Langer dan een half jaar bezig

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jiska, 16 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jiska

Jiska Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.477
    3
    38
    Overijssel
    Dat geeft wel een kick he :) ! Had ik ook toen ik op de ovulatietest drie dg. een steeds dikker wordende streep kreeg. YES, IK HEB EEN EI :) !
    Kom op, vent, zei ik toen tegen m'n mannetje ;) . Helaas heeft het toen niet geholpen. Inmiddels gebruik ik ze ook niet meer omdat ik m.b.v. tempen elke maand m'n eisprong traceer en die is al 5 mnd. achter elkaar op dezelfde dag. Makkelijk dus. Alleen nog steeds geen resultaat :cry: . Wat zou het dan kunnen zijn, denk ik dan... Het zaad van m'n mannetje? Daar wil ik nog even niet aan denken...

2. marian26

marian26 Actief lid

11 mrt 2007
    146
    0
    0
    kleuterjuf
    eindhoven
    Ik begrijp wat je bedoeld!
    Ook ik sprong een gat in de lucht toen ik een positieve ovutest had.. maar dan toch ga je twijfelen ja.. want waarom lukt het dan nooit? weet nu dus dat de lage rug en buikpijn van een paar minuten mijn eitje is elke maand.. dat wist ik toen niet want heb voor het eerst deze maand ovu-testen gebruikt.. en ja.. dan gaat je dat toch wel even aan het denken zetten.. ben gezond.. heb een eisprong.. een regelmatige cyclus.. maar geen babytje nog in mijn buik.. hmm..

liefs van marian26

3. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Niet lullig bedoeld maar waarom il je dat niet?

4. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    kan me het wel voorstellen
    Ik wou het ook nooit maar nu 2 jr verder wil ik ook niet zo verder elke maand onzekerheid

5. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Nee ik wilde het ook niet. Maar ja kansen worden er wel mee vergroot...

6. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ik denk dat veel mensen toch grenzen gaan verleggen als het echt niet wil lukken. Ik denk dat ikzelf vrij ver zou gaan. Ik zou toch wel al het mogelijke willen proberen.

7. anoul26

anoul26 Fanatiek lid

11 feb 2007
    1.008
    0
    36
    Hoorn
    Weer een goed bericht! Fantastisch Daantje. Ik ben ook wel benieuwd hoe lang jullie zijn bezig geweest.

8. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    ik heb langer dan een jaar ovulatietesten gebruikt, en zie het resultaat :cry: Op een gegeven moment er ook bij getempt, en ik had twee maanden mijn positieve ovutest op de dag van mijn eisprong. :( Eigenlijk te laat dus. Je temperatuur houdt je niet voor de gek, dus een ovutest is niet altijd helemaal betrouwbaar. Als je dan pas gaat klussen, ben je al vrij laat. Ik ben gestopt en temp alleen nog maar, en moet zeggen dat ik dat ook prettiger vind. Niet dat ik daar al resultaat bij boek :) Maar goed, het wisselt ook wat af ;)

9. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Meiden, komen jullie ook nog eens kijken op de besloten groep? Ik vind het wel leuk om daar weer wat actiever te gaan schrijven. Maar ja om nou in mn eentje te gaan schrijven is ook weer zoiets!

10. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    besloten groep? mis ik wat

11. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    ik heb ook een paar keer gelezen dat ovulatietesten niet bij iedereen werken. en het lijkt me een dure hobby als je niet zo goed weet hoe t werkt. ben dus sinds deze ronde ook aan het temperaturen. ben nu ongeveer verslaafd aan fertility friend. (mijn vriend vindt dat ik iets teveel achter de pc zit...) daar krijg ik elke dag een les op de mail, dus ik begin het ondertussen wel te snappen.
    alleen denk ik dat ik twee dagen geleden mijn eisprong had, en gisteren ging mijn temperatuur ook 0,3 omhoog, maar vanochtend weer 0,06 naar beneden...

12. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw

13. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    ik kan het me ook wel voorstellen. eerst zei ik, als het niet vanzelf lukt, dan maar niet. toen dacht ik misschien toch wel handig als ze kijken waardoor het niet lukt, kan ook zijn dat het eenvoudig op te lossen is. en daarna hoorde ik van een vriendin dat een aantal bekenden van haar via IVF nu toch een kind hadden, waardoor ik nu weer denk dat ik er waarschijnlijk toch ook wel aan zou geloven.

en heeft iedereen niet het romantische idee van een baby uit liefde verwekt met zijn tweetjes, het liefst op een plek waarover je later nog leuk kunt vertellen (heb een babykaartje van een vriendin: made in china). het idee van verwekt in een ziekenhuis met witte jassen eromheen en je vriend er op dat moment bij wijze van spreken niet bij hoeft te zijn, is dan toch ff slikken?
    maar aan de andere kant, als je daarna samen voor zo'n hummeltje gaat zorgen, is dat denk ik ook weer snel vergeten en de blijdschap extra groot!

14. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    idd al vindt ik ivf dan laweer het andere uiterste hopen dat het eerst anders kan maar als dat een optie zou zijn zou ik hem met beide handen grijpen
    Ik zei eerder als het niet lukt dan zei het zo
    Nu eenmaal zwanger geweest te wezen wil ik niks liever dan weer zwanger zijn ..pff soms is het niet leuk maar jah koppie boven water houden komt allemaal wel goed

15. Jiska

Jiska Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.477
    3
    38
    Overijssel
    Ik idem dito... Jong, regelmatige cyclus, eisprong, kortom: alles lijkt in orde. Daar bij ik ook blij om want ik lees hier genoeg dat dat niet bij iedereen gewoon is. Maar waarom het dan al bijna 8 maanden niet lukt... Misschien gaat het gewoon helemaal niet lukken bij ons, denk ik dan :cry: . Je hebt van die dagen he ;) .

16. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    dit denk ik ook regelmatig, maar de laatste tijd lukt het me (ook door dit onderwerp op t forum) om het te zien als dat de kansen gewoon goed of normaal zijn en dat het soms gewoon lang kan duren. en ik ben ook nog eens 'oud' :) , nee hoor, maar ik voel wel wat druk door mijn leeftijd en afnemende vruchtbaarheid (ben 34,5). en ik heb ook zo mijn slechte dagen, hoor! ('wanneer beginnen jullie aan de kinderen?')
    maar het doet mij echt goed om te zien hoeveel meiden hier na maanden proberen toch gewoon zwanger worden!

17. Jiska

Jiska Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.477
    3
    38
    Overijssel
    Dat ben ik helemaal met je eens, lauwie! Ben echt positiever gaan denken sinds ik veel in dit topic klets. Voorheen bij het forum van de NOD leek het mij dat al die meiden daar maar zo maar zwanger werden... Telkens weer iemand zwanger die ik had zien komen, zogezegd. Maar deze maand zijn er ook hier heel wat zwanger geraakt die al veel langer bezig waren dan ik! Dat geeft een mens weer goede hoop!

18. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Pff... Ik zit nu alweer op dag 29 en nog geen eisprong. Mn temp was een paar dagen vrij laag dus ik dacht dat ie eraan zat te komen. Maar nee dus.. Ik ben het allemaal zo zat...

19. anoul26

anoul26 Fanatiek lid

11 feb 2007
    1.008
    0
    36
    Hoorn
    Dat geeft mij idd ook moed omdat je leest van meiden die al 11-12-13 maanden bezig zijn. Van hen lees je ook dat ze het ook helemaal niet meer verwachtten en toch zwanger.
    Ik ben nu waarschijnlijk wel klaar met ontpillen, mijn lichaam wordt steeds rustiger. Nu maar hopen dat ik snel zwanger ben!

20. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    De 4e ronde was het de eerste ronde dat we het om de dag deden ipv elke dag ronde de vruchtbare dagen. ;) En zie het resultaat (wil niet zeggen dat het puur daarvan komt hoor, maar je weet maar nooit! ;) )

Deel Deze Pagina