Tja, een gevoel is een gevoel Maar mijn vriend wist gelijk al dat ik hem nooit iets kwalijk zou nemen. Zelf heeft hij er ook absoluut geen problemen mee. Je ziet het niet en als je niet bezig bent voor een kindje merk je het ook niet. Klaarkomen voelt hetzelfde en dat is voor hem het belangrijkst Alleen voor een kindje moeten we meer moeite doen. En dat vind ik echt niet erg.
Ik heb ook wel eens het enge gevoel dat ik geen kinderen zal krijgen... Hoop dat het nergens op slaat en ik gewoon snel zwanger mag raken!
een jaar is ook normaal dacht ik zelf kan ook wel een jaar duren ong dat het zover is mensen vergeten dat vanaf je stopt met de pil ook wel eeen aantal maanden kwijt ben voor het ontpillen (niet iedereen)maar wel ervan uit gaan....
Ik zou ook van een jaar uit gaan, als je verder wel een goede cyclus hebt. Maar als je zelf graag duidelijkheid wilt, is het prima om naar de huisarts te gaan hoor! Ze heeft waarschijnlijk de beste bedoelingen gehad met de uitspraak van toen .
Hallo meiden, Mijn naam is Fleur, ik ben 21 jaar en woon bijna 3 jaar samen met mijn vriend. Sinds december 2006 proberen we zwanger te raken. Ondertussen aanbeland in ronde 7 en nog steeds niet raak. Volgens ovutesten en temperaturen heb ik wel een eisprong. Ook bij mij slaat de angst toe dat het er niet in zit voor ons. Over 4 dagen zullen we zien of het ook deze ronde dan eindelijk raak is. Ik duim voor iedereen hier dat het snel mag lukken!
Hey meid! Het zal er heus inzitten hoor alleen misschien met wat meer hulp dan bij anderen. Ik wil je in elk geval veel succes wensen en ik hoop dat alles je bespaard blijft en je snel positief test! Liefs!
Ey meiden. Ik ben 20 moeder van kaye bijna 1 jaar. We hebben over kaye ook 7 maanden gedaan en toen was het raak! nu zijn we vanaf dat kaye 3 maanden was ook weer bezig voor een tweede spuit. Alleen wil het allemaal nog niet helemaal lukken Mijn wens is zo groot om twee kindjes snel achter elkaar te krijgen. Dames die bezig zijn hoop dat het snel raak is! Gewoon de hoop houden dan komt het vanzelf wel liefs stef
Lieve meiden, Ik hoop ook dat wij allemaal snel positief zullen testen! Ik denk dat de meesten (vooral die al wat langer bezig zijn) het gevoel hebben onvruchtbaar te zijn. Ik heb dat op het moment heel sterk (eigenlijk altijd al wel gehad). Komt ook omdat ik alweer ver in mijn cyclus zit en nog geen ei heb kunnen bespeuren. Ik denk dat als het zo door gaat ik geen jaar ga wachten voordat ik naar de huisarts ga... Zijn er al meerdere gegaan ivm onregelmatig cyclus? Sterkte allemaal!
Ik wil ook iedereen veel suc6 wensen! En ga er niet gelijk van uit dat als het na een half jaar niet lukt dat het dan helemaal niet lukt. Ik heb een vriendin die waren drie jaar bezig en hebben nu sinds kort een kerngezonde dochter. Dus meiden niet opgeven! Ik moet denk ik toch maar ff een testje halen, want nu duurt het wel erg lang voor mijn . Liefs Kristel
Nee hoor ik heb helemaal niet het gevoel onvruchtbaar te zijn. In tegendeel juist. Ik weet dat ik helemaal gezond ben. Alleen het zaaf van mn mannetje was deze maand slecht...
Dames, gewoon positief blijven. Als we contsant gaan denken dat we geen kinderen kunnen krijgen dat zijn wij ook niet meer gezond! Gisteren eisprong gehad, ehum volgens banner haha en zit nu weer op de wachtbank.. HOOP echt dat het deze maand raak is, natuurlijk, dat hoopt iedereen hihi