Langer dan een half jaar bezig

Discussion in 'Zwanger worden' started by Jiska, Jun 16, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. grace20

grace20 Fanatiek lid

Jun 25, 2007
    1,322
    0
    0
    huisvrouw
    bredene
    ik heb ook een setje gekocht met 2 zwangerschaptesten en 10 ovutesten.
    veel goedkoper dan in de winkel.

maar als ze even goed zijn moet ik nog ontdekken

2. Niet meer actief

ze geven meestal een licht streepje dat wil niks zeggen pas als die wat donkerder wordt moet je gaan opletten en als die even donker of zelfs donkerder is als de teststreep dan komt je ei.

xxx miss butterfly

3. Willes

Willes Fanatiek lid

Nov 14, 2006
    1,127
    70
    48
    Hallo lieve meiden,

Ik zit hier nog helemaal te shaken op m'n stoel. Vrijdag de dertiende is voor ons namelijk een grote geluksdag geworden. Gisteren heb ik er toch maar een testje aan gewaagd en kreeg gelijk al twee blauwe streepjes. Omdat ik het niet kon geloven heb ik er vandaag nog maar een digitale clear blue tegenaan gegooid en die zei toch echt zwanger.

Ik kan het maar moeilijk bevatten. Aan de ene kant is er natuurlijk blijdschap, maar aan de andere kant ook de onzekerheid, want het is allemaal nog zo pril.

Ik hoop dat alle meiden die al wat langer bezig zijn allemaal heel snel blij nieuws kunnen komen melden, want dit lijkt toch wel een hele vruchtbare maand te zijn ;) .

Veel liefs, Willes

4. Patries5

Patries5 Actief lid

May 1, 2007
    103
    0
    0
    Van harte gefeliciteerd Willes! :D :D

Helaas geldt de vruchtbare maand niet voor mij. Aankomende vrijdag (de 20ste) is mijn NOD. Gisteren en vandaag heb ik rossig bloed ontdekt. Aangezien dit het normale verloop is voor mijn NOD, ga ik ervan uit dat ik weer door ga na de volgende ronde :( :( . Ik was gisteren echt boos en verdrietig. Gisterenavond hadden we een bbq vraagt er eentje en wanneer beginnen jullie aan kinderen? Ik deed wel heel luchtig, maar van binnen was ik echt pissed off. Dat mensen zo dom zijn om zoiets te vragen! Ik snap wel dat ze niet weten dat wij bezig zijn, maar ze denken dat het allemaal zo eenvoudig is. Je besluit om voor een kind te gaan en dan denken ze dat dat effe binnen een maand of 2 geregeld is. NOU ZO WERKT HET DUS NIET!

Sorry moest ik effe kwijt. Gelukkig hoorde ik van mijn schoonzusje dat het bij hun ook langer duurde. Bij de 1e 9 maanden en bij de 2e 11 maanden.
    Nu ik dit hier schrijf krijg ik al weer tranen in m'n ogen. Ik wil zo graag een kindje en dan doet het gewoon pijn als je elke ronde weer die teleurstelling krijgt.
    Ik ben zo blij dat we dit topic hebben, kan ik effe m'n ei kwijt bij jullie. Jullie weten wat ik door maak en dat steunt mij heel erg. Ik weet wel dat ik er niet teveel aan moet denken, maar als je een kindje wilt dat kun je alleen maar daaraan denken. Ik bedoel met veel dingen is het zo, als je bijvoorbeeld op vakantie gaat dan denk je daar ook steeds aan! Zo voel ik het ook nu we bezig zijn voor een kindje.

Zo ik geloof dat ik het nu allemaal er wel uitgegooid heb.

xxx Patricia

5. Willes

Willes Fanatiek lid

Nov 14, 2006
    1,127
    70
    48
    Hoi Patricia,

Ik begrijp hoe je je voelt meis. Bij ons heeft het ook 11 maanden geduurd, dus geef de moed niet op hoor!

Mensen die zulke opmerkingen maken snappen niet hoezeer ze een ander daarmee kunnen kwetsen.

Dikke knuffel voor jou en gewoon positief blijven hoor! Don't worry be happy :D , ookal is dat soms makkelijker gezegd dan gedaan.

