zo dames ik heb wel even wat te weeg gebracht zie ik. ik vind dat ieder voorzich moet weten hoe "ver"die gaat voor een beeb. voor mezelf heb ik gewoon zoiets van dat wil ik niet. dat is gewoon mijn persoonlijke gevoel. vindt het al heel wat dat ik me wil laten onderzoeken, maar we wachten eerst de test van de zwemmers af en dan zien we wel weer verder. ik wil heel graag een kleine , maar kijk tegen die dingen weer anders aan dan een ander. xxx miss butterfly
Tuurlijk daar heb je gelijk in. Ik was alleen benieuwd naar het waarom. Maar de een wil het wel en de ander niet en dat is allebei hun goed recht toch?
Hihi heb vorige maand een besloten groep gemaakt. Ik vond het wel fijn dat we het dan over dingen konden hebben waarbij niet iedereen meeleest.
vindt ik ook funny me. vindt het echt super dat al die technieken er zijn om de mensen te helpen, maar persoonlijk voel ik daar niks voor. xxx miss butterfly
Hallo allemaal! Super, dit onderwerp! Ik zit midden in een baby bom lijkt het wel, 5 zwangere vriendinnen en in de familie zit iedereen tussen de luiers of is al zwanger! Fijn om te lezen dat het dus niet bij iedereen zo snel gaat! Ik ga deze maand voor het eerst met ovulatietesten aan de gang om een ei op te sporen! Hopelijk kan ik het vinden! Succes allemaal! Britt
Dat is ook helemaal je eigen keus hoor, butterfly. Jij moet doen waar jij je lekker bij voelt meid! En ik hoop uiteraard voor je dat je zonder alle toeters en bellen gewoon zwanger kunt raken! Ik denk alleen wel dat ik persoonlijk m'n grenzen wel zou gaan verleggen... Als je zo verlangt naar een kind en de gynacoloog zegt bijv. tegen je dat IVF de enige optie is... Dat lijkt me wel heel moeilijk dan! Als je nee zegt betekent dat zeer waarschijnlijk: geen kindje van ons samen. Maar uiteraard mag iedereen daar zelf een keuze in maken!
ik ben het allemaal een beetje beu op de moment. Ik wil zo graag zwanger worden, maar ben het wachten beu. Ik loop al dagen slecht gezind rond en moet veel huilen. Ik hoop dat het snel terug beter wordt.
Kop op, meid! Ik begrijp helemaal wat je bedoelt... Probeer aan fijne dingen te denken en zeg maar veel tegen jezelf: 'Mijn tijd komt nog wel!'.
Dat gevoel kennen we allemaal! Ik voel de duivels ook al weer aankomen helaas..... Dus we gaan ronde 7 in! Groetjes Esther Weer is het ons niet gegunt
Ahhhh... shit, Essiegirly... Ik snap dat je daar ff flink van baalt (ik heb ook al een beetje buikpijn...). Maar meid, snel die ongi door en dan vol goede moed weer aan het klussen voor de nieuwe kans!
