Langer dan een half jaar bezig

Discussion in 'Zwanger worden' started by Jiska, Jun 16, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

Jul 8, 2006
    7,561
    0
    0
    Dank je essie

jiska, volgens mij hebben alle mannen dat hoor dat de ene bal wat hoger als de andere hangt. Ik ga iig voor de zekerheid ff kijken...

2. Jiska

Jiska Fanatiek lid

Mar 6, 2007
    1,477
    3
    38
    Overijssel
    Dat zou me erg gerust stellen... Ik heb het hele internet afgestruind en ben ook een afbeelding tegengekomen waarbij de een ook wat hoger zat... Hi hi, wat een zoektocht he. M'n mannetje is wat later thuis en belde net even dus ik zei: 'Ik ben al voor je op zoek naar info!' :)

3. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

Jul 8, 2006
    7,561
    0
    0
    ik heb mannetje net verteld dat ik vanavond ff naar zn ballen wilde kijken. Hij kreeg meteenweet ik het in zn bol hihi valt dat ff tegen voor hem! Maar volgens mij is het echt iets wat alle mannen hebben.

4. Jiska

Jiska Fanatiek lid

Mar 6, 2007
    1,477
    3
    38
    Overijssel
    Hihihi, zo ging het bij ons ook! Toen m'n mannetje het vertelde zei hij: Je moet vanavond maar kijken! Tjonge, je leert elkaar wel goed kennen zo ;) :)

5. Patries5

Patries5 Actief lid

May 1, 2007
    103
    0
    0
    Hmmm ik denk dat ik dan ook maar eens moet gaan kijken. Klinkt allemaal wel heel interessant haha!

6. Jiska

Jiska Fanatiek lid

Mar 6, 2007
    1,477
    3
    38
    Overijssel
    Nou meiden, ik ben weer helemaal opgelucht. Komt net m'n mannetje thuis zegt 'ie 'Moet je kijken!'. Ik heel nieuwsgierig... En ja hoor, nu zagen we gewoon dat ze allebei ongeveer even groot waren en even hoog/laag zaten. Klinkt komisch als ik het zo schrijf maar wij waren in ieder geval wel helemaal opgelucht! Zo zie je maar weer, je kunt je druk maken om niets :) . Overigens ben ik hierdoor wel heel wat wijzer geworden van de mannelijke anatomie en alles wat daar mee te maken heeft!

7. Patries5

Patries5 Actief lid

May 1, 2007
    103
    0
    0
    En wij hebben nu dus ook weer wat geleerd. Ik moet wel zeggen dat sinds we bezig zijn om zwanger te worden ik het vrouwelijk en mannelijk lichaam steeds interessanter vindt worden. We leren elke dag weer wat bij.

8. Jiska

Jiska Fanatiek lid

Mar 6, 2007
    1,477
    3
    38
    Overijssel
    Helemaal met je eens, Patries! Verbaast me elke keer weer hoe bijzonder het allemaal in elkaar steekt.

9. schatje1

schatje1 Niet meer actief

heey meiden
    het schiet al lekker op hier.. alweer drie zwangeren dames erbij!
    mooi zo meiden!
    hoop dat het zo goed doorgaat bij iedereen..
    hier nog steeds geen ongi te bekennen..
    xxjes schatje1

10. anoul26

anoul26 Fanatiek lid

Feb 11, 2007
    1,008
    0
    36
    Hoorn
    Ja, mijn vriend heeft soms ook ongelijke en soms gelijke grootte. ik denk ook dat je je er niet druk om hoeft te maken.

Ik ben zondag ongesteld geworden. We zijn met de achtertuin bezig en mijn schoonouders zouden komen helpen. Vlak voordat zij komen zit ik een broodje te eten en ineens begin ik te huilen. Ik gebruik veel positieve gedachtes om niet veel aan negatieve dingen te denken maar ineens kwamen de emoties. Ik schrok echt van mijzelf.

