Meiden, wil jullie een hart onder de riem steken! Ik ben zwanger na 24 rondes, de MMM enz. De MMM is me 100 % meegevallen. Als je samen sterk staat kom je er wel doorheen! Jullie tijd komt zeker! Als snap ik dat je het soms niet ziet zitten!
Lieve meiden, Ik heb via via een tip gekregen die ook voor de wat meer spiritueel ingestelde dames hier interessant zou kunnen zijn. Er bestaat een site (www.shyholland.nl) waar je jezelf en je partner gratis kunt laten behandelen met universele energie. Je ontvangt deze energie dagelijks voor een gedurende periode. Het enige wat je hoeft te doen is je eigen naam, die van je partner en je email adres achter te laten en een korte omschrijving van je probleem. Dit kunnen allerhande klachten of aandoeningen zijn (dus niet alleen problemen met zwanger raken). Je krijgt kort daarna een ontvangstbevestiging. Onder het motto baat het niet dan schaad het niet heb ik mezelf alvast aangemeld. Je kunt maar nooit weten waar het goed voor is. Groetjes Linda
He Natasja, Van harte gefeliciteerd meid! Ik hoop dat ik morgen ook goed nieuws heb. Vandaag is mijn NOD en tot op heden nog niet te zien van de . En ik hoef ze ook niet te zien. Mijn temperatuur is nog steeds erg hoog! Nog 1 nachtje slapen (oei als dat maar gaat lukken). Dikke kus Patricia
Jammer Danjo. Ik leef met je mee. Ik duim voor je dat het de volgende ronde wel raak is! xxx Patricia
lauwie- mijn man heeft een cerwijsbrief om zijn zaad te laten controleren en moet daarmee even naar het ziekenhuis en dan zien we wel. de ha wil eerst kijken hoe het bij hem is omdat hij een voorgeschiedenis heeft en bij mij het momenteel wel goed lijkt te zitten. linda- laat even weten of het effect heeft gehad dan kan ik het ook gaan proberen geloof wel in dat soort dingen. natasja- van harte gefeliciteerd meid met je zwangerschap echt super nu lekker van gaan genieten. en inderdaad het geeft ons hoop. moet nog even mijn verhaal kwijt een vriendin belde net met de mededeling dat een vroegere vriendin van mij weer zwanger is van haar tweede was in een keer raak, dus je raad het al weer even zitten janken gun het hier iedereen , maar had gehoopt dat zij er nu ook wat langer op moest wachten, ze loog (en liegt) alles bij elkaar was echt zon achterbakse trut heb toen ook de vrienschap verbroken , maar kom haar nog wel eens tegen en dan maken we wel even een praatje, maar nu heb ik zoiets van wil je verlopig niet tegenkomen trut. sorry voor mijn uitbarsting, maar moest het even kwijt en weet dat jullie mij zullen begrijpen. xxx miss butterfly
Hallo, Ik ben nieuw hier en ik ben sinds vorig jaar juni gestopt de pil, niet om direkt zwanger te willen worden, maar ik was de pil kotsbeu en had teveel last van die hormonen (migraine, geen libido meer, moeheid...), we hebben toen nog wat opgepast. Sinds januari dit jaar laten we de natuur dus zijn gang gaan, en tot hiertoe nog altijd niets. Ik gebruik de Donna speekseltest en temperatuur ook. Ik denk soms echt dat het bij ons niet zal lukken, iedereen rondom ons raakt direkt zwanger of is al bevallen, echt ongelooflijk, en dat is inderdaad wel frustrerend, zeker als mensen rondom je vragen of je nog niet zwanger bent! Ik vraag mij dan ook af of het echt helpt om na het vrijen met de benen omhoog te blijven liggen, ik weet het niet, naar het schijnt moeten de sterke zaadjes wel direkt hun weg vinden, maar toch twijfel ik. Leuk zo'n forum, kan je andere lotgenootjes volgen en wat gedachten uitwisselen, geeft wel steun vind ik. Alvast bedankt voor eventuele reacties. Groetjes
JAAAAAAAAAAAAA IK BEN ZWANGER!!!!!! Ik kan het nog niet geloven. Toen ik vanmorgen een test deed kwam er al gelijk een 2e streepje te staan. Ik was helemaal aan het trillen en huilen. Ik ben zo gelukkig! Ik hoop dat jullie binnenkort ook zo'n leuk bericht hebben, ik gun het jullie van harte! Driedubbele dikke kus van Patricia En bedankt voor jullie steun vorige week. Ik dacht echt dat ik ongi ging worden. Ik denk nu dus dat het mijn innesteling was.
patries van harte meid super lekker van gaan genieten het is een goeie maand hier dat geeft hoop. katje klets hier maar lekker van je af wij begrijpen je meid. danjo ja bod kunnen sommigen mensen zijn he oke ze is blij dat ze zwanger is maar je kunt toch nog wel rekening houden met een ander. heeft iemand gisteren het sbs 4 daagse journaal gezien? daar kwam op een gegeven moment een meid in beeld die zwanger is met een groen shirt aan. dat is de vriendin van mijn neef hih lachen zeg had zoiets van heeeeeeee die ken ik hihi. xxx miss butterfly
Ik ben weer bijgelezen. Veel goede berichten, zwangere dames erg gefeliciteerd! Ook minder leuke berichten voor degene bij wie het nog niet lukt. Volgens mij is de stap naar MMM ook een grote stap en moet je dat ook even verwerken. Ineens krijgt het zwanger willen worden een heel ander karakter. Ik heb al een paar dagen (vruchtbare) buikpijn. Ik weet alleen niet goed wanneer ik precies mijn eisprong heb gehad. Meestal voel ik dat namelijk. We blijven nog even doorgaan met klussen, voor de zekerheid. Dames, heel veel succes! Ik ga lekker weekend vieren! Nog drie weken werken en dan gaan we een rondreis door portugal maken! Daar zijn we aan toe.