ai dat is echt shit essiegirl! toch wil ik je heel veel succes wensen in jullie 7e ronde! ik weet een beetje hoe je je voelt zoals velen met mij.. gelukkig kunnen we er hier over kletsen! liefs van marian26
hey miss butterfly, het was absoluut niet bedoeld om je te overtuigen! doe wat voor jou goed voelt! ik vond het alleen zo opvallend dat ik merkte dat ik mijn eigen grenzen op ging schuiven. hoop dat alle onderzoeken voor jullie postitief zijn en dat het helemaal niet aan de orde is! liefs, lauwie
Hallo allemaal, Ik kom me hier ook maar aanmelden. We Gaan nu voor ronde 7. Opzicht heb ik een regelmatige cyclus. Eerste maanden zijn ontpillen geweest. Maar we hebben evengoed veel geklust. Het is 1 ding wat me erg onzeker maakt mijn vriend heeft maar 1 zaadbal. Ik weet dat je ook zwanger kan raken maar toch als je iedere maand toch je menstruatie krijgt denk ik oneej zou het daar aan kunnen liggen. Ben me wel nu bewast dat ik positiever moet gaan denken en niet alleen aan zwanger raken moet denken. maar toch wordt je er veel mee geconfronteert. Mijn schhoonzusje is zwanger en een vriendin van me. kan iemand me op de lijst zetten gr martje
hoi meiden, graag had ik me hier ook aangemeld Ik ben ellen 23j, heb al 1 dochtertje van 2,5j en zijn inmiddels 16 maanden aan het werken voor ons 2de wondertje Veel succes allen
Welkom Martje! Ik ga je zo op de lijst zetten . Ik snap dat je je zorgen maakt maar ik heb pas nog gelezen dat je met een zaadbal toch zeker 80% kans hebt om 'gewoon' zwanger te worden. Heel veel succes meid! Ik hoop dat het gauw raak is!
Langer dan een half jaar bezig... 01. Jiska - Ronde 8 02. Lies - Ronde 12 03. Patricia - Ronde 9 - ZWANGER! (juli '07) 04. Marjan26 - Ronde 16 05. Puzzcat24 - Ronde 6 06. Enise - Ronde 6 07. Marleen1979 - Ronde 6 (8 mnd. bezig) 08. Linda24 - Ronde 18 (1,5 jaar bezig) 09. Rossi - Ronde 13 - ZWANGER! (juli '07) 10. Frumpje - Ronde 8 11. Miss Butterfly - Ronde 14 12. Emma29 - Ronde 12 - ZWANGER! (juli '07) 13. Willes - Ronde 11 - ZWANGER! (juli '07) 14. FunnyMe - Ronde 35 15. Nikitje - Ronde 6 16. wies31 - Ronde 18 17. Yvetje1982 - Ronde 7 18. Schatje1 - Ronde 9 19. Popsel - Ronde 11 20. grace20 - Ronde 23 21. wenneke20 - Ronde 10 - ZWANGER! (juli '07) 22. Brenda1976 - Ronde 10 23. Essiegirly - Ronde 6 24. Visjes - Ronde 6 25. Lauwie - Ronde 10 26. Loesjuh - Ronde 9 27. Moedergans - Ronde 9 28. Wuppie 01 - Ronde 9 29. Brabbel - Ronde 13 - ZWANGER! (juli '07) 30. beetjie - Ronde 15 31. EllenVL - Ronde 6 32. Boogschutter78 - Ronde 11 33. LadyZorra - Ronde 6 34. Katje2- Ronde 7 35. Taliaa - Ronde 5 36. Tirtilisko - Ronde ? (13 maanden bezig) 37. Danjo - 13 mnd mk nu ronde 8 38. Silvana81 - Ronde 7 (bezig sinds sept '06) 39. Anoul26 - Ronde 9 40. Roos 80 - Ronde 7 41. Daantje28 - Ronde 7 - ZWANGER! (juli '07) 42. Femmie1 - Ronde 12 43. Hstr - Ronde 13 44. martjemar - Ronde 7 45. ellendol - Ronde 16
Jeetje, ik ben al een hele tijd hier niet geweest maar wat een hoop zwangeren! wat een goed teken! Dit is wel bemoedigend! Laten we vooral zo door gaan!
Hallo allemaal, Zo ben niet meer ongesteldt dus kunnen we over een paar dagen weer gaan beginnen met klussen. Hoop dat dze ronde ons geluk is. martje
Nou en mijn cyclus gaat toch weer wat langer worden denk ik. :thumbdown: Vorige ronde had ik gisteren mij ei, maar t lijkt er nu nog niet van te komen... dat vind ik jammer! Ik ben geen fan van lange cyclussen namelijk... Hopelijk krijg ik em gauw!