pijnlijke blaas, maar geen blaasontsteking

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door friezin, 20 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. friezin

friezin Bekend lid

4 jul 2006
    898
    4
    0
    leeuwarden
    Hallo,

Dit weekend ben ik naar de dokterswacht geweest, omdat ik ontzettende pijn had aan mijn blaas. Ik dacht dus dat het een blaasontsteking was.
    De arts vertelde mij dat hij wel wat gevonden had, maar te weinig om te constateren dat het een blaasontsteking was. Wellicht was het een beginnende blaasontsteking.

Nu heb ik af en toe nog wel last. Maar momenteel heb ik vooral last rechts onderin mijn buik. (steken).

Wat kan dit zijn?
    En wat kan nog meer een pijnlijke blaas veroorzaken als het geen blaasontsteking is?
    Kan dit komen doordat mijn baarmoeder groeit?

Alvast bedankt voor het antwoord

Groeten
    Friezin

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi friezin,

Ja dit kan door je groeiende baarmoeder komen deze drukt je blaas aan de kant en kan voor dezeklachten zorgen.
    Houd het wel in de gaten want zoals ik het lees was je urine niet helemaal schoon. Indien de klachten blijven aanhouden zou ik toch nog een keer je urine laten nakijken+ een kweek!

Imke

3. friezin

friezin Bekend lid

4 jul 2006
    898
    4
    0
    leeuwarden
    Hoi Imke,

Gisteren voor de zekerheid nogmaals mijn urine laten onderzoeken.
    Deze bleek toch schoon te zijn.
    Gelukkig heb ik vandaag nauwelijks last gehad, maar nu weet ik in ieder geval dat het ook kan komen door de groeiende baarmoeder.

Gek, maar daar had ik bij de zwangerschap van mijn zoon nooit last van.

Bedankt voor je antwoord.

Groeten
    Friezin

Deel Deze Pagina