Graag wil ik jullie advies

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door vruchtje24, 5 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.192
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Hoi Meiden,

Net had ik een vette positieve ovulatietest. Maandag voor het laatst geklust. Wat is nu beter om vanavond of morgenavond te klussen. Ik maak hier een probleempje van omdat gyn had afgeraden elke dag te doen. Dus als we morgen zouden doen is zaad misschien beter omdat er dag langer rust tussen zit, maar ben bang dat ik mijn ei dan mis. Wat zouden jullie doen?

alvast bedankt

liefs vruchtje

2. Srb

Srb Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.179
    0
    0
    hee, volgens mijn arts is het zaad optimaal als je het om de dag doet. En het is sowieso verstandig om het op de dag van je ovulatie te doen. Niet opsparen, je eitje leeft niet zo lang (hooguit 24 uur), het is zonde om dat te missen. Vanavond aan de klus zou ik zeggen! Veel plezier :)

3. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Ik sluit me aan bij SRB, klussen maar jullie.
    Ik hoop dat het raak zal zijn.

Groetjes,
    Elvira

4. mijn gyn zei dat het het beste voor het zaad is: om de dag, maar rond de eisprong is elke dag prima.

En er was hier iemand (haar man) 2 dagen onthouding en zaad was 'zozo' één dag later weer een zaadtest en veel meer zaadcellen gevonden.
    het hoeft niet altijd 'minder' of 'slechter' zaad te zijn als je een periode elke dag seks hebt!

5. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    ik zeg gewoon vanavond lekker klussen en benut dat eitje! en misschien morgen weer een keer?

6. Elmo

Elmo Niet meer actief

Als je ei er echt aankomt....
    Klussen tot je er bij neervalt ;)

Whahaha...ik zou geen risico nemen hoor en zorgen dat er altijd wel 1 zaadcel in de buurt is :-D

Veel "plezier"!

Deel Deze Pagina