heb je al eerder negatief getest, femmie? wat is je normale cyclus? ben je wel eens vaker overtijd? en heb je ook symptomen?
Ik heb al 3x eerder een test gedaan. Allemaal negatief. Wel last van pijnlijke borsten, maar pas sinds eergisteren. Sinds gisteren moet ik veel kleine beetjes plassen. Mijn cyclus is eigenlijk behoorlijk strak. Meestal 30 dagen, 1 keer 35 dagen gehad. X Fem
irritant femmie, dat je dan niet weet waar je aan toe bent. hopen dat het komt omdat het wat langer duurt voordat het op een test zichtbaar is, of anders dat je ongie snel komt, zodat je weer verder kunt! las ik net ergens dat je van de ha moet wachten? hoe lang dan?
ik ben ook langer als een half jaar bezig,, Ben nu al 1.5 maand overtijd en niet zwanger....Heb nu van de dokter een antibioticakuur gekregen om de ongesteldheid op te wekken. Ik heb al 10 dagen buikpijn maar de menstruatie zet maar niet door. Vandaag de laatste pillen ingenomen en nu een paar daagjes afwachten maar Veel suc6 allemaal
Voor ons allemaal....... Heel veel succes en sterkte ik weet hoe het is dat afwachten..... Ik heb op dit moment zelf ook weer last van! Voel allemaal gerommel in me onderbuik wordt weer lekker gek van mezelf! Had dit niet gewilt maar goed... ik zeg het elke keer tegen mezelf maak jeniet zo goed! Maar als je vooral in de avond getrek en steekjes voelt kun je nergens anders aan denken..... Ik zou zo blij zijn als de 6 dagen voorbij zIjn. Dan weet ik weer waar ik aan toe ben..... xxxxx
Zoals jullie weten ben ik inmiddels zwanger. Ik wil jullie graag een tip meegeven! Ik ben in mijn laatste cyclus begonnen met Pulsatilla d12. Dit is een homeopatische middel van VSM. Je hebt het in tabletvorm en in druppels. Ik had zelf de druppels (was wel erg smerig, maar ik had het ervoor over). En het schijnt dat je menstruatie hierdoor regelmatiger wordt en het slijm wordt toegangelijker voor de innesteling. Ik weet niet of het hierdoor komt dat ik nu zwanger ben. Maar het is wel frapant dat ik met mijn laatste periode hiermee begonnen ben en nu zwanger ben! Het valt altijd te proberen. Meiden ik leef erg met jullie mee, ik weet wat het is om lang te moeten wachten. En ik hoop ook dat jullie binnenkort net als ik zwanger zijn! Ik blijf voor jullie duimen en hou deze topic ook nog steeds bij. Houd de moed erin, ondanks dat het zo ontzettend moeilijk is! Dikke kus Patricia
Super meis gefeliciteerd Over dat middeltje heb een vrij regelmatige cyclus 28 tot 32 dagen Wil jullie melden dat mn eerste afspraak is gemaakt bij de gyn
spannend danjo . hier met afvegen een lichte verkleuring in het slijm? denk dat ik ongi ga worden baal hier zo van he. vanmiddag met manlief even naar het ziekenhuis want voor hem hebben we al een verwijsbrief. weet nog niet of die gelijk zijn zaad moet laten testen of dat we daar voor terug moeten komen. dus dat is even afwachten. xxx miss butterfly
Meid van harte gefeliciteerd! Zo ben ik al begonnen met het drinken van L10 Ook wel formule 23 genoemd! Maar nu even ermee gestopt voor het geval dat...... Maar heb het opgeschreven hoor. Denk dat ik namenlijk door ga naar ronde 7
Spannend, Danjo! Ook wel fijn dat er nu eens naar gekeken gaat worden. Wie weet, helpen ze jullie snel verder! Patries5, nogmaals gefeliciteerd meid. Echt super voor je! Dat middeltje ga ik ook eens proberen... Deze maand had ik bijvoorbeeld niet super veel slijm dus ik maakte me al zorgen. Baat het niet, schaad het niet, toch? Essiegirl, ik zit ook tegen die laatste dagen aan te hikken... Zeg telkens tegen mezelf dat het toch niet raak is, maar toch... Als je dan wat voelt... Nou ja, binnenkort weten we meer! Ga ietsje eerder testen i.v.m. vakantie. Heb testen van deze site, tot 4 dg. voor de NOD.
Hallo dames, Ook meer dan een half jaar bezig: ronde 13! Net als Danjo de stap in de MMM gemaakt: a.s. donderdacgochtend naar de VU voor ons eerste gesprek met de gyn. Ben zo bang dat ze niets vinden! dat zou betekenen dat we nog langer zo door moeten gaan met alle onzekerheid van dien. Maar ben ook zo bang dat ze wel iets vinden! En dat er geen oplossing voor is! Moet me niet gek laten maken, donderdag is gelukkig al dicht bij.
Dank voor het plaatsen Lauwie! Vandaag testen dus spannend, hoop op snel roze voor iedereen. Het 'jezelf gek maken' is heel herkenbaar, heb vannacht nauwelijks een oog dichtgedaan (expres nog geen test in huis gehaald) had allemaal lichamelijke ongemakjes. Ik ben er bijna elke seconde mee bezig pffffffff Succes maar weer deze week meiden!