Langer dan een half jaar bezig... 01. Jiska - Ronde 8 02. Lies - Ronde 12 03. Patricia - Ronde 9 04. Marjan26 - Ronde 16 05. Puzzcat24 - Ronde 6 06. Enise - Ronde 6 07. Marleen1979 - Ronde 6 (8 mnd. bezig) 08. Linda24 - Ronde 18 (1,5 jaar bezig) 09. Rossi - Ronde 13 - ZWANGER! (juli '07) 10. Frumpje - Ronde 8 11. Miss Butterfly - Ronde 13 12. Emma29 - Ronde 12 - ZWANGER! (juli '07) 13. Willes - Ronde 11 14. FunnyMe - Ronde 34 15. Nikitje - Ronde 6 16. wies31 - Ronde 17 17. Yvetje1982 - Ronde 7 18. Schatje1 - Ronde 9 19. Popsel - Ronde 11 20. grace20 - Ronde 23 21. wenneke20 - Ronde 10 - ZWANGER! (juli '07) 22. Brenda1976 - Ronde 10 23. Essiegirly - Ronde 6 24. Visjes - Ronde 6 25. Lauwie - Ronde 10 26. Loesjuh - Ronde 9 27. Moedergans - Ronde 9 28. Wuppie 01 - Ronde 9 29. Brabbel - Ronde 13 30. beetjie - Ronde 15 Welkom beetjie! Je bent alweer nummer 30 van de lijst. Je ziet, je bent niet de enige! Klets gezellig mee hier.
Ik zou me hier ook willen toevoegen. Wij zijn ondertussen ook in ronde 6 beland, en ik begin stilaan wat ongeduldig te worden... Maar ja, niets aan te doen. Zie hier dat we toch lang niet de enige zijn.
Ik wil me ook toevoegen. Wij zijn inmiddels in ronde 11...pff, je geduld wordt wel op de proef gesteld hoor!
Ik zit inmiddels alweer op dag 21 en nog geen ei te zien. Ik word het soms zo zat... Die lange cycli..
Ik heb getest en tot mn verbazing kwam er maar 1 streepje. Huh? Mn baarmoedermond voelt toch echt ook zo als toen ik zwanger was. Heb getest met de testen van deze site. HEb toen ik zwanger was op dag 14 na de pregnyl positief getest. Vandaag is dag 13. Dacht dat het wel zou kunnen....
Goeiemorgen iedereen, Het is misschien nog een beetje vroeg maar ik moet toch even mijn "frustratie" kwijt. Vanochtend om 7 uur (ja, zo vroeg...) ging mijn telefoon. Ik kreeg de mededeling dat mijn beste vriendin weer zwanger is. Harstikke fijn voor haar en haar vriend natuurlijk, maar des te zuurder voor mij. Ze was potdorie net 6 weken met de pil gestopt! Wij zijn al ruim 1,5 jaar aan de klus en er gebeurd maar niks! In de tijd dat wij bezig zijn heeft zij inmiddels al een kerngezonde zoon op de wereld gezet en nu is het tweede kindje dus op komst. Ze begrijpt mijn verdriet gelukkig wel en van echt verdriet is ook geen sprake. Het is gewoon een heel gevoelig punt, zelfs mijn vriend hing vanochtend al geëmotioneerd aan de telefoon. En dat terwijl het daar helemaal het type niet voor is. Ik ben onwijs blij voor hen, maar toch doet het wel een beetje pijn. Ik moest het gewoon even kwijt hoor meiden. Groetjes, Linda
Misschien toch te vroeg hoor. Soms tekst je pas na NOD positief. Maar mag ik vragen hoe je baarmoedermond dan voelt? Hoog, laag, open, dicht? En Linda: ik begrijp je helemaal. Mijn vriendin is ook zwanger terwijl wij in de 7e maand na MK zitten. Vanochtend had ze haar eerste echo. Heb wel gebeld om te vragen hoe het is gegaan en of alles goed was, maar doet dan toch pijn als je ophangt.