Liefs Willes

6. Emma29

Emma29 VIP lid

May 30, 2007
    10,467
    0
    36
    carnavaller !!
    Hoi meiden ik dacht ik huppel ook weer eens langs ik moet zeggen ik lees hier nog elke dag hoor ! mis het hier nog steeds..
    ik duim ook nog steeds voor alle meiden hier omdat ik ook weet wat het is om zoooo lang te moeten wachten !
    dinsdag voor het eerst naar de vk misschien dat we dan eindelijk geloven dat we zwanger zijn want al die blije verhalen en meiden die het net weten zo voelt het voor ons niet .. is wel jammer maar is zelfbescherming voor het geval het nu toch nog niet goed zou zijn... Ziek ben ik wel en echt flink ook ben ook zo super moe dat is echt onvoorstelbaar na mijn werk is het echt klaar !
    maar geen klagen hoor ik zou niet durven....
    Lieve meiden veel succes hier hoor en ik blijf jullie volgen
    knuf van Emma

7. marian26

marian26 Actief lid

Mar 11, 2007
    146
    0
    0
    kleuterjuf
    eindhoven
    Willes Gefeliciteerd!
    Geniet ervan en hopelijk is het een vruchtbare maand voor ons allen.. hihi..

Liefs van Marian26

8. marian26

marian26 Actief lid

Mar 11, 2007
    146
    0
    0
    kleuterjuf
    eindhoven
    Lieve Patries5,

Ik begrijp hoe jij je voelt, het is erg verdrietig elke maand te hopen en dan weer bloed te zien..
    En als mensen je dan vragen wanneer jullie voor een kindje gaan dan kan je daar erg verdrietig en boos om worden dat begrijp ik!
    Ik hoop dat ook jij eens een positieve test in handen mag hebben..
    en schrijf het lekker van je af meid, velen hier op het forum leven met je mee en herkennen zichzelf hierin..

Liefs van marian26

9. Jiska

Jiska Fanatiek lid

Mar 6, 2007
    1,477
    3
    38
    Overijssel
    Willes, van harte gefeliciteerd meid! Dit soort berichten in dit topic geven mij ZOVEEL hoop. Dan heb ik zoiets: dan kan het voor mij ook! Heel gelukkige zwangerschap toegewenst.
    Patries, sterkte meid. We weten hier inderdaad allemaal wat je meemaakt omdat we er allemaal al zoveel rondes op hebben zitten. Maar blijf moed houden meid! Er zijn in dit topic toch al drie meiden inmiddels zwanger die ook al heel lang bezig waren!

Ik heb vandaag gehoord dat m'n beste vriendin zwanger is... Jullie begrijpen het al: een enorme dip. Janken, janken en weinig slapen. Ik ben heel blij voor haar! Maar tegelijk... waarom zij en ik niet? Het komt even heel erg op je af. Zij straks een kindje en ik misschien wel nooit? (ik weet het, dat moet ik niet gelijk denken maar het maalt wel door m'n hoofd).
    Gelukkig heb ik een heel fijn gesprek met m'n mannetje gehad. Hij heeft me geholpen om te relativeren en alles weer wat nuchterder te bekijken. Maar ik weet wel dat ik normaal een heel nuchter persoon was maar sinds ik bezig ben om zwanger te worden... Pfff... maak me veel sneller en meer zorgen enzo...

10. schatje1

schatje1 Niet meer actief

heey meiden
    even een update vanaf deze kant!
    Heb van de week een test gedaan maar negatief..
    Maar word ook maar niet ongesteld
    ik heb nu vakantie dus ga in mijn vakantie toch maar even naar de huisarts omdat mijn lichaam maar niet op gang wilt komen..

kussiej schatje1

11. anoul26

anoul26 Fanatiek lid

Feb 11, 2007
    1,008
    0
    36
    Hoorn
    Hallo,

Willes: gefeliciteerd met de positieve test.

Jiska: Het is idd zo balen als van iemand die bij je staat hoort dat het bij hen wel is gelukt. Jij wil ook graag goed nieuws hebben. Weet je hoelang je beste vriendin is bezis geweest om zwanger te worden?

Wij komen nu ook steeds meer op feestjes/verjaardagen waarop wij het enige stel zonder kinderen zijn. Best confronterend!

12. grace20

grace20 Fanatiek lid

Jun 25, 2007
    1,322
    0
    0
    huisvrouw
    bredene
    Langer dan een half jaar bezig...
    01. Jiska - Ronde 8
    02. Lies - Ronde 12
    03. Patricia - Ronde 9
    04. Marjan26 - Ronde 16
    05. Puzzcat24 - Ronde 6
    06. Enise - Ronde 6
    07. Marleen1979 - Ronde 6 (8 mnd. bezig)
    08. Linda24 - Ronde 18 (1,5 jaar bezig)
    09. Rossi - ronde 13 - ZWANGER! (juli '07)
    10. Frumpje - Ronde 8
    11. Miss Butterfly - ronde 13
    12. Emma29 - Ronde 12 - ZWANGER! (juli '07)
    13. Willes - Ronde 11
    14. FunnyMe - Ronde 34
    15. Nikitje - Ronde 6
    16. wies31 - Ronde 17
    17. Yvetje1982 - Ronde 7
    18. Schatje1 - Ronde 9
    19. Popsel - Ronde 11
    20. grace20 - Ronde 23
    21. wenneke20 - Ronde 10- ZWANGER! (juli '07)
    22. Brenda1976 - Ronde 10
    23. Essiegirly - Ronde 6
    24. Visjes - Ronde 6
    25. Lauwie - Ronde 10
    26. Loesjuh - Ronde 9
    27. Moedergans - ronde 9
    28. Wuppie 01 - ronde 9
    29. Brabbel - ronde 13

ff mijn ronde aangepast. zit al midden in ronde 23 nu !
    je denkt nooit als je aan kinderen wil beginnen dat het zolang zou duren hoor ik verschiet dat ik al zolang bezig ben!

