Langer dan een half jaar bezig

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jiska, 16 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ik heb weer even een "dipgevoel"... Stom he.. Vandaag dag 25 van mn cyclus en nog steeds geen eisprong... Ik word er soms zo moedeloos van. Gisteren een verjaardag en allemaal vriendinnen met baby's op visite.. Ik zou zo graag willen dat mn cyclus een beetje normaal zou zijn. We moeten nu zo vaak verplicht klussen dat de lol er echt vanaf is. Net lukte het ook weer niet en daarom voel ik me nu ook zo rot.. He bah!

2. anoul26

anoul26 Fanatiek lid

11 feb 2007
    1.008
    0
    36
    Hoorn
    Dat verplichte klussen is idd erg zwaar. Maar ik snap ook wel dat je je ei niet wil missen en het daarom erg vaak wilt doen.
    Het lastige is dat je ook veel tips krijgt voor hoe je ermee om kan gaan maar uiteindelijk moet iedereen daar zijn/haar weg in vinden.
    Sterkte!

3. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ja inderdaad. Omdat ik zulke lange cyclussen heb wil ik zeker mn ei niet missen. Dat voelt dan echt als een gemiste kans, omdat ik weet dat ik weer lang moet gaan wachten. Maar om de dag klussen vind ik echt zwaar en bijna niet te doen. We doen gewoon ons best en ik hoop dat het toch snel een keer raak mag zijn..

4. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    Langer dan een half jaar bezig...

01. Jiska - Ronde 8
    02. Lies - Ronde 12
    03. Patricia - Ronde 9 - ZWANGER! (juli '07)04. Marjan26 - Ronde 16
    05. Puzzcat24 - Ronde 6
    06. Enise - Ronde 6
    07. Marleen1979 - Ronde 6 (8 mnd. bezig)
    08. Linda24 - Ronde 18 (1,5 jaar bezig)
    09. Rossi - Ronde 13 - ZWANGER! (juli '07)
    10. Frumpje - Ronde 8
    11. Miss Butterfly - Ronde 13
    12. Emma29 - Ronde 12 - ZWANGER! (juli '07)
    13. Willes - Ronde 11 - ZWANGER! (JULI '07)
    14. FunnyMe - Ronde 34
    15. Nikitje - Ronde 6
    16. wies31 - Ronde 17
    17. Yvetje1982 - Ronde 7
    18. Schatje1 - Ronde 9
    19. Popsel - Ronde 11
    20. grace20 - Ronde 23
    21. wenneke20 - Ronde 10 - ZWANGER! (juli '07)
    22. Brenda1976 - Ronde 10
    23. Essiegirly - Ronde 6
    24. Visjes - Ronde 6
    25. Lauwie - Ronde 10
    26. Loesjuh - Ronde 9
    27. Moedergans - Ronde 9
    28. Wuppie 01 - Ronde 9
    29. Brabbel - Ronde 13 - ZWANGER! (juli '07)
    30. beetjie - Ronde 15
    31. EllenVL - Ronde 6
    32. Boogschutter78 - Ronde 11
    33. LadyZorra - Ronde 6

GEFELICITEERD Patricia en Natasja!
    super dat jullie wens eindelijk in vervulling komt!
    en dat geeft de burger moed!

liefs, lauwie

5. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    marjolein, wat balen! ik snap dat je de drempel naar de mmm hoog vind. het voelt dan niet meer zo romantisch relaxed met zijn tweeen. ik heb ook wel eens gezegd dat ik er niet aan zou beginnen. hoe meer ik erover lees, hoe meer ik denk dat het zonde zou zijn om het niet te proberen als je leest hoeveel meiden daar wel zwanger worden. maar ik begrijp heel goed dat je er tegen opziet! ik hoop dat het je meevalt, zoals natasja schreef. ik hoor wel graag hoe je het ervaart en wat voor stappen er genomen worden, want misschien komt het voor mij en andere meiden hier ook zo ver. veel sterkte met het verwerken en hoop dat je binnenkort weer positief vooruit kunt kijken.

marleen, ook jouw balen van verplicht klussen herken ik en dan al met een normale cyclus, dus te overzien. misschien helpt t om t weer wat leuker te maken door een leuk setje of iets anders spannends te kopen om t weer als leuk sexen te zien in plaats van een baby maken? sorry als je niet op goedbedoelde tips zit te wachten of al vanalles geprobeerd hebt. in dat geval wil ik je alleen ff zeggen dat ik je humeur begrijp!

miss butterfly, spannend. succes in het ziekenhuis! en fijne vakantie!

katje2, welkom! zal ik je op de lijst zetten? hoeveel rondes ben je bezig?

liefs, lauwie

6. Visjes

Visjes Bekend lid

2 jan 2007
    592
    0
    0
    Hi Marleen, ik snap ook wat je bedoeld. Ik heb deze ronde al 2 keer gehad dat het zelfs zeer deed :oops: Heb van de week een sexy nachtjapon gekocht en daardoor had ik zelf ook weer extra zin, waardoor het gister geen zeer meer deed en we het echt deden omdat we dat zo voelden en niet voor een baby... Dus misschien wel een goede tip van Lauwie.... Maar ja misschien heb je dat ook al wel geprobeerd...