hey meiden, Bij ons gebeurde hetzelfde. Onze beste vrienden na 3 jaar ook zwanger. Superblij, maar ook n beetje jaloers. Gelukkig wist ik t al voor ze t me zelf vertelde, mn eerste reactie was niet echt enthousiast. Omdat ik t al wist kon ik wel heel blij reageren. T blijft lastig al is t natuurlijk super en gun ik t ze zeker.Wanneer zijn wij aan de beurt?!
het is toch wel herkenbaar zie ik al die zwangeren vriendinnen. zucht................ jitka ik had ook gehoopt samen met die vriendin zwanger te zijn, maar het heeft helaas niet zo mogen zijn ik hoop dat het jou wel gegund is meid. ja wij zitten nu inmiddels in maand 14 pfffffffffffff wat lang alweer zeg. ik wil eigelijk op vakantie om even wat afleiding te hebben, maar de last minutes zijn nu nog zo duur , dus dat weet ik ook niet. kun je al 4 dagen na je ei je innestelling hebben? had gi8steren zulke steken in mijn buik? xxx miss butterfly
Langer dan een half jaar bezig... 01. Jiska - Ronde 8 02. Lies - Ronde 12 03. Patricia - Ronde 9 04. Marjan26 - Ronde 16 05. Puzzcat24 - Ronde 6 06. Enise - Ronde 6 07. Marleen1979 - Ronde 6 (8 mnd. bezig) 08. Linda24 - Ronde 18 (1,5 jaar bezig) 09. Rossi - Ronde 13 - ZWANGER! (juli '07) 10. Frumpje - Ronde 8 11. Miss Butterfly - Ronde 13 12. Emma29 - Ronde 12 - ZWANGER! (juli '07) 13. Willes - Ronde 11 14. FunnyMe - Ronde 34 15. Nikitje - Ronde 6 16. wies31 - Ronde 17 17. Yvetje1982 - Ronde 7 18. Schatje1 - Ronde 9 19. Popsel - Ronde 11 20. grace20 - Ronde 23 21. wenneke20 - Ronde 10 - ZWANGER! (juli '07) 22. Brenda1976 - Ronde 10 23. Essiegirly - Ronde 6 24. Visjes - Ronde 6 25. Lauwie - Ronde 10 26. Loesjuh - Ronde 9 27. Moedergans - Ronde 9 28. Wuppie 01 - Ronde 9 29. Brabbel - Ronde 13 30. beetjie - Ronde 15 31. EllenVL - Ronde 6 32. Boogschutter78 - Ronde 11 Welkom meiden! Klets gezellig mee hier. Jullie zijn inderdaad zeker de enige niet die wat meer geduld moeten hebben .
@ Linda24, logisch dat je hier even je frustratie kwijt wilt, meid! Zoals je misschien al hebt gelezen zat ik twee dagen geleden in hetzelfde schuitje... Ik had het ook al een beetje aan zien komen (vrouwelijke intuitie?!) dus ik kon ook heel enthousiast reageren maar ondertussen van binnen... Heel logisch hoor meid, dat je daar zo van kunt balen. Ik gun het mijn vriendin ook heel erg maar het maakt je eigen verdriet wel even groter... Sterkte meid! Wie weet hoe snel het jouw tijd is! @ Funnyme: Wat balen meid, dat je maar een streepje zag ! Maar wie weet, was het nog te vroeg om te testen... Ik hoop het voor je! @ miss butterfly: Ik hoop zeker dat ik nog tegelijk met m'n vriendin zwanger zal zijn maar tegelijk ben ik zeker ook zo nuchter dat het net zo goed kan zijn dat het niet lukt. Maar hoop houdt me nu zo'n beetje op de been .
jannes als ik naar jou gegevens kijk lijken het wel de mijne zelfde dag een mk gehad en ook in ronde 7 jij loopt alleen een paar dagen voor. Hoop dat je mij het goede voorbeeld kan geven deze maand bij mij in de omgeveving zijn er ook heel veel zwanger ook veel die net bevallen zijn of bijna moeten. Dat samen met iemand zwanger zijn heb ik allang over boord gegooid als het maar gebeurt de rest maakt mij niet meer uit
Nou aan je banner te zien ben je al aan de beurt... gefeliciteerd! @Wuppie, ik heb morgen NOD, maar ik ga er vanuit dat ik ongi wordt. Zo voelt het in ieder geval. Had last van borsten, maar dat is geheel weg en flink wat ongi krampjes dus het zal wel weer niets worden. O en jij had dus ook een leuk kerstcadeau...
