eigelijk een week we konden vorige week woensdag bellen naar de ha en dat hadden we ook gedaan, maar die was er niet en aangezien wij op dat moment op vakantie waren was het ook niet handig dat ze ons zou terug bellen daar, dus moesten we wat langer wachten en belt ze vanmiddag. xxx miss butterfly
heb vandaag negatief getest, maar ben nog niet ongi.....eind deze week nog maar een keer testen. Essiegirly en miss butterfly, hopelijk krijgen jullie een positieve uitslag ! wij wachten nog tot oktober, zijn we dan nog niet zwanger dan gaan we langs de huisarts, dan zijn we een jaar bezig. groetjes
hier ook nog eventjes wachten, mijn NOD komt in zicht.. spannend.. maar denk dat het weer niet zo is omdat ik mijn borsten alweer voel.. liefs van marian26
Oje, wat spannend allemaal. Best vervelend voor die mannen, om hun sperma in te leveren. Gaat toch een beetje om hun mannelijkheid, hè . Wij zijn nog niet zover. Eerst mijn cyclus maar eens op gang hebben! Misschien gaat het daarna vrij snel? @ Marian, voelen je borsten altijd zo als je ongesteld gaat worden?
Nou, daar heeft ie van mij gelukkig geen problemen mee. Hij levert netjes elke maand zijn potje in zonder morren.
Nee daar had die van mij ook geen last van.. Alleen vond ik het moeilijk om het potje in mijn broekzak te krijgen (moet warm blijven op weg naar het zkh he) en dan ook nog auto te rijden. Dus ik dacht slim te zijn en het tussen mijn boobs mee te nemen. We hebben wel moeten lachen, wat als ik onderweg een aanrijding zou krijgen en de gordel zou het potje breken: hoe leg je dat uit? hahahahaha.. Gelukkig niet gebeurd, maar tegen de tijd dat ik bij het zkh was, was het potje zo heet dat het niet meer goed was... Whahahaha! Uiteindelijk is het met het volgende potje wel goed gegaan. Maar toen heb ik het hem zelf maar laten brengen....
Toch ben ik er ook wel erg open over naar een aantal vrienden en familieleden. Maar dat komt ook omdat je in de MMM zit en daar zo'n beetje geen schaamte meer kent na alle onderzoeken
Ja dat is waar! Een paar vriendinnen en mijn familie weten het ook allemaal wel. Maar ik zie mezelf dit niet vertellen tegen een collega ofzo..
Ligt eraan hoe je band is denk ik. Zelfs een aantal collega's weten detaills. Maar als je zelf open bent hoor je ook van collega's ineens dat ze ook bezig zijn en dat het niet wil lukken enz.
Ja dat is waarschijnlijk wel zo. Maar mijn directe collega's hebben allemaal al wat oudere kinderen (tieners, twintigers), dus dan praat zich dat niet zo gemakkelijk hierover!