Wij doen het gewoon wanneer we zin hebben en sinds ik ovulatietesten gebruik, rond de eisprong gewoon elke dag. Ik ben bang dat ik anders wat mis loop, haha. Misschien heeft m'n vriend wel heel kort levend zaad denk ik dan Het schijnt ook qua percentages niet zo heel veel te verschillen of je het nou om de dag of elke dag doet.
alos je ovu testen gebruik dan weet je toch hoe en wat dan hoef je ook niet bang te zijn dat je hem mist of zie ik het verkeerd
hoi moedergans, ik bedoel ook absoluut niet dat de wens voor een 2e of 3e kind niet zo sterk kan zijn als de wens voor een eerste kind! je hoort het idd wel eens dat mensen dat zeggen en dat lijkt me kwetsend als je graag nog een kindje wil! ik maak me zelf zorgen of het uberhaupt ooit gaat lukken en had bedacht dat die zorg weg is als je 'bewezen' hebt vruchtbaar te zijn. ik heb me niet gerealiseerd dat je ook nadat je al een of meer kinderen hebt gekregen onvruchtbaar zou kunnen worden, sorry! groetjes, lauwie
hoi iedereen, wil eventjes soory zeggen om een paar dagen nie te komen lezen of posten maar heb moeilijke dagen achter de rug. blijkt nu dat mijn dosis niet juist is van mijn "bakje" dus moet ik nog meer hormonen inspuiten. ik ben echt lastig en moe en niets kan me schelen enzovoort! echt wel *** ! heb vandaag als troost een zwangerschapbroek gekocht en loop er al heel de avond mee rond. en geloof me het werkt! ik wilde direct op het forum komen. raar he hoe een broek je kan opfleuren... nu ja kan iemand mijn ronde aanpassen op de lijst? nu ronde 23! bedankt iedereen ik vind hier tog wel veel steun en hoop!
Ik voel me zo raar, ben duizelig en mn tepels branden... niet normaal meer! Maar ik kan nu toch niks voelen? Heb pas 6 dagen geleden mn iui gehad. Misschien zit t wel tussen mn oren....
he grace balen meid dat je je zo *** voelt lijkt me ook niks hoor al die hormonen. ik heb ook al een zwangerschapsbroek hij hing bij de miss etam outlet voor 4,95 en daar kon ik hem niet voor laten hangen. met als gevolg dat die nu al maanden in de kast ligt hihi. maar ooit zal ik hem aan hebben. dat moet gewoon. funnyme het kan zijn dat het al ingenesteld is en dat je toch echt al zwangerschapssymtomen hebt. ik hoop het voor je . xxx miss butterfly
hallo meiden, wij kunnen weer op naar ronde 16.. het heeft weer niet zo mogen zijn.. ben ongesteld geworden, maar wel netjes na 28 dagen zoals elke maand.. maar toch begrijp ik niet waarom het niet lukt..?!? bah voelde me echt zwaar klote! sorry maar wilde het even van me af typen.. liefs van marian26
@Marian, wel balen zeg. En gooi je frustraties er maar uit hoor! Daar kunnen wij wel tegen. Veel suc6 in de volgende ronde! xxx Patricia
dankje! maar heb de frustraties er al uitgesport op de sportschool.. haha positief blijven denken.. en er zijn wel stelletjes die er al veel langer over doen dus wij geven nog lang niet op voor ons kleine hummeltje..! maar soms dan breekt het me allemaal wel eens op en dan is het fijn om het hier te kunnen delen met lotgenoten! ik wens iedereen heel veel geluk met zwanger worden! liefs van marian26
Hoi Marian, Die frustraties komen mij ook heel bekend voor het maakt toch een groot deel uit van het dagelijks leven of je nou wil of niet je fantaseerd over hoe zal het zijn elke maand kijk je weer wanneer je nu uitgerekend zal zijn als het lukt. en dat vreselijke gewacht iedere maand weer dit is echt iets waar je geen vat op heb. maar ooit dan mag het voor ons ook zo zijn hoe gaat het bij jou met het sporten in de wacht weken? Ik vind het heel lastig omdat van alles zeer doet heb ook minder motivatie.
Hee Marian, Ik weet precies hoe je je voelt. Maar elke ronde is er weer 1 dichterbij ons wondertje! Zitten jullie al in de MMM?
Heej FunnyMe, zou echt super super voor je zijn als het nu raak was... Na 6 dg. kun je je innesteling gehad hebben toch? Duss... Wanneer mag je testen of gaat dat via het ziekenhuis?
