8 mnd een cyclus van 28 dgnen nu opeens al 3 weken overtijd?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Diaan1907, 17 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Diaan1907

Diaan1907 Lid

26 sep 2008
    99
    0
    0
    Meiden ik snap er echt niets meer van en hoop dat jullie mij met tips kunnen helpen..

Ik ben in maart 2008 gestopt met de pil,en na 2x 5 weken meteen een cyclus van 28 dgn..Ben 29 september voor het laatst ongesteld geweest..toen kreeg ik 3 weken na mn ongi 16 okt. last van bruin afscheiding dat heeft 7 dagen geduurd (en alleen met afvegen na toilet bezoek)
    Ik heb natuurlijk al meerdere zwangerschapstests gedaan maar die zijn allemaal negatief :cry:
    Ben ook bij de ha geweest en zei zegt afwachten.. :x
    Ik houd ook mn temp. bij en die is constant 36.4 c

Maar wat nu?
    Ik vind het zo raar,dat als je 8 mnd een regelmatige cyclus hebt en opeens klopt er niets meer van en volgens mij is er ook op ei want mn temp. gaat niet omhoog ja zaterdag was ie 36.5..

Weet ook niet of jullie me kunnen helpen maar ik maak me zo een zorgen dat ik het wel fijn vind dat ik het van me af heb geschreven..
    Alvast bedankt voor de evt. andwoorden!

2. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    waarschijnlijk is die bruine afscheiding toch een soort van ongi geweest alleen super licht. kwam dat wel na 28 dagen? dan moet je waarschijnlijk over een week weer onghi worden. ik zou daar rekening mee houden.

3. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Soms sla je wel eens een cyclus over, misschiend at dit bij jou het geval is?
    En word je volgende week wel weer gewoon ongi, op week 8 dan

Deel Deze Pagina