Langer dan een half jaar bezig

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jiska, 16 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daantje28

daantje28 Lid

19 jul 2007
    63
    0
    0
    Tilburg
    Fijn om even te ventileren bij jullie!
    We zijn nu zeven maanden verder nadat we de knoop hebben doorgehakt en mijn cyclus een beetje normaal werd na het stoppen met de pil.
    Merk dat ik vanaf het begin in spanning zit wat anderen overdreven kunnen vinden, maar ja, als je het eenmaal wil...
    Een paar vriendinnen zijn net bevallen en kreeg vorige maand toen ik net ongi werd een kaartje van een andere vriendin, ze was 12 weken zwanger, tranen met tuiten, vond ik erg egoïstisch van mezelf, maar kon het niet tegenhouden. Terwijl 7 maanden nog helemaal geen reden zijn tot ongerustheid.
    Op dit moment heb ik verschijnselen die erop zouden kunnen wijzen (pijnlijke borsten, kramp, veel plassen, moe) over 3 dagen testen, ik HOOP het zoooo! Maar ja, heb dit al vaker gedacht....

2. Stienke

Stienke Fanatiek lid

15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
    Daar is niets egoistisch' aan hoor, volgens mij herkent iedereen dat hier! Ik hoop ook voor je dat het raak is!

3. Niet meer actief

funny me balen meid vindt het echt erg voor je je bent nu al zo lang bezig . houd moed al is die nu ver te zoeken, maar ooit moet het goed komen meid.
    dikke knuffel miss butterfly

4. Patries5

Patries5 Actief lid

1 mei 2007
    103
    0
    0
    Morgen is mijn NOD. Afgelopen weekend had ik een flinke dip. Ik dacht dat ik ongesteld ging worden. Vrijdag ontdekte ik roze bloed. Dit hield aan t/m maandag daarna helemaal niets meer. Nu is mijn temperatuur ook nog steeds hoog (vanmorgen zelfs 37,5 terwijl ie gisteren 37,2 was). En ik heb ook geen last van menstruatie bijkpijn en bijna geen pukkels terwijl ik daar normaal wel last van heb voor mijn NOD. Ook heb ik tot op heden helemaal geen bruin bloed verlies gehad (heb ik altijd voor mijn NOD).
    Ik durf eigenlijk niet te hopen, maar nu voel ik echt helemaal niets! En dat is echt anders dan anders. Zou het nu dan toch eindelijk zover zijn? :) :)
    Als ik morgen niet ongesteld wordt dan ga ik zaterdagochtend testen. Dus spannende dagen voor mij!

@Funny me: Ik vind het echt erg voor jou, vooral omdat je al zolang bezig bent. Ik hoop echt dat het volgende ronde raak is, ik zal blijven duimen voor je!

Dikke kus Patricia

5. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    oh funnyme, wat vreselijk *%#$@! je had zulke goeie hoop deze maand toch? kan me voorstellen dat je het echt ff helemaal gehad hebt! sterkte ermee en een dikke knuffel!

danjo, succes dan deze maand!

daantje, lees maar eens terug in deze topic. de meeste meiden (inclusief ikzelf) hebben wel eens zulke gevoelens! ondanks dat je het je vriendinnen echt gunt, is het gewoon confronterend als je het zelf zo graag wil en er al zo lang mee bezig bent.

patries, ik duim voor je! laat je het weten als je getest hebt?

liefs, lauwie

6. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    o en miss butterfly, waarvoor moet je man dan naar het ziekenhuis?
    lekker vakantie! geniet ervan!

7. Jiska

Jiska Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.477
    3
    38
    Overijssel
    Ohhhh... FunnyMe, wat balen meid! Ik had nog zo'n goede hoop voor je! Ik kan me goed voorstellen dat je nu flink baalt... Wanneer heb je de volgende IUI? Kop op he, meid. Jouw tijd komt gewoon nog!

@ Patries5: ik duim voor je meid! Hoop dat het raak is! Succes met het doorkomen van de laatste dagen/uren.

