Hoi meiden, Op 30 sept had ik mijn uitgangsecho en nam mijn laatste microgynon in. Op 3 okt ben ik gestart met decapeptyl en op de 4e ben ik bloed gaan verliezen. Arts en vroedvrouw zeiden dat ik wat roze verlies zou kunnen krijgen. Maar ik ben gewoon ongesteld. Op 5 okt ben ik met gonal f begonnen. Bloedverlies blijft hetzelfde. Vroeg me af of er meer meiden echt ongesteld werden met decapeptyl ? Of is dit niet goed ? Uitgangsecho liet dun bms zien en rechts stonden 10 follikels en links zes. Ga het morgen navragen maar vroeg me af of dit nou wel goed is?
Wow meissie, jullie zitten er ineens weer middenin! Fijn dat je al antwoord hebt op je vraag en heel veel succes voor de komende tijd! Knuffel!
Wat lief van je!!! Ja, gaat opeens loeihard!! Moet eerlijk zeggen dat ik het gevoel heb nog niet te beseffen, dringt nog niet tot me door. En in 2006 drie ICSI s maar dan lange protocol, dus nu gaat t voor mijn gevoel nog sneller.... Zit met dat gedoe van die verzekering (andere topic hier) wat me dwars zit....