
Heerlijk he? Niet alleen het weer is lekker, maar alle mensen die je tegenkomt zijn ook vrolijk. Iedereen word hier vrolijk van.
Nou, ik wordt er ook vrolijk van hoor! En er komt veel meer uit mijn handen... Krijg wel een beetje de kriebels van mensen die klagen over de warmte, of ze moeten zwanger zijn natuurlijk! Nu heb ik het ook altijd koud en waar andere zich een rotje zweten vind ik het behagelijk du misschien kan ik me niet zo goed inleven in de warmte die iedereen voelt. Maar voor mij mag het iedere dag wel dit weer zijn!!
hihi van mij mag t ook wel zo blijven de komende maanden liefst t hele jaar maar dan moet ik denk verkassen naar australie alleen zijn mijn bloemetjes en plantjes niet zo blij met de volle zon op hun bakkes dus die krijgen als de zon onder is even een lekkere douchebeurt
Bijna niet te geloven maar ik voel een zomerdepressie aankomen. Ik houd meer van de herfst- en wintermaanden. Depressie is een sterk woord hoor, maar nu het zo warm is blijf ik liever binnen. Dit weer maakt me lui en lamlendig. Van kou wordt ik actief en energiek.