@ daantje28: Is heel logisch hoor meid. Als je er klaar voor ben dan is elke maand wachten gewoon een teleurstelling. Kom lekker hier kletsen want hier zijn allemaal meiden die weten wat het is. Er komt een tijd dat jij goed nieuws aan je vriendinnen kan vertellen!

8. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Funny me hoop echt dat het snel raak mag wezen
    Ben ook al 2 jaar bezig maar helaas mag het niet zo wezen

9. Jiska

Jiska Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.477
    3
    38
    Overijssel
    Danjo, jij ook heel veel sterkte toegewenst meid! Ben je nog niet eerder naar de gyn geweest?

10. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    jawel voor nog mindere dingen mk
    Ik kon in dec na mn curetage daar blijven omdat het vrij lang had geduurd maar ik wou et zelf nog niet
    want de mmm is niet niks

11. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Duurt erg lang Danjo.. Ik kan me ook wel voorstellen dat je de stap naar MMM groot vindt. Maar deze onzekerheid en het lange wachten lijkt me ook vreselijk.

12. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Als je in de mmm zit komt er ook weer zveel bijkijken
    Nu al veel mee bezig dan nog meer
    Maar heb nu geen andere keus naar mijn idee wil niet nog een jaar wachten

13. Willes

Willes Fanatiek lid

14 nov 2006
    1.127
    70
    48
    Langer dan een half jaar bezig...

01. Jiska - Ronde 8
    02. Lies - Ronde 12
    03. Patricia - Ronde 9
    04. Marjan26 - Ronde 16
    05. Puzzcat24 - Ronde 6
    06. Enise - Ronde 6
    07. Marleen1979 - Ronde 6 (8 mnd. bezig)
    08. Linda24 - Ronde 18 (1,5 jaar bezig)
    09. Rossi - Ronde 13 - ZWANGER! (juli '07)
    10. Frumpje - Ronde 8
    11. Miss Butterfly - Ronde 13
    12. Emma29 - Ronde 12 - ZWANGER! (juli '07)
    13. Willes - Ronde 11 - ZWANGER! (JULI '07)
    14. FunnyMe - Ronde 34
    15. Nikitje - Ronde 6
    16. wies31 - Ronde 17
    17. Yvetje1982 - Ronde 7
    18. Schatje1 - Ronde 9
    19. Popsel - Ronde 11
    20. grace20 - Ronde 23
    21. wenneke20 - Ronde 10 - ZWANGER! (juli '07)
    22. Brenda1976 - Ronde 10
    23. Essiegirly - Ronde 6
    24. Visjes - Ronde 6
    25. Lauwie - Ronde 10
    26. Loesjuh - Ronde 9
    27. Moedergans - Ronde 9
    28. Wuppie 01 - Ronde 9
    29. Brabbel - Ronde 13 - ZWANGER! (juli '07)
    30. beetjie - Ronde 15
    31. EllenVL - Ronde 6
    32. Boogschutter78 - Ronde 11
    33. LadyZorra - Ronde 6

Dames 'k heb mezelf even zwanger gemaakt (da's knap) stond er nog niet bij op het lijstje

14. Willes

Willes Fanatiek lid

14 nov 2006
    1.127
    70
    48
    Hoi Marjolein,

Ik hoop zo voor je dat het raak is deze keer, want het lijkt me erg moeilijk om de stap naar de MMM te zetten. Het is ook niet niks. Dikke knuffel, Willes

15. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Je wilt niet weten hoe graag ik het wil
    de tranen staan me de laaste dagen nader dan het lachen
    Maar goed als het niet zo is weet ik dat we gewoon verder moeten en
    zeker ons hoofd niet laten zakken