begint nu ook wel zijn tol te eisen want ik ben helemaal mezelf niet meer.
    mijn vriend kan me meestal niet meer uitstaan en dat is ook de bedoeling niet he!
    is ook veel door de hormonen ik schiet innorm veel uit en ben agressief :rolleyes:

13. Niet meer actief

willles van harte gefeliciteerd meid ga er lekker van genieten nu.

jiska ik ken het mijn beste vriendin haalde haar spiraal der uit en hups gelijk zwanger! zij was later begonnen voor een kleine en is nu over 2 weken uitgerekend ik was ook heel blij voor haar maar heel verdrietig voor mij , dat heb ik haar ook verteld en zij begrijpt dat gelukkig ook wel en hoopt voor mij dat het elke keer toch raak is. er over praten met diegene helpt echt wel , dan begrijpt ze ook wat er bij jou om gaat en zal ze er wat meer rekening mee houden. momenteel zit ik bij elk telefoontje op het puntje van mijn stoel en hoop ik dat de kleine er is. dus na verloop van tijd wordt dat verdriet wat je nu bij haar voelt vanzelf minder en kun je ook voor haar genieten. ik wens je voor nu heel veel sterkte kop op het komt goed onze tijd komt gewoon nog.
    xxx miss butterfly

14. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

Jul 8, 2006
    7,561
    0
    0
    ff laten weten dat ik nog leef, ben alleen zo moe........

15. Jiska

Jiska Fanatiek lid

Mar 6, 2007
    1,477
    3
    38
    Overijssel
    Nou, nou, FunnyMe, zwangerschapssymptoom? Wanneer kun je testen? Ik hoop het voor je!

16. Jiska

Jiska Fanatiek lid

Mar 6, 2007
    1,477
    3
    38
    Overijssel
    Heej Anoul, ik weet het niet zeker hoelang zij bezig zijn geweest. We hebben wel eens gepraat over het stoppen met de pil e.d. Ik denk dat ze zo'n 4/5 maanden bezig geweest zijn. Ik tot nu het dubbele :cry: .

17. beetjie

beetjie Lid

Jul 9, 2007
    6
    0
    0
    zorg
    roermond
    Hoi,

zag dat er n "cluppie" meiden is die niet 123 zwanger worden.
    Daar sluit ik me bij aan.Deze maand ronde 15.Inmiddels al bij ferti arts geweest en echo's, bloed en sperma onderzoeken gehad.Sperma uit lab was slecht te noemen < dan 6 miljoen, maar bij 2e samenlevingstest was wel weer positief.Nu even pauze en over 2 maanden opnieuw sperma inleveren.Ondertussen draagt mijn schat geen ondergoed en drinkt zelfs niet een pilsje met dit warme weer...in de hoop dat dit positief beïnvloed!
    Weet nu dat waarsch kleine kans op spontane bevruchting is...dan is ICSI n volgende stap waarsch. Zijn er meer meiden die in hetzelfde schuitje verkeren of ervaring hebben?

groetjes, beetjie 8)

18. Jiska

Jiska Fanatiek lid

Mar 6, 2007
    1,477
    3
    38
    Overijssel
    Heej miss butterfly, bedankt voor je opbeurende verhaal! Ik heb er echt wat aan gehad! Het is inderdaad zo dat ik nu al merk dat het verdriet minder wordt. Je gaat het op een gegeven moment toch gewoon aanvaarden als een feit. Ik hou me vast aan het feit dat ik ook gewoon nog zwanger kan zijn binnen een paar maanden en we dan SAMEN zwanger kunnen zijn! Ik hoop het zo!

19. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

Jul 8, 2006
    7,561
    0
    0
    Ik ook! Misschien dat ik er morgen een testje tegenaan gooi. heb er toch nog 5 liggen... ik twijfel nog een beetje

20. Jiska

Jiska Fanatiek lid

Mar 6, 2007
    1,477
    3
    38
    Overijssel
    Mmmm.. heb je de testen van deze site die je vanaf 3/4 dagen voor je NOD kunt doen? Dan zou je er een kunnen wagen... Aan de andere kant is het wel een hele teleurstelling als het alsnog negatief is. Maar oke, een poging wagen kan altijd! Ik hoop zo dat het een positieve test is, meid!

Share This Page