hallo meiden, Ik lees weer allemaal spannende dingen hierzo! duimen dat het raak mag zijn! wij moeten nog wachten tot 7 augustus dat is mijn NOD.. pfff erg zenuwslopend... liefs marian26
ik ben helemaal gelukkig, want ronde 8 is raak! zie mijn banner, ik ben zwanger! Ik zal HCGtje rondstrooien en hoop dat het besemttelijk is!
He frumpje van harte gefeliciteerd! Geniet ervan! @Essiegirly, ik voelde mij ook niet zwanger hoor! Ik voelde ook niets. Niet dat mijn ongesteldheid eraan kwam, maar ook niet zwanger. En toch gaf de test vorige week aan dat ik zwanger ben. En pas nu begin ik wat meer kwaaltje te krijgen. Heel erg moe (rond 20.30 uur gewoon bekaf zijn), lage rugpijn en pijnlijke borsten. Maar niet misselijk ofzo. Ik duim voor je! En voor de rest van de meiden die nu in spanning zitten! xxx Patricia
Frumpje, gefeliciteerd! Wat fijn dat t raak is! Had je al een voorgevoel? En wanneer heb je getest? Liefs, Lauwie
zo het is weer een drukker geworden hier welkom meiden en ik hoop dat jullie snel poritief zullen testen. frumpje van harte gefeliciteerd meid ik ga even vangen vang vang vang bedankt! verder zie ik dat het voor een aantal meiden heel spannend aan het worden is heeft er nog iemand getest vanmorgen? ben zo benieuwd. wij moeten woensdag bellen voor de uitslag van de zwemmers spannend zal het jullie waarschijnlijk zaterdag pas laten weten want we gaan moergen voor een midweek weg. o,ja nog bedankt voor jullie reacties ik respecteer ieders mening en ik hoop niet dat jullie je aangevallen voelde want dat is echt niet mijn bedoeling geweest. begrijp dat je je grenzen gaat verleggen en zo , maar heb gewoon niet het gevoel dat ik dat ook zal doen. we wachten eerst even de uitslag af en dan zien we wel weer verder. xxx miss butterfly
even nog zon opmerking die anderen maken: "hij hoefd maar te kijken en ik ben zwanger hahaha" dat vindt ik ook een hele botte opmerking en vaak hebben ze 1 kind en weten ze dus niet of het bij de tweede ook zo snel zou gaan. xxx miss butterfly
hoi meiden, @frumpje: gefelictiteerd meid ! Geniet van je zwangerschap Bij mij nog steeds geen verandering, heb nog altijd men "kwaaltjes" en geen vanmorgend weer testje gedaan, en kreeg net hetzelfde als de test van vrijdag (licht streepje) Ben nu wel een beetje afwsachtend, moest dat streepje na 2 dagen al niet wat duidelijhker geworden zijn? Ik hoop dat iemand me even gerust kan stellen... Morgen ga ik boed laten prikken bij de HA Liefs Ellen
Snel even bijgelezen tussen alle bedrijven door. Gefeliciteerd Frumpje! Ik heb meestal kort voordat ik ongesteld wordt last van mijn rug. Nu heb ik dat al een ruime week. Snap het niet. Gewoon lekker afwachten maar toch stiekum hopen.
hi ellendoll, ik lees overal: ook een licht streepje is zwanger, dus ik denk dat felicitaties wel op zijn plaats zijn, maar begrijp dat je niet te vroeg wilt juichen. ik heb zelf nog nooit een (licht) streepje op een test gezien, dus durf er niet zoveel over te zeggen. volgens mij vermeerdert het hsg zich om de dag, dus ik denk dat het niets hoeft te zijn om je onzeker over te maken. maar als je wat meer bevestiging wil, zou ik even een algemeen berichtje maken onder zwanger worden. dat wordt denk ik meer gelezen dan hier. laat je het morgen even weten? ik hoop het zo voor je! succes om de laatste zenuwslopende dag door te komen! liefs, lauwie
3 dagen overtijd, was een overduidelijke streep, bijna net zo fel als de controlestreep. Heb de soort test al eens eerder gebruikt, en was vorige keer echt geen streep te bekennen. HCG is dus al goed op peil? Hewb ook duidelijk weinig "klachten" alleen beetje zeurderig gevoel in mij onderbuik. Dacht dus dat de kwamen...
hoi iedereen, ben terug van vakantie. amai al 8 zwangeren onder ons? echt wel tof hoor! bij mij is het allemaal wat minder, ik reageer niet zoals het moet op de medicatie en w8 ondertussen al bijna 3 weken op mijn eisprong. maar blijven hopen is het antwoord.
Hé wat ziet mijn oog!Wat veel zwangeren al hier! Daar word ik gewoon blij van! \/ Ik heb gister mijn eitje gehad,mooie positieve ovu-test.Goed geklust dus ben benieuwd. Ik ben zo blij dat ik een mooi testje had!Vorige keer was er geen duidelijk streepje en was al bang dat ik geen eisprong had.Ga zo door,dit geeft moed! Liefs Yvette