Verder houdt het mij op het moment niet zoveel bezig. We gaan lekker vakantie vieren en we zien het allemaal wel.... Komt ook doordat mijn laatste cyclus lekker 'kort' was en ik mezelf dus ook wijsmaak dat het deze keer ook wel weer korter zal zijn... maar hopen dat dat niet tegen valt! :(

Sterkte en ik weet hoe het is om lange cyclussen te hebben!

7. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    @Lauwie

marleen, ook jouw balen van verplicht klussen herken ik en dan al met een normale cyclus, dus te overzien. misschien helpt t om t weer wat leuker te maken door een leuk setje of iets anders spannends te kopen om t weer als leuk sexen te zien in plaats van een baby maken? sorry als je niet op goedbedoelde tips zit te wachten of al vanalles geprobeerd hebt. in dat geval wil ik je alleen ff zeggen dat ik je humeur begrijp!

Ik vind het juist prettig als je reageert hoor! Ik snap wel dat je tips of ideeen wilt geven. Het valt ons alleen echt niet mee om het echt spannend te houden momenteel. Een setje werkt ook niet. Het is gewoon allemaal een beetje te geforceerd momenteel, maar daar komen we vast wel weer overheen.

Ik kan er alleen soms zo moe van worden dat die cyclus zo lang duurt. Ik kijk het nog even aan, maar dan wil ik toch naar de huisarts gaan. Even overleggen of er toch niet iets aan te doen is om mn eisprong op te wekken of zo..

8. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    @Visjes
    Ik zie inderdaad dat jij ook heel onregelmatige cyclussen hebt. Bij mij is het ook nog eens zo dat ik steeds een hele late eisprong heb en een paar dagen erna alweer ongesteld word. (er zat 1 keer 3 dagen tussen en 2 keer 8 dagen.) Maak ik me ook wel wat zorgen om. Bij die ene cyclus had ik op dag 46 mn ei en werd ik op dag 49 ongesteld. We hebben vanaf dag 14 tot dag 46 dus geklust (meestal om de dag).. Daar word je zo moe van...

9. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.065
    2.203
    113
    Brabant
    bahbahbah,
    ik mag ook hier mee komen praten..
    keek net in mn agenda om te kijken wanneer ik met de pil gestopt was (ga nl deze week naar de dok, dus moest het ff weten) en wat blijkt: 20 januari, dus ik ben nu precies langer dan een halfjaar bezig. En optimistisch als ik ben (naief en stom kun je het ook noemen) zag ik me echt al in de zomer zwanger rondlopen. maar nee niks van dit alles...
    Gewoon weeeeeken aan een stuk bloed verliezen, dan weer even niet en hupsakee daar komen de bruin/rode duiveltjes weer. Ik heb het helemaal gehad.
    Ik heb erge schrik voor de dokter, maar komende week ha ik toch..
    Sorry meiden voor mn gezeur, maar ben er heus een beetje verdrietig van...
    Anyway, mag ik hier mee komen kletsen?

liefs, een verdrietig meisje (die heus ook wel weet dat een half jaar echt niet zo lang is hoor, maar die gewoon een cyclus wil hebben)

10. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    hoi meiden !
    ik heb gezien dat er al een aantal na mijn gevolgd zijn en ook zwanger ! Gefeliciteerd !
    en de andere meiden een dikke knuf ! voor het volhouden!
    Hier toch wel een schok ik ben afgelopen week voor 1e keer bij vk geweest en wat bleek ..... ik ben al een maand verder dan ik dacht...
    Tja ik dacht na 2 jaar wachten dat ik mezelf elke maand wel zwanger voelde en wuifde het dus maar weg .. mijn laatste ongi die dus innesteling was duurde maar 3 uur met rood bloed maarja ik dacht rood is rood ! en was heftige bloeding
    ben die maand flink ziek geweest dus of we geklust hebben pfff nou die maand echt niet op gelet en ik heb zelfs in juni vakantie geboekt om ons te troosten !
    Ja meiden zo zie je maar ! luister dus goed naar je lichaam ! voelde me ook beetje stom was er zo mee bezig hoe heb je dan een maand kunnen missen ... donderdag echo dan weten we het zeker ! ik laat het nog wel even weten want ik volg jullie verhalen nog elke dag hoor meiden en ik blijf voor jullie allemaal duimen !
    Dikke knuf Emma

11. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Hoi meiden ik kom mij ook hier melden wij zijn al sinds juni 2006 bezig:( Maar sinds dat ik ben gestopt met de pil heb ik alleen maar tijdens de menstruatie bruine vlekjes verloren. Mischien omdat ik echt over de grens was met mijn overgewicht want ik ben dikkk boven de 100kg.