Langer dan een half jaar bezig... 01. Jiska - Ronde 8 02. Lies - Ronde 12 03. Patricia - Ronde 9 04. Marjan26 - Ronde 15 05. Puzzcat24 - Ronde 6 06. Enise - Ronde 6 07. Marleen1979 - Ronde 6 (8 mnd. bezig) 08. Linda24 - Ronde 18 (1,5 jaar bezig) 09. Rossi - ronde 13 - ZWANGER! (juli '07) 10. Frumpje - Ronde 8 11. Miss Butterfly - ronde 13 12. Emma29 - Ronde 12 - ZWANGER! (juli '07) 13. Willes - Ronde 11 14. FunnyMe - Ronde 34 15. Nikitje - Ronde 6 16. wies31 - Ronde 17 17. Yvetje1982 - Ronde 7 18. Schatje1 - Ronde 9 19. Popsel - Ronde 11 20. grace20 - Ronde 22 21. wenneke20 - Ronde 10- ZWANGER! (juli '07) 22. Brenda1976 - Ronde 10 23. Essiegirly - Ronde 6 24. Visjes - Ronde 6 25. Lauwie - Ronde 10 26. Loesjuh - Ronde 9 27. Moedergans - ronde 9 28. Wuppie 01 - ronde 9 29. Brabbel - ronde 13 Brabbel, ik heb je even aan de laatste versie van de lijst toegevoegd. Danjo, ik wil je ook wel toevoegen, maar zit je in ronde 14 of 21?
Jiska, officieel mag je 14 dagen na de iui testen. Vorige keer heb ik op dag 14 na de pregnyl positief getest. Dus dat zou woensdag zijn. En anders kan ik vrijdag nog eens testen (maar denk dat het woe wordt...)
Hey meiden, Net n inwendig onderzoek gehad bij de gyn, niet echt prettig, maar ja. T zag er goed uit vanbinnen, geen cystes of vleesbomen. Net bloed geprikt om mn hormoonwaarden etc te testen. We wachten t maar weer af. Lauwie bedankt voor t toevoegen!
hoi, mischien een domme vraag maar wat is MMM en iui eigenlijk? ik lees dit hier zo veel op het forum en weet in geen honderd jaar wat het betekent. eigenlijk wel dom hoor ... ps: kan ik door al die hormonen meer haargroei krijgen? ik krijg haar op mijn billen en rug enzo ... echt wel raar
Hoi Grace, MMM staat voor medische mallemolen en iui voor intra uteriene inseminatie (hierbij worden de zaadcellen direct in de baarmoederholte gebracht) Volgens mij kun je inderdaad meer haargroei gaan krijgen van de hormonen. Dat heb ik wel vaker gehoord. Groetjes Willes
Langer dan een half jaar bezig... 01. Jiska - Ronde 8 02. Lies - Ronde 12 03. Patricia - Ronde 9 04. Marjan26 - Ronde 16 05. Puzzcat24 - Ronde 6 06. Enise - Ronde 6 07. Marleen1979 - Ronde 6 (8 mnd. bezig) 08. Linda24 - Ronde 18 (1,5 jaar bezig) 09. Rossi - ronde 13 - ZWANGER! (juli '07) 10. Frumpje - Ronde 8 11. Miss Butterfly - ronde 13 12. Emma29 - Ronde 12 - ZWANGER! (juli '07) 13. Willes - Ronde 11 14. FunnyMe - Ronde 34 15. Nikitje - Ronde 6 16. wies31 - Ronde 17 17. Yvetje1982 - Ronde 7 18. Schatje1 - Ronde 9 19. Popsel - Ronde 11 20. grace20 - Ronde 22 21. wenneke20 - Ronde 10- ZWANGER! (juli '07) 22. Brenda1976 - Ronde 10 23. Essiegirly - Ronde 6 24. Visjes - Ronde 6 25. Lauwie - Ronde 10 26. Loesjuh - Ronde 9 27. Moedergans - ronde 9 28. Wuppie 01 - ronde 9 29. Brabbel - ronde 13 heb even het lijsje aangepast bij mezelf, we zitten nu in ronde 16.. en wuppie 01, Het sporten gaat mij erg goed af in de wachtweken.. lekker even nergens aan denken.. ik heb ook weleens pijntjes enzo.. maar die heb ik elke maand wel vlak voor de menstruatie.. dus daar laat ik me niet door weerhouden hihi.. en FunnyMe, wij zitten nog niet in de MMM, we moesten het nog een jaar proberen op de natuurlijke manier omdat ze niks afwijkends konden constateren bij mij of mijn man. dus op naar de 2 jaar! Ik ben nu trouwens begonnen met ovulatietesten.. heb zo'n pakketje gekocht hier uit de webwinkel.. met 10 ovu sticks en 2 zwangerschapsticks.. heeft iemand van jullie hier ervaring mee? ik heb er voor de gein eens 1 geprobeerd en er kwam een licht lijntje tevoorschijn.. ben zelfs nog ongesteld nu.. maar pas als de lijntjes even donker gekleurd zijn heb je je ei? Ja ooo ik ben echt erg hoor, ik kon het echt niet laten om het uit te proberen liefs van marian26