Ik ben er ook weer eens! Helaas had ik gisteren bruinverlies en vandaag is het doorgezet.. Ik ben nu in ronde 6 beland... Balen... Ik had eerst nog een klein hoopje dat het een innestelingsbloeding zou zijn, maar daarvoor verlies ik teveel bloed.
heey meiden ff weer een update vanaf deze kant.. voel me nu heel misselijk beetje vreemd maar voor de rest niks ik weet ook niet de tijd wanneer ik kan testen omdat mijn cyclus zo vreemd is dus ik wacht even af..
Balen he Popsel.. Elke keer weer is het een teleurstelling.. Mijn lichaam houdt me ook steeds voor de gek.
Pff meid.. heel veel sterkte.. echt zwaar balen! Ik wens je de volgende ronde dan maar ontzettend veel succes..
Langer dan een half jaar bezig... 01. Jiska - Ronde 7 02. Lies - Ronde 11 03. Patricia - Ronde 9 04. Marjan26 - Ronde 15 05. Puzzcat24 - Ronde 6 06. Enise - Ronde 6 07. Marleen1979 - Ronde 5 (7 mnd. bezig) 08. Linda24 - Ronde 18 (1,5 jaar bezig) 09. Rossi - 13 maanden bezig 10. Frumpje - Ronde 7 11. Miss Butterfly - 13 maanden 12. Emma29 - Ronde 12 13. Willes - Ronde 11 14. FunnyMe - Ronde 33 15. Nikitje - Ronde 6 16. wies31 - ronde 17 17. Yvetje1982 - ronde 7 18. Schatje1 - ronde 9 19. Popsel - ronde 11 heb mezelf er ook even bijgezet en popsel jou ook meteen
Voeg me toe... Bezig sinds Oktober 2006, cyclus niet regelmatig...maar wel onder de 34 dagen... In mijn omgeving raken veel zwanger en is het ook zuur dat je het zelf niet word... Knuf Brenda
Langer dan een half jaar bezig... 01. Jiska - Ronde 7 02. Lies - Ronde 11 03. Patricia - Ronde 9 04. Marjan26 - Ronde 15 05. Puzzcat24 - Ronde 6 06. Enise - Ronde 6 07. Marleen1979 - Ronde 6 (8 mnd. bezig) 08. Linda24 - Ronde 18 (1,5 jaar bezig) 09. Rossi - 13 maanden bezig 10. Frumpje - Ronde 7 11. Miss Butterfly - 13 maanden 12. Emma29 - Ronde 12 13. Willes - Ronde 11 14. FunnyMe - Ronde 33 15. Nikitje - Ronde 6 16. wies31 - ronde 17 17. Yvetje1982 - ronde 7 18. Schatje1 - ronde 9 19. Popsel - ronde 11
asjeblieft ik ga proberen te slapen..weet niet of het lukt want ben misselijk buikje is helemaal aan het draaien.. slaapse allemaal!
lies; nog bedankt voor je reactie. je hebt het goed uitgelegd, ik snap het helemaal. Als je zelf een regelmatige cyclus hebt, moet je dan ook medicijnen spuiten of slikken, of alleen als ie onregelmatig is? Krijg je dan meerdere eitjes per cyclus? Bedankt ook voor het toevoegen aan de lijst! liefs wies
Ik snap er niks meer van... Gisteren dacht ik echt dat de gingen doorzetten. Vandaag niks bij het afvegen en mn temp is nog steeds hoog (36,9). Afwachten maar weer. WAt doet mn lichaam toch raar!?
Misschien dan toch.... Als er morgen ook niets meer is, dan zou ik testen! Misschien is het toch een innesteling geweest? Ik hoop zo voor je dat het de niet zijn. Ik zal voor je duimen Marleen! xxx Patricia
Hier ook nog niks.... Begrijp er niets van, voel echt helemaal niks gewoon Maar ook niet dat ik ongesteld ga worden, waar ik normaal echt altijd last van heb. En niet te weinig ook moet ik zeggen. Ik vind het maar gek. Ik weet gewoon, ik kan niet zwanger zijn! Of toch wel........................ pff wat een onzekerheid. Maar goed ik wacht toch nog een paar dagen om te kijken hoe en wat......
Meiden het eerste schaap is over de dam om het zo maar te zeggen ! Wij zijn zwanger ! Eindelijk na 12 rondes en bijna 2 jaar... Geen dokters en onderzoeken ... net op de valreep is het toch zo.. Meiden ik zet het ook met pijn weg want ik gun het jullie allemaal ook zo ... maar misschien geeft dit jullie ook juist hoop !
proficiat, en ja het geeft weer nieuwe hoop. ik heb er deze maand ook weer hele goede hoop in nu ik juist dat pompje heb en juist mijn eiersprong. hopelijk volgen we allemaal snel !