Ik heb 3 weken geleden een maagband gekregen en ben al 9 kilo kwijt op 3 juli had ik een menstruatie met echt gewoon rood bloed het duurde ook zoals vroeger 7 dagen. Ik ben zo blij dat ik eindelijk na een jaar 'goed'heb gemenstueert.

IK hoop dat we niet langer moeten wachten en dat ik deze ronde zwanger mag zijn en een gezonde beeb op aarde kan brengen:(

Omdat ik al een jaar niet normaal heb gemenstrueert weet ik niet hoeveel dagen ik moet aanhouden voor mijn cyclus. vroger was ik altijd om de 29 dagen ongesteld. Wat moet ik nu doen gewoon het langste nemen van het afgelopen jaar of gewoon zoals vroeger 29 dagen?

12. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    @ emma29 Het lijkt mij echt wel een leuke verassing als je nu weet dat je eigenlijk veel verder bent:) veel succes meid geniet nu van je zwangerschap en later van je gezonde beebje

13. marian26

marian26 Actief lid

11 mrt 2007
    146
    0
    0
    kleuterjuf
    eindhoven
    Patries Gefeliciteerd!
    Het worden er steeds meer hihi..
    En voor alle andere meiden, positief proberen te blijven! Je ziet dat er steeds meer meiden in het ROZE komen!

tirtilisko, Wat fijn voor je dat je weer een echte menstruatie hebt gehad! En als ik jou was zou ik de langste cyclus nemen die je ooit gehad hebt.. en na 2 of 3 maand weet je wel hoe je cyclus ongeveer eruit ziet.. Veel succes!

Nou ik ben begonnen met ovulatietesten aangezien ik er 20 heb.. nog steeds geen dikke streep maar die kan nog komen.. hihi..
    Wat ik me wel afvraag is waarom je 4 uur je plas moet ophouden? Zit er dan meer van dat LH hormoon in ofzo? Heb wel telkens een dun lijntje dus dat betekent dat er wel een hormoon aanwezig is? en als hij dikker of net zo dik is als het testlijntje dan heb ik een ei op komst? goh wat klinkt dat raar hihi..
    Best vreemd, al 15 maanden me elke maand verheugd en toch weer teleurgesteld geweest maar toch elke maand ben ik weer hoopvol..
    Nou op hoop van zegen maar weer..

Liefs van Marian26

14. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    hoi tirtilisko ik heb je al eens gesproken op een ander topic !
    wat fijn om te lezen dat je al 9 kilo bent afgevallen dat gaat goed en ik blijf voor je duimen !
    Super knap van je hoor meissie !

En ik probeer er van te genieten ben nog erg voorzichtig zeg maar
    donderdag de echo en dan als die goed is.... dan ga ik er mega van genieten !
    eigenlijk al jammer dat ik dan al een maandje kwijt ben maar zit wel snel aan de 12 weken zo...
    knuf Emma

15. Niet meer actief

Gefeliciteerd Patries...
    (je moet je banner wel ff aanpassen, nu ben je wel erg overtijd)

16. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    @ Lauwie ik zal zeker laten weten hoe en wat
    Ga maandag bellen voor mn eerste afspraak
    en ik hou jullie op de hoogte

17. Patries5

Patries5 Actief lid

1 mei 2007
    103
    0
    0
    Bedankt Brenda!
    Enne ik heb mijn banner aangepast. Ik had de dag van mijn laatste menstruatie ingevuld ipv de datum dat ik uitgerekend ben! Zwanger he! :oops: :oops:

xxx Patricia

18. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Mooie Banner!

19. daantje28

daantje28 Lid

19 jul 2007
    63
    0
    0
    Tilburg
    Dank je Ester, jij hebt al heel wat langer geduld moeten hebben, sterkte!

Ik zit in spanning, vandaag nod, maar alleen gister een heel klein beetje roze bloed en vandaag niks...ook geen krampen, afwachten maar..durf morgen nog niet te testen

Voor iedereen die al veel teleurstellingen achter de rug heeft, de wonderen zijn de wereld nog niet uit! Een vriendin is na 2 jaar zwanger geraakt in een periode waarin de artsen van haar man, die een chemokuur onderging, het niet mogelijk achtten. Het is een prachtige gezonde dochter geworden!

Liefs Daantje

20. Katje2

Katje2 Actief lid

20 jul 2007
    312
    2
    0
    medisch management assistant
    Aalst
    Lauwie,

Tof dat je er wilt bijzetten op de lijst, sinds januari aan het proberen, dus ronde 7 geloof ik, heb nu sinds donderdag mijn regels gekregen, dus we hopen op de volgende ronde!

Aan diegene die zwanger zijn,proficiat en veel succes en geluk!

Deel Deze Pagina