Als we over een paar dagen weer kunnen klussen voor het echie ben ik alles wel weer vergeten.

11. Jiska

Jiska Fanatiek lid

Mar 6, 2007
    1,477
    3
    38
    Overijssel
    Bale Anoul... Ik heb daar ook last van hoor, meid. Als ik weer eens goed ongi ben geworden vooral... Dan voel ik me zo moedeloos! En ik begrijp precies wat je zegt: je probeert je zelf zoveel mogelijk op te peppen en toch positief te blijven maar dat hou je niet altijd vol! Sterkte meid! Op naar de volgende ronde. Wie weet!

12. Jiska

Jiska Fanatiek lid

Mar 6, 2007
    1,477
    3
    38
    Overijssel
    Sorry... dubbele post!

13. anoul26

anoul26 Fanatiek lid

Feb 11, 2007
    1,008
    0
    36
    Hoorn
    Het is ook allemaal niet zo ernstig. Wat zijn nou 8 rondes, bedankt voor je steun! Nu in ronde 9.

In mijn leven ben ik gewend dat ik voor dingen moet vechten en een lange adem moet hebben, maar meestal lukt alles wat we heel graag willen uiteindelijk wel en daaraan houd ik vast!

14. Jiska

Jiska Fanatiek lid

Mar 6, 2007
    1,477
    3
    38
    Overijssel
    YEP! Nu ik dat zo lees krijg ik er ook weer hoop van ;) . Achteraf zullen we vast zeggen: wat waren die paar maanden dat we moesten wachten... Dan ben je het helemaal vergeten! Als ik maar zeker weet dat die tijd komt en er niet iets vreselijk mis is. Maar ach, zolang ik niets weet hou ik me vast aan m'n hoop!

15. Patries5

Patries5 Actief lid

May 1, 2007
    103
    0
    0
    Ben ik helemaal mee eens Jiska! Zodra je zwanger bent vergeet je alle frustraties die je had om zwanger te worden. En ik denk ook dat het niet erg is om te wachten, maar het feit of je uberhaupt wel zwanger kunt worden dat maakt het allemaal moeilijker.

16. marian26

marian26 Actief lid

Mar 11, 2007
    146
    0
    0
    kleuterjuf
    eindhoven
    hi meiden,

ik kom jullie ook even een hart onder de riem steken..
    ik hoop echt dat we allemaal eens in het roze lijstje komen te staan en dan een nieuw topic kunnen openen met : ZWANGER!

liefs marian26

17. Roosje76

Roosje76 Actief lid

Jun 30, 2007
    116
    0
    0
    maatschappelijk werkster
    Friesland
    Dag meiden, kom jullie even een positief bericht geven. Ik weet hoe het voelt om elke maand weer die teleurstelling te voelen, het wachten, jaloerse gevoelens naar zij-die-wel-zwanger-zijn. En de onrust rond de vraag of je wel vruchtbaar bent.

Na 9 rondes en nu eindelijk het geweldige resultaat waar je het allemaal voor doet, kan ik zeggen: probeer het wat naast je neer te leggen. Het komt goed, bij mij werkte het echt zo. Ik had maanden lopen temperaturen, ovulatietest gebruikt waar ik geen eisprong op kon vinden dus dikke paniek. Toen dacht ik bij mezelf, ik kap er mee, dit heeft geen zin. Ik ga me weer op andere, positieve dingen richten. En zie...het wonder is geschiedt!

Kop op dus, hou moed en geniet van alle andere dingen die er ook zijn. :D :D

18. Essiegirly

Essiegirly Fanatiek lid

Mar 14, 2007
    1,712
    0
    0
    Dordrecht

Super gesproken zeg! ;)

Roosje76 Van harrte meid geniet ervan!

