grappig om te lezen haha.. en ook spannend en zenuwslopend dat wachten op de uitslag ervan.. Mijn borsten voel ik altijd als mijn NOD bijna in aantocht is.. dus denk dat het weer niet zo heeft mogen zijn helaas..
Ik heb nu toch weer wat raars? Eergisteren ongesteld geworden. De dag ervoor was mn temp 37,0 (extreeem hoog voor mijn doen), daarna 36,5 en 36,4 (ineens erg naar beneden) en vandaag ineens weer 36,8! Dus weer heel erg omhoog. Ik snap er echt niks van!
Onze zwemmers zijn ingeleverd! En mijn man heefdt daar nbiet zoveel moeite mee hoor Ik werk s'avonds, dus ik lag nog in me bed, hij heeft het allemaal alleen geklaard hihiihihihi Nu een weekje wachten....
nou essie ik hoop dat bij jou de uitslag wel goed is meid. hier nogal in een dip op het moment want de uitslag was bepaald niet goed. kort samengevat: te weinig te traag en afwijkende koppen. dus jullie snappen dat ik nu niet bepaald vrolijk ben. hij moet vandaag bellen voor een afspraak bij de euroloog (of hoe je het ook schrijft) en dan maar weer verder kijken wat daar uit komt. xxx miss butterfly
Dat is inderdaad geen leuk nieuws! Ik hoop voor je dat die afspraak op korte termijn kan plaatsvinden. Hoe is je man eronder? Lijkt me een domper voor hem.
Een week wachten? Wij kregen de uitslag een dag later! Succes met wachten en ik hoop dat het goed is! Liefs!
He balen meid! Klinkt raar maar ik was blij dat er duidelijkheid was waarom we niet zwanger werden. Nu konden we ergens wat aan gaan doen zodat het wel ging lukken. Maar niet iedereen ziet het zo. Veel sterkte ook voor je hubby! Liefs!
Nou meid wat een rot nieuws! Maar kop op, er is veel mogenlijk he! Jullie horen wel wat bij ons de uitslag is geweest. Ik denk ik niet goed.... i.v.m thuistest die het eigenlijk al aangaf! Kop op he xxx Essie
hey bah wat naar voor jullie.. wens jullie veel sterkte.. ook hier mocht het weer niet zo zijn.. ben nu net ongesteld geworden en nu gaan we alweer de 17e ronde in.. bah voel me echt zwaar klote..
Langer dan een half jaar bezig... * Jiska - Ronde 8 * Lies - Ronde 13 * Puzzcat24 - Ronde 8 * Enise - Ronde 8 * Marleen1979 - Ronde 7 (9 mnd. bezig) * Linda24 - Ronde 18 (1,5 jaar bezig) * Miss Butterfly - Ronde 14 * FunnyMe - Ronde 35 * Nikitje - Ronde 9 * wies31 - Ronde 18 * Yvetje1982 - Ronde 8 * Schatje1 - Ronde 9 * grace20 - Ronde 23 * Essiegirly - Ronde 7 * Visjes - Ronde 6 * Lauwie - Ronde 10 * Loesjuh - Ronde 9 * Moedergans - Ronde 10 * Wuppie 01 - Ronde 9 * EllenVL - Ronde 6 * Boogschutter78 - Ronde 11 * LadyZorra - Ronde 7 * Katje2- Ronde 7 * Taliaa - Ronde 5 * Tirtilisko - Ronde 15 * Danjo - 13 mnd mk nu ronde 8 * Silvana81 - Ronde 7 (bezig sinds sept '06) * Anoul26 - Ronde 9 * Roos 80 - Ronde 7 * Femmie1 - Ronde 12 * Hstr - Ronde 13 * martjemar - Ronde 7 * Ellendoll - Ronde 17 * Charlie01 - Ronde 9 * Gerda1975 - 16 maanden bezig * Britt28 - Ronde 10 * Mickey06 - Ronde 13 * daantje86 - ronde 8 (ronde 7 miskraam ) * Roshi - ronde 6 * Stientje - ronde 25 * Roosje75 - ronde 10 (bezig sinds okt '06) * Jannegie - ronde? (bezig sinds febr '07)
Wij zijn ook met de 16e ronde nu bezig en er is nu effe niks duidelijk..heb vage roze afscheiding ipv ongi, en die kwam ook nog 2dgn later dan normaal. Geeneens tampon nodig gehad... en dubieuze CB-test nu....grrr afwachten!
hallo meiden, ook wij zijn langer dan een half jaar bezig.. We zitten nu in ronde 11! Zelf ben ik 26 jaar! Mijn nod van deze maand is OVERMORGEN.. brr... Ook zit ik erover te denken om, als het nu weer niet is gelukt, alles ff te laten checken! MEIDEN SUCCES ! En , fijn om hierover ook te mogen kletsen! Goede topic!
Hallo Wij zijn ook al een jaar bezig, en bij ons wil het ook maar niet lukken. Mijn NOD was afgelopen zondag en nu nog niks, w8 nog maar een paar dagen af.
Jeetje butterfly, dat is wel tegenvallend nieuws. Maar inderdaad je weet waar je aan toe bent.... Xx Fem
Ik lees dat er ook meiden zijn die voor het jaar naar de dokter stappen. Wat is jullie afweging daarvoor geweest? Ik kan me voorstellen dat je graag zekerheid wilt. Ik heb met mijn vriend er ook over gesproken of we dat al wilden laten doen of dat we wilden wachten. Uiteindelijk toch besloten te wachten tot en met ronde 12. We zitten nu op 10 en mijn cyclus wordt wat regelmatiger maar ik wijt het nog wel aan mijn lichaam dat het nog niet is gelukt.
je moet doen wat je gevoel je ingeeft je zegt nu te willen wachten tot ronde 12 dat is ook zeker wel normaal Vaak helpt een ha je toch niet als je voor het jaar gaat of je moet zon onregelmatige cyclus hebben