Hallo meiden, Ik doe ook mee. Wij zitten nu in ronde 15, en nog steeds niks Deze maand wordt weer spannend en afwachten. groetjes van Marian
Ohh wat ben ik blij dat deze topic er is...Ben ik aan het kijken of er zo'n topic bestaat staat ie bovenaan!hahaha Ik ben sinds okt vorig jaar gestopt met de prikpil,en in jan. ongi geworden dus dan zit ik nu in ronde 6 jek en 26 juni afwachtend... Heb eindelijk 2 weken geleden een afpraak gekregen met een gyn,en die gaat ons helpen eind juli... Ik heb alles gedaan wat er ook in de boekjes staat: -gezond eten -supplementen innemen (want ik heb de ziekte van crohn) -bepaalde standjes uitgeprobeert -rust nemen/weinig stressen Maar het mag niet baten... Misschien ligt het aan het feit dat mijn vriend rookt dont know) Ik heb een strakke cyclus,en een auwie eisprong (net als of ik elke 2 weken ongi moet worden) Stipt 28 dagen maar voor wie dacht dat zwanger zijn dan makkelijker was NEE echt niet Oww en ik vroeg me af of jullie eens gehoort of gelezen hadden dat je een kat niet mag aaien zonder je handen te wassen?Want dan heb ik een probleem:Ik heb er 4 en om elke 2 min je handen te wassen Gr ikke
Meid doe het niet! Ga liever naar de HA. Maar als je het echt weten wilt hoe en wat laat het maar weten! gr Essie
Ik wil ook wel in het lijstje! Ik zit nu in ronde 5, maar doordat het zulke lange cycli zijn, zijn we nu 7 maanden bezig.
Welkom puzzcat24! Heerlijk hè, zo'n topic met meiden die ook al wat langer bezig zijn. Heej, hoe heb jij het voor elkaar gekregen dat je nu al een afspraak met de gyn hebt? Normaal is 12 maanden toch minimaal? Wel fijn hoor... Dan weet je tenminste al snel waar je aan toe bent. Ik heb ook wel zoiets van: als het moeilijk gaat dan maar gelijk de MMM in als nog 5 maanden met teleurstellingen.
Langer dan een half jaar bezig... 1. Jiska - Ronde 7 2. Lies - Ronde 11 3. Patricia - Ronde 9 4. Marjan26 - Ronde 15 5. Puzzcat24 - Ronde 6 6. Enise - Ronde 6
Langer dan een half jaar bezig... 1. Jiska - Ronde 7 2. Lies - Ronde 11 3. Patricia - Ronde 9 4. Marjan26 - Ronde 15 5. Puzzcat24 - Ronde 6 6. Enise - Ronde 6 7. Marleen1979 - Ronde 5
Mmmm... voorlopig wachten we nog maar... Als we in ronde 10 zitten ga ik wel actie ondernemen denk ik... Alvast afspraak met de HA o.i.d. Overigens zag ik dat je op internet een test kan kopen waarmee je kunt zien in hoeverre een man vruchtbaar is. Dat lijkt me nog wel iets voor we na de HA stappen. Drempel is voor m'n mannetje wat lager om het thuis te regelen .
Heey meiden, Eindelijk een forum gevonden met mensen die hetzelfde probleem hebben als wij. Eerst even voorstellen dan maar. Ik ben Linda, sinds vorige week 24 jaar en al ruim 1,5 jaar bezig om zwanger te raken. Op zich zou ik er nog niet zo heel erg mee zitten dat het niet 123 lukt maar omdat mijn vriend al een zoon uit een eerdere relatie heeft begin ik me toch wel wat zorgen te maken. Ondanks de onzekerheid ben ik toch bang om naar de gyn te gaan want: wat als.... Afgelopen dagen was ik zwaar in de overtuiging dat het nu EINDELIJK zo ver was. Ik was misselijk, gespannen borsten etc. Maar ja, toen ik vanochtend opstond hadden de eerste zich al aangediend. Dus is vandaag uiteindelijk maar een baaldag geworden! Groetjes, linda
Langer dan een half jaar bezig... 1. Jiska - Ronde 7 2. Lies - Ronde 11 3. Patricia - Ronde 9 4. Marjan26 - Ronde 15 5. Puzzcat24 - Ronde 6 6. Enise - Ronde 6 7. Marleen1979 - Ronde 5[/quote] 8. Linda24 - Ronde 18 (? -->1,5 jaar bezig) Van harte welkom, Linda! Babbel gezellig mee .
Wil je bij mij in het lijstje er even achter zetten dat we 7 maanden bezig zijn? Anders lijkt het of ik niet niet hoor.
Nou,ik heb dus de ziekte van crohn en last van peri anale abcessen (holtes gevult met vocht bij mijn achterste ) en daarom moest ik naar de gyn als ik zwanger wou worden.Want bij een normale bevalling kan de sluit spier inscheuren als men tehard geperst heeft.Als dat zou gebeuren bij mij zou ik de rest van mijn leven incontinent worden. Daarom moet ik zoiezo gechecked worden. Voor de rest heeft die ziekte geen effect op een eventuele zwangerschap En toch word ik niet zwanger... Het enige wat we nog niet geprobeert hebben is op de kop staan hopen dat alles erin blijft zitten (Al wil ik dat de volgende ronde wel proberen hihi \/ ) Ik hoop dat onze topic ook veel zwangeren mag krijgen net als de NOD! gr ikke [-o<
Zet mijn ook maar op het lijstje hoor , de rondes kan ik niet precies aangeven, maar zet maar 13 maanden neer als je wilt, vindt het wel fijn zo'n topic, lekker van je af kletsen
Langer dan een half jaar bezig... 1. Jiska - Ronde 7 2. Lies - Ronde 11 3. Patricia - Ronde 9 4. Marjan26 - Ronde 15 5. Puzzcat24 - Ronde 6 6. Enise - Ronde 6 7. Marleen1979 - Ronde 5 (7 mnd. bezig) 8. Linda24 - Ronde 18 (1,5 jaar bezig) 9. Rossi - 13 maanden bezig Van harte welkom, Rossi! Babbel gezellig mee .
Weten jullie ouders of andere mensen in jullie omgeving dat jullie bezig zijn voor een beebje? Mijn moeder voelt het wel een beetje aan, al heb ik het haar niet verteld. Ik weet wel dat ze het van beide kanten fantastisch zouden vinden. M'n moeder maakt ook wel eens toespelingen, zeker als we met z'n tweeën langskomen. Ze hoopt dan op 'het goede nieuws'. Daar kan ik dan zo van balen! Niet van haar hoor, maar gewoon van het feit dat niet alleen wij maar ook zij het zo tof zouden vinden maar we kunnen onzelf én hen nog niet blij maken...