@ Jiska: Ik had idd al een voorgevoel van het nieuws. Ze was naar mijn mening zo veel bezig met babies en alles daaromheen dat ik zoiets had van: volgens mij steekt daar meer achter dan alleen maar pure interesse. Ik had ook al gelezen dat jij zo'n beetje in hetzelfde schuitje zit... Nu maar oppassen dat ons schuitje niet te vol gaat worden he *lol* Maar net wat je zegt, het is harstikke leuk voor hen maar toch iets zwaarder voor ons. Vooral als je dan hoort dat het meteen de eerste ronde prijs is. Haar zoontje is zelfs dwars door de pil heen verwekt dus of haar vriend heeft superzwemmers of zij geweldige eieren.... Anders kan ik het ook niet verklaren. En wie weet wanneer het voor ons tijd is, ik zit al weer tegen het einde van deze ronde aan te hikken. Tot op heden nog nergens last van, behalve de gebruikelijke pijntjes dus ik ben bang dat ik weer gewoon voor de volgende ronde mag/moet gaan. En ook even voor alle anderen, harstikke bedankt voor jullie aandacht en lieve woorden. Dat heeft me toch weer door het grootste gedeelte van de dag heen kunnen sleuren! Groetjes, Linda
Ik wil ook wel op de lijst ronde?2 jaar bezig waarvan 1 keer mk als we na de mk ut gaan zit ik nu in ronde 7 alweer
ja er is weer een zwangeren bij brabbel ook vanuit hier van harte gefeliciteerd meid. xxx miss butterfly
heey meiden.. sorry maar ik ga jullie voor een tijdje verlaten.. ik wil even iets meer afstand doen van deze site zodat ik kan proberen om niet meer bezig te zijn met zwanger raken.. heb vandaag ook weer van een medium gehoord dat ik er afstand van moet doen zodat ik het straks echt zie als een cadeautje die ik dan krijg en nu word het voor mij minder leuk want ik krijg er enorm de balen van dat het niet lukt.. dus misschien als ik hier een tijdje niet kom dat het dan eerder lukt of in ieder geval dat mijn lichaam een beetje rust krijgt.. heel veel succes en hoop voor jullie dat het snel raak mag zijn! groetjes en kussiejs schatje1
Brabbel: Ik zie dat je zwanger bent, tegelijk met je vriendin dus. gefeliciteerd. Samen zwangeren. geniet er van. Mijn vriend vroeg vorige week toen we uit eten gingn (nadat ik weer ongesteld was geworden) of ik kwaad op hem zou zijn als het ons niet lukt en het aan hem zou liggen. Ik heb daar geen moment aan gedacht dat dat iets van hem is maar dat zou een probleem voor ons zijn. Het is nu ook moeilijk te zeggen hoe je dat ervaart. Misschien komen dat soort gevoelens wel maar nu kan ik me dat niet voorstellen. Als we er maar over blijven praten. Ik ben wel blij dat hij dat vroeg. Zo zie je maar dat de mannen er ook mee bezig zijn alleen meer in zichzelf.
Oh ik zie net dat het mijn meest vruchtbare dag is, als de banner klopt. Voel eigenlijk niks. Voor de zekerheid toch maar lekker samen douchen zo. Hij weet nog van niks.
Hoi meiden, ik lees nog steeds met jullie mee, en wil jullie dan ook een riem onder het hart steken en dat ik voor jullie duim, veel liefs