Hoi, Wie weet waar ik lange dunne broeken maat 104 kan krijgen? Voor meisjes is er van alles maar voor jongens kom ik niet verder dan de linnen broeken van de C&A die ik super lelijk vind. Voor naar school vind ik korte broeken niet echt handig ivm vallen. Maar als het 25 graden of heter is zijn lange spijkerbroeken echt te warm. Maar waar vind je fatsoenlijke dunne broeken max 30 euro? Geen jogging of trainingsbroeken behalve als ze ook door kunnen voor nette broek (niemand loopt op deze school in jogging of trainingskleding) alvast bedankt!
Ik verwacht eigenlijk ook niet dat het te vinden is. Alle jongetjes lopen in korte broeken hier. Wat bedoel je ivm vallen?? Kapotte knietjes? Tja dat gebeurd hier de eerste weken ook, vol met korsten. Gaat vanzelf weer over.
Zara heeft (vooral tm maat 110) hele leuke broekjes. Linnen maar ook joggingstof met leuk printje, dus geen echte jogging broek look. Met een dunne broek vallen lijkt me erger dan met korte broek. Dan niet alleen knietjes maar ook broek kapot. Wonden en schaafjes helen snel hoor bij kinderen.
Met 20+ graden hebben mijn jongens een korte broek aan hoor. Ze hebben geen zomer lange broeken. Het is vaak de eerste weken dat ze een paar keer een kapotte knie vallen, maar daarna valt dat vaak reuze mee. Juist fijn dat er nu eens niet broeken op de knie doorslijten
Mijn 5 jarige loopt vanaf 18 graden in korte broek. Ik zie eigenlijk nooit jongens op school in lange broek als het boven de 25 graden is. En ja, hij heeft kapotte knieën maar dat hoort er bij, hij weet vaak niet eens meer waar het door kwam.
Ik snap het verhaal van een lange broek ivm vallen ook niet zo. Lijkt me voor een kind erg vervelend om bij warm weer (laat staan heet weer) een lange broek aan te moeten. Zelfs al is het dunne stof.
Ik zou toch echt gewoon voor een korte broek gaan. Die knietjes helen vanzelf wel weer (als het daarom gaat) en zovaak vallen ze nou ook weer niet? En dan daarbij, heeft hij dan nooit een korte broek aan? want met buitenspelen thuis is de kans veel groter dat hij valt toch?
Ik zou ook voor een korte broek gaan. Anders heb je binnen de kortste keren een dunne lange broek met 2 gaten. Als je schoenen/ sandalen of wat he hem ook aan wil laten doen laat wennen valt hij zo ook minder. Meestal zorgt de wisseling van soort schoen voor valpartijen en zodra ze gewend zijn aan de schoen gaat het goed
Vorig jaar kon ik bij de h&m goed slagen voor zomerbroeken. Meteen voor de volgende maat ook ingeslagen, dus voor dit voorjaar. Bij warm weer gaat hier idd ook de korte broek aan ivm de kwetsbaarheid van de zomerbroeken en de hoeveelheid knielapjes die ik al heb moeten naaien.
Bij Zara of H&M. Ik heb zoiets voor mij zoon en dat is echt heel dun en luchtig,: https://www.zara.com/nl/nl/extra-lange-broek-met-bies-p06224535.html?v1=44491144&v2=1448541 https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.0794904007.html
dunne broeken vallen ze toch meteen kapot? 2 keer kruipen of vallen en er zit weer een gat in de broek. die knieën genezen wel, die broek niet maar eerst had h&m dunne broeken, waren ideaal voor de zwemles maar geen idee of ze ze nog hebben.
Dit idd. Ik heb een paar jaar geleden mij ook een ongeluk gezocht naar een lange dunne broek voor zwemles. Uiteindelijk er een kunnen scoren op marktplaats
Thuis vallen ze toch ook wel? Dan zouden ze nooit een korte broek aan kunnen. En anders zo'n 3/4 broek, heb je in spijkerstof (beetje loose fit) en in bermuda stof.
Mijn jongste is een wildebras - een dunne broek gaat precies 1 dag mee Dus hier zijn het spijkerbroeken met verstevigde knie, of gewoon een korte broek. Een dunne broek helpt overigens ook vrijwel niet tegen knieën kapot vallen, dus om dat te voorkomen zou je al een stevigere stof moeten hebben en dat is natuurlijk ook veel warmer.