16. grace20

grace20 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.322
    0
    0
    huisvrouw
    bredene
    hoi iedereen...
    ben net terug van de gene heb dus nog altijd geen stabiele cyclus.
    moest normaal vandaag eisprong hebben en die is zeker nog uitgesteld tot dinsdag!
    als hij nu niet doorzet heb ik mss wel geen eisprong deze maand...
    dus dan nog een keer de dosis verhogen naar 6 ampulen per week en ik loop nu al zo gek rond!
    nu ja we zien wel ...

funny me : echt wel erg hoor ook ik blijf duimen voor je en ook voor iedereen anders hier.
    er zal een dag zijn dat heel het lijstje roze zal zijn

17. grace20

grace20 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.322
    0
    0
    huisvrouw
    bredene
    hoi iedereen...
    ben net terug van de gene heb dus nog altijd geen stabiele cyclus.
    moest normaal vandaag eisprong hebben en die is zeker nog uitgesteld tot dinsdag!
    als hij nu niet doorzet heb ik mss wel geen eisprong deze maand...
    dus dan nog een keer de dosis verhogen naar 6 ampulen per week en ik loop nu al zo gek rond!
    nu ja we zien wel ...

funny me : echt wel erg hoor ook ik blijf duimen voor je en ook voor iedereen anders hier.
    er zal een dag zijn dat heel het lijstje roze zal zijn

18. schatje1

schatje1 Niet meer actief

heey meiden ik had van de week een berichtje hierneer gezet dat ik een tijdje niet meer op de zwangerschaps pagina zou komen zodat ik er niet zoveel meer mee bezig ben.. maar ik kan het niet haha :):) ben volgens mij verslaafd aan deze site :) :p

dus kom gezellig weer mee kletsen hier :)

ff een update van deze kant dan maar haha,
    ik heb de dokter gebeld maar die vent was natuurlijk weer op vakantie..
    moest ik een vervangende dokter bellen omdat mijn menstruatie maar niet op gang komt wil ik dat ze me gaan onderzoeken(omdat ik al vanaf oktober 2006 bezig ben)
    maar nu zegt die vervangende huisarts dat ik moet wachten totdat mijn eigen huisarts terug komt want hun kunnen niet in mijn gegevens komen :( echt heel vreemd vind ik het maar goed..
    moet nu tot 6 augustus wachten want dan komt me eigen huisarts terug en misschien dat ze me dan wel door kunnen verwijzen voor onderzoeken :(: :)

kussiej schatje1

19. schatje1

schatje1 Niet meer actief

heey meiden ik had van de week een berichtje hierneer gezet dat ik een tijdje niet meer op de zwangerschaps pagina zou komen zodat ik er niet zoveel meer mee bezig ben.. maar ik kan het niet haha :):) ben volgens mij verslaafd aan deze site :) :p

dus kom gezellig weer mee kletsen hier :)

ff een update van deze kant dan maar haha,
    ik heb de dokter gebeld maar die vent was natuurlijk weer op vakantie..
    moest ik een vervangende dokter bellen omdat mijn menstruatie maar niet op gang komt wil ik dat ze me gaan onderzoeken(omdat ik al vanaf oktober 2006 bezig ben)
    maar nu zegt die vervangende huisarts dat ik moet wachten totdat mijn eigen huisarts terug komt want hun kunnen niet in mijn gegevens komen :( echt heel vreemd vind ik het maar goed..
    moet nu tot 6 augustus wachten want dan komt me eigen huisarts terug en misschien dat ze me dan wel door kunnen verwijzen voor onderzoeken :(: :)

kussiej schatje1

20. marian26

marian26 Actief lid

11 mrt 2007
    146
    0
    0
    kleuterjuf
    eindhoven
    Funnyme en Danjo,

Ik leef met jullie mee en hoop dat het eens raak mag wezen!
    Ook wij zijn al een hele poos aan het proberen zwanger te mogen raken.. Tot op heden nog geen positieve test in handen gehad.. :cry:
    We zitten nu in ronde 16.. ik begrijp het verdriet en de onmacht.. Maar dames, ook wij zullen misschien straks wel in het ROZE staan :D

Liefs van Marian26

Deel Deze Pagina