hey silvana, wat was je temperatuur voor je eisprong? heb je het op FF ingevuld? wanneer geeft die je kruis? het kan zijn dat als je temperatuur weer omhoog gaat (een derde fase) dat dat is omdat je zwanger bent.. liefs, lauwie
Langer dan een half jaar bezig... * Jiska - Ronde 8 * Lies - Ronde 13 * Puzzcat24 - Ronde 8 * Enise - Ronde 8 * Marleen1979 - Ronde 7 (9 mnd. bezig) * Linda24 - Ronde 18 (1,5 jaar bezig) * Miss Butterfly - Ronde 14 * FunnyMe - Ronde 35 * Nikitje - Ronde 9 * wies31 - Ronde 18 * Yvetje1982 - Ronde 8 * Schatje1 - Ronde 9 * grace20 - Ronde 23 * Essiegirly - Ronde 7 * Visjes - Ronde 6 * Lauwie - Ronde 10 * Loesjuh - Ronde 9 * Moedergans - Ronde 10 * Wuppie 01 - Ronde 9 ZWANGER!! (augustus) * EllenVL - Ronde 6 * Boogschutter78 - Ronde 12 * LadyZorra - Ronde 7 * Katje2- Ronde 7 * Taliaa - Ronde 5 * Tirtilisko - Ronde 15 * Danjo - 13 mnd mk nu ronde 8 * Silvana81 - Ronde 7 (bezig sinds sept '06) * Anoul26 - Ronde 9 * Roos 80 - Ronde 7 * Femmie1 - Ronde 12 * Hstr - Ronde 13 * martjemar - Ronde 7 * Ellendoll - Ronde 17 * Charlie01 - Ronde 9 * Gerda1975 - 16 maanden bezig * Britt28 - Ronde 10 * Mickey06 - Ronde 13 * daantje86 - ronde 8 (ronde 7 miskraam ) * Roshi - ronde 6 * Stientje - ronde 25 * Roosje75 - ronde 10 (bezig sinds okt '06) * Jannegie - ronde? (bezig sinds febr '07)
Vandaag de eerste echo voor de eerste IUI behandeling gehad en er was een super ei te zien! En dat op cyclusdag 11 al! Vanavond om 24:00 uur de pregnylspuit gezet en dan donderdag de inseminatie! Ben echt superblij! Vanaf nu doen we weer mee met redelijke kansen om zwanger te worden!
en essie girly weet je de uitslag ben wel heel benieuwd hoor hoop zo dat die voor jullie goed is. xxx miss butterfly
Dan zet je ze erbij op Ik denk maar zo als er elke maand 1 of 2 bij komen is het toch ook goed Nieuwe maand nieuwe kansen Ben zelf al 2 jaar bezig
Ik zal me even voorstellen. Ik ben Erna en zit nu zo'n beetje in ronde 30 (ben de tel kwijt!) Wij hebben in Juni '05 samen besloten om de pil in de prullebak te gooien en ja...dan blijkt het allemaal niet zo makkelijk te zijn om zwanger te worden op je 39e. Ook in 2006 is het niet gelukt en we zijn eind 2006 doorverwezen naar het ziekenhuis als een stel met een vruchtbaarheidsprobleem. Uit de onderzoeken bleek dat ik tip top in orde ben maar dat het zaad van mijn man van iets mindere kwaliteit is en dat mijn leeftijd natuurlijk niet meehelpt. We hebben in Juni 2 gesprekken gehad over I.V.F. en half September (na onze vakantie) kan ik bellen voor de 1e poging. Ik hoop zo dat er nog een klein wondertje gebeurd! Zit vandaag op dag 24 van mijn CYCLUS ( die altijd zo'n 26 dagen is). De spannende dagen zijn weer ingegaan. Vrijdag zou mijn NOD dag zijn en dan reizen we af naar Italie! DUIM VOOR IEDEREEN IN MIJN VAKANTE!
Niet zo best meis........ Ik moet een afpraak maken met de HA. Ze willen mij nu ook gaan bekijken...... en dan gaan we langzaam de MM in denk ik. Het zaad van Vinnie is niet zo sterk helaas...... wat we al vermoeden..... maar toch komt het hard aan. Maar goed we geven niet op Ik moet een afpraak maken met de HA. Ze willen mij nu ook gaan bekijken...... en dan gaan we langzaam de MM in denk ik.
Jeetje dat is wel even schrikken.... Wij zitten in dezelfde ronde met ongeveer dezel;fde cyclussen, krijg nu toch wel een beetje van ojee zal ik ook niet eens naar de HA gaan....? Ik was eigenlijk van plan om te wachten tot m'n 31e verjaardag, over 2 maanden, dan zitten we in ronde 10/11... Veel sterkte!
Ik heb een vraag aan alle dames hier:Hoe oud zijn we allemaal? Ik ben 24 jaar (al ben ik jong we zitten nu in ronde 8 ) En mijn vriend is nu 26 jaar... Knuffies ikke!
Je kunt het proberen hebben wij ook gedaan! Waar ik heel blij mee ben.... anders was het helemaal een 10 jaren plan hahahahahaha Ik heb er geen spijt van, en we worden nu dus al geholpen. Een zaadonderzoek kan volgens mij altijd.... maar hang me er niet aan op als ik het mis heb. Maar probeer het...... En wij geven niet op hoor
Moet er wel bij vertellen dat wij nu 17 maand bezig zijn...En 9 maand ont(prik)pillen... Had een innesteling vorige maand,maar het kindje kon niet blijven Je voelt het gewoon als je zwanger word,en als het kindje dan weggaat voel je een leegte in jezelf... Knuffies ikke
mijn vriend 31 en ik ben 34. daarom voel ik ook wel een beetje de druk... maar goed, het kan nog jaren...
Hallo, Ik ben 27 mijn man is 36 en we zijn 10 maanden bezig. Maar ik reken 3 maanden voor het ontpillen en twee maanden hebben we weinig geklust ivm ziekte. Dus reken ongeveer 5 echte rondes!
essiegirly- balen meid wat gaf de test dan precies aan te traag of zo. krijg jij nu een inwendig onderzoek ? en gaan ze het zaad nog een keer testen? ik ben 28 en mijn man is 29 we zijn nu 14 maanden bezig. xxx miss butterfly