19. Jiska

Jiska Fanatiek lid

Mar 6, 2007
    1,477
    3
    38
    Overijssel
    Roosje, echt super dat je ons even een hart onder de riem komt steken! Ik voel me helemaal opgepept door zo'n berichtje als dat van jou. We moeten inderdaad gewoon wat meer geduld hebben en misschien niet gelijk het ergste denken (dat vind ik persoonlijk het lastigst). Ik ben net als jij erg druk geweest met ovutesten en temperaturen maar laat het deze maand ook maar voor wat het is. Fijne zwangerschap toegewenst!

20. lauwie

lauwie VIP lid

Mar 17, 2007
    8,026
    0
    0
    Langer dan een half jaar bezig...

01. Jiska - Ronde 8
    02. Lies - Ronde 12
    03. Patricia - Ronde 9
    04. Marjan26 - Ronde 15
    05. Puzzcat24 - Ronde 6
    06. Enise - Ronde 6
    07. Marleen1979 - Ronde 6 (8 mnd. bezig)
    08. Linda24 - Ronde 18 (1,5 jaar bezig)
    09. Rossi - ronde 13 - ZWANGER! (juli '07)
    10. Frumpje - Ronde 8
    11. Miss Butterfly - ronde 13
    12. Emma29 - Ronde 12 - ZWANGER! (juli '07)
    13. Willes - Ronde 11
    14. FunnyMe - Ronde 34
    15. Nikitje - Ronde 6
    16. wies31 - Ronde 17
    17. Yvetje1982 - Ronde 7
    18. Schatje1 - Ronde 9
    19. Popsel - Ronde 11
    20. grace20 - Ronde 22
    21. wenneke20 - Ronde 10- ZWANGER! (juli '07)
    22. Brenda1976 - Ronde 10
    23. Essiegirly - Ronde 6
    24. Visjes - Ronde 6
    25. Lauwie - Ronde 10

hi meiden,
    een paar dagen niet gelezen, meteen veel gemist!

@grace20, wat balen zeg! ik leef met je mee! ik zie dat je ook al behoorlijk lang bezig bent! veel succes deze ronde. ik las dat je met een speciale methode bezig bent, ik hoop dat die snel zijn vruchten afwerpt!
    @funnyme, beterschap! ik hoop dat het ondanks je griep toch lukt!
    @essie, ben je nog naar de huisarts geweest? hoe was dat? ik hoop dat het allemaal meeviel!
    @jiska, wat een stress! :) gelukkig hebben meer mannen het!
    @schatje1, ben je al over tijd? ga je al testen? succes!
    @anoul26, je kunt ook niet altijd positief gestemd zijn en jezelf oppeppen. het brengt ook wel stress mee als t niet zo snel lukt en af en toe een goeie huilbui lucht ook op!
    @marian26, ik zag een testje op je banner. wanneer ga je testen? hoop dat t raak is!
    @roosje, bedankt voor je berichtje! doet altijd goed om te lezen dat t niet betekent dat het niet meer kan lukken omdat het wat langer duurt.

ik heb me ook maanden op andere dingen gericht (huis kopen, nieuwe baan, afvallen) en dat heeft ook niet het gewenste resultaat opgeleverd. ik ga me nu dus ineens afvragen of ik wel een eisprong heb en wanneer dan etc. heb me nu dus voorgenomen om 2 maanden te gaan temperaturen. ook voor als het zover komt dat we naar de ha/gyn gaan. ik probeer de relaxtheid meer te vinden in het op de lange termijn kijken, dan dat ik me op deze maand focus. na 9 rondes kunnen er toch nog wel een paar bij?!

was wel weer teleurgesteld dit weekend. had allerlei symptomen en mijn cyclus duurde ineens langer, maar helaas...

nog een vraagje: laten jullie dingen in de hoop dat je sneller zwanger wordt? ik drink bijvoorbeeld minder koffie omdat ik ergens gelezen heb dat je daarmee de kans op een zwangerschap verkleint. maar ik drink nog wel alcohol wat ook niet schijnt te helpen. in eerste instantie liet ik er niets voor, maar hoe doen jullie dat nu jullie langer bezig zijn?

liefs, lauwie

Share This Page