Hallo, Heb toch maar een testje gehaald en net ook maar gelijk gedaan en hij was [b]positief[/b] Maar goed dat ik niet tot zaterdag heb gewacht! Meiden allemaal veel suc6 Liefs en een dikke knuffel
Moest me wegen toen ik kwam en mn bloeddruk meten enz Daarna ff mn cyclussen besproken ,,Omdat ik altijd tussen dag 12 en 14 mn ei heb vermoed ze dat als ik een lange cyclus heb dat de innesteling verkeerd gaat (mwah niet leuk om t ehoren maar jah ) Ga nu wachten op mn ongi dan moet ik de 3e dag bloed laten prikken ook meteen voor clamidia enz Dan vanaf dag 10 elke keer naar de gyn totdat mn ei op knappen staat dan verplicht een nummertje maken Dag erop nemen ze dan wat slijm af om te kijken of dat goed is En mannetje moet 21 aug zn zaad inleveren 17 sept uitslagen van alles
Gertje en Paycootje: Van harte gefeliciteerd! Geniet ervan! @Danjo, inderdaad vervelend om te horen dat de innesteling steeds verkeerd lijkt te gaan. Vervelend al die onderzoeken, maar ik duim voor je dat je in september positief bericht krijgt! Sterkte ermee!
Langer dan een half jaar bezig... * Jiska - Ronde 8 * Lies - Ronde 13 * Puzzcat24 - Ronde 8 * Enise - Ronde 8 * Marleen1979 - Ronde 7 (9 mnd. bezig) * Linda24 - Ronde 18 (1,5 jaar bezig) * Miss Butterfly - Ronde 14 * FunnyMe - Ronde 35 * Nikitje - Ronde 9 * wies31 - Ronde 18 * Yvetje1982 - Ronde 8 * Schatje1 - Ronde 9 * grace20 - Ronde 23 * Essiegirly - Ronde 7 * Visjes - Ronde 6 * Lauwie - Ronde 10 * Loesjuh - Ronde 9 * Moedergans - Ronde 10 * Wuppie 01 - Ronde 9 * EllenVL - Ronde 6 * Boogschutter78 - Ronde 12 * LadyZorra - Ronde 7 * Katje2- Ronde 7 * Taliaa - Ronde 5 * Tirtilisko - Ronde 15 * Danjo - 13 mnd mk nu ronde 8 * Silvana81 - Ronde 7 (bezig sinds sept '06) * Anoul26 - Ronde 9 * Roos 80 - Ronde 7 * Femmie1 - Ronde 12 * Hstr - Ronde 13 * martjemar - Ronde 7 * Ellendoll - Ronde 17 * Charlie01 - Ronde 9 * Gerda1975 - 16 maanden bezig * Britt28 - Ronde 10 * Mickey06 - Ronde 13 * daantje86 - ronde 8 (ronde 7 miskraam ) * Roshi - ronde 6 * Stientje - ronde 25 * Roosje75 - ronde 10 (bezig sinds okt '06) * Jannegie - ronde? (bezig sinds febr '07)
zo twee zwangeren erbij gefeliciteerd hoor meiden super geeft ons hier allemaal hoop. xxx miss butterfly
Dat gevoel van niet zwanger kunnen worden, heb ik ook regelmatig maar probeer dit ook van mij af te zetten door te bedenken dat alles normaal loopt en we al heel lang gezond leven. Maar ja als je dan weer ongesteld bent, zakt de moed je weleens in de schoenen. Maar we houden moed, zeker als ik hier weer goede berichten lees van zwangeren! Gefeliciteerd dames.
Hallo dames! Ik heb deze maand heel precies de ovulatietesten gedaan. vanaf dag 10, zit nu op dag 22. Gisteren was de streep duidelijk dikker dan die vage lijntjes op de andere dagen, maar niet zo dik als de controle streep, dat moet wel staat er in de gebruiksaanwijzing. Heeft iemand er ervaring mee? Het kan toch niet zo zijn dat mijn eisprong nog moet komen? Gisteren was ik ook echt een beetje misselijk en krampen onder in mijn buik. Ben zelfs een paar keer op de bank gaan liggen! Ben zo bang dat ik niet eens een eisprong heb.... kus
Sorry, ik heb nooit met ovulatietesten gewerkt... Ik ben nu aan het tempen en daaruit blijkt dat ik nog steeds geen eisprong heb gehad, dus wat dat betreft kan ie ook lang op zich laten wachten. Heb je vandaag alweer een test gedaan?
Ja, er staat een foto in mijn album. De foto valt wat lichter uit dan de werkelijkheid! Hoop dat het gisteren mijn eisprong was! Wat denken jullie?