Langer dan een half jaar bezig... 01. Jiska - Ronde 8 02. Lies - Ronde 11 03. Patricia - Ronde 9 04. Marjan26 - Ronde 15 05. Puzzcat24 - Ronde 6 06. Enise - Ronde 6 07. Marleen1979 - Ronde 6 (8 mnd. bezig) 08. Linda24 - Ronde 18 (1,5 jaar bezig) 09. Rossi - 13 maanden bezig 10. Frumpje - Ronde 7 11. Miss Butterfly - 13 maanden 12. Emma29 - Ronde 12 - ZWANGER! 13. Willes - Ronde 11 14. FunnyMe - Ronde 33 15. Nikitje - Ronde 6 16. wies31 - Ronde 17 17. Yvetje1982 - Ronde 7 18. Schatje1 - Ronde 9 19. Popsel - Ronde 11 20. grace20 - Ronde 22 21. wenneke20 - Ronde 10 22. Brenda1976 - Ronde 10 23. Essiegirly - Ronde 6 24. Visjes - Ronde 5 (maar sinds december al pilloos) Ik heb even m'n ronde veranderd. Zit nu in ronde 8 .
waren vanaf september bezig ik wacht tot dinsdag en bel dan dokter voor zekerheid durf niet te geloven omdat er sommige zegge kunt nog altyd ongi worden
O sorry, je stond natuurlijk ook op de lijst. Nou meid, volgens mij moet je heerlijk gaan genieten! Het is een echte streep. Dit geeft mij ook weer goed moed .
durf nog niet te geloven omda sommige zegge da je alsnog ongi kunt worde dus die banner wacht nog effe
heb ik ook gedaan meid ! hou je nog ff in ! Maar ik had zelf oh zo hoop had echt nog nooit streep gehad zelfs niet vaag ! en ja hoor ik kan nu strepen maken wat ik wil.... ik was voorzichtig met blij zijn en nu kan ik het niet geloven pffff wij gaan donderdag naar de dokter ... spannend hoor meis ik duim voor jullie allemaal hoor !
@ wenneke Goed nieuws! voorzichtig Gefeliciteerd !! @ Emma hoe is het nu bij jou, hoe voel je je? woensdag mijn Nod, ben benieuwd! afgelopen dagen is mijn temp gestegen ( vanaf mn eisprong ) klom ie omhoog van 36,7 naa 36,8 naar 36,9 & 2 dagen 37, nu is ie 2 dagen 36,8 en zit op DPO 10 dag 25. het kan nog alle kante opgaan is me gezegt. dus afwachten waneer mijn nod is ! ( heb wel vage klachten,maa kan tussen mn oren zitten ) groetjes !
Hai allemaal, Ben net terug van een weekje vakantie. Fijn om te zien dat er zoveel meiden bij gekomen zijn! Nou tijdens mijn vakantie dacht ik dus sterk dat het wel eens raak zou kunnen zijn. Ik had voor mijn vakantie steeds m'n tmep bijgehouden, maar tijdens mijn vakantie niet. Afgelopen week ben ik met vlagen misselijk geweest, er veel last van mijn darmen, pukkeltjes in mijn gezicht... Met mijn vriend afgesproken vandaag een test te doen.( weet niet of ik overtijd ben, want mijn cyclus is verschrikkelijk onregelmatig) Vandaag is het dag 33 van mijn cyclus. Nu dacht ik vanmorgen aan het tempen. Mijn temeratuur is niet hoger dan normaal, dus waarschijnlijk geen zwangerschap.. baal er zo van! Nog meer meiden die het idee hebben steeds door hun lichaam voor de gek te worden gehouden?
ja dat is het zeker, wil me er niet op vastklampen maar stiekum doe je dat wel en denk je er heus wel bijna de hele dag aan als je maar iets voelt! zullen vast wel herkenbaar zjn voor velen, het is moeilijk maar ik moet tege mezelf zegge HO het kan ook zijn omdat je mischien nie goed in je vel zit. maargoed, het is de 1ekeer in een maand dat ik een hele maand gewoon last heb van allerlei dingetjes die dan ook echt nie weggaan,soms doet het wel zeer ( blijvende pijn linkonder ) en af en toe steekjes..in mn hele buik. het is er ook als ik er niet aan denk en zodra je het voelt begint het weer van voor af aan ... bluhg
Heej dromertje, dat herken ik helemaal! Vooral de eerste rondes dacht ik van alles te voelen en bij elk steekje dacht ik 'Wie weet?'. Maar na al die maanden heb ik geloof ik alle kwaaltjes wel eens gehad maar ik was nooit zwanger.. Dus tegenwoordig heb ik er minder last van...
ja kan er ook van meepraten! je voelt je misselijk en hebt pijnlijke borsten enzo... en als ik dan denk ik zou nog meer kans maken als mijn tepels gevoelig zouden zijn. dan krijg ik inneens wel gevoelige tepels zeker. ik weet ondertussen al dat het tussen mijn oren zit.
kan iemand me hier zeggen als ik nu al zou kunnen testen? of is dit geen goed idee? ik moet dinsdag terug naar de genecoloog voor dat pompje. zou hij dit al kunnen zien in het geval dat ik zwanger zou zijn? of is dit allemaal nog te vroeg? ben echt zenuachtig en kan gelijk niet meer wachten tot dinsdag maar toch weet ik niet als ik nu al kan testen?! wat zouden jullie doen? groetjes grace
Het is 100% te vroeg om te testen en de gyn zal ook echt nog niks zien! Zet dat nou nog maar een poos uit je hoofd want het geeft alleen maar teleurstellingen!
Langer dan een half jaar bezig... 01. Jiska - Ronde 8 02. Lies - Ronde 12 03. Patricia - Ronde 9 04. Marjan26 - Ronde 15 05. Puzzcat24 - Ronde 6 06. Enise - Ronde 6 07. Marleen1979 - Ronde 6 (8 mnd. bezig) 08. Linda24 - Ronde 18 (1,5 jaar bezig) 09. Rossi - 13 maanden bezig 10. Frumpje - Ronde 7 11. Miss Butterfly - 13 maanden 12. Emma29 - Ronde 12 - ZWANGER! 13. Willes - Ronde 11 14. FunnyMe - Ronde 33 15. Nikitje - Ronde 6 16. wies31 - Ronde 17 17. Yvetje1982 - Ronde 7 18. Schatje1 - Ronde 9 19. Popsel - Ronde 11 20. grace20 - Ronde 22 21. wenneke20 - Ronde 10 22. Brenda1976 - Ronde 10 23. Essiegirly - Ronde 6 24. Visjes - Ronde 5 (maar sinds december al pilloos) Alweer ronde 12....
Hé Lies, Balen zeg dat je weer in volgende ronde zit! Ik heb je website gelezen! Heftig zeg! Ik hoop voor je dat het deze ronde raak is! En dat anders UIU het laatste zetje geeft om zwanger te worden! Veel sterkte!
Hey meis! Dank je wel! Leuk dat je even op mijn website geweest bent! Ik leef helemaal naar de iui behandelingen. Zo lukt het toch niet, die hoop heb ik al opgegeven... Jij ook succes meid!