Langer dan een half jaar bezig... * Jiska - Ronde 8 * Lies - Ronde 13 * Puzzcat24 - Ronde 8 * Enise - Ronde 9 * Marleen1979 - Ronde 7 (9 mnd. bezig) ZWANGER * Linda24 - Ronde 18 (1,5 jaar bezig) * Miss Butterfly - Ronde 14 * FunnyMe - Ronde 36 * Nikitje - Ronde 9 * wies31 - Ronde 18 * Yvetje1982 - Ronde 8 * Schatje1 - Ronde 9 * grace20 - Ronde 23 * Essiegirly - Ronde 7 * Visjes - Ronde 6 * Lauwie - Ronde 10 * Loesjuh - Ronde 9 * Moedergans - Ronde 10 * Wuppie 01 - Ronde 9 ZWANGER!! (augustus) * EllenVL - Ronde 7 * Boogschutter78 - Ronde 12 * LadyZorra - Ronde 7 * Katje2- Ronde 7 * Taliaa - Ronde 5 * Tirtilisko - Ronde 15 * Danjo - 13 mnd mk nu ronde 8 * Silvana81 - Ronde 7 (bezig sinds sept '06) * Anoul26 - Ronde 9 * Roos 80 - Ronde 7 * Femmie1 - Ronde 12 * Hstr - Ronde 13 * martjemar - Ronde 8 * Ellendoll - Ronde 17 * Charlie01 - Ronde 9 * Gerda1975 - 16 maanden bezig * Britt28 - Ronde 10 * Mickey06 - Ronde 13 * daantje86 - ronde 8 (ronde 7 miskraam ) * Roshi - ronde 6 * Stientje - ronde 25 * Roosje75 - ronde 10 (bezig sinds okt '06) * Jannegie - ronde? (bezig sinds febr '07) * Linda81 - Ronde 6 @EllenVL, ik heb het aangepast!
Langer dan een half jaar bezig... * Jiska - Ronde 9 * Lies - Ronde 13 * Puzzcat24 - Ronde 8 * Enise - Ronde 9 * Marleen1979 - Ronde 7 (9 mnd. bezig) ZWANGER * Linda24 - Ronde 18 (1,5 jaar bezig) * Miss Butterfly - Ronde 14 * FunnyMe - Ronde 36 * Nikitje - Ronde 9 * wies31 - Ronde 18 * Yvetje1982 - Ronde 8 * Schatje1 - Ronde 9 * grace20 - Ronde 23 * Essiegirly - Ronde 7 * Visjes - Ronde 6 * Lauwie - Ronde 10 * Loesjuh - Ronde 9 * Moedergans - Ronde 10 * Wuppie 01 - Ronde 9 ZWANGER!! (augustus) * EllenVL - Ronde 7 * Boogschutter78 - Ronde 12 * LadyZorra - Ronde 7 * Katje2- Ronde 7 * Taliaa - Ronde 5 * Tirtilisko - Ronde 15 * Danjo - 13 mnd mk nu ronde 8 * Silvana81 - Ronde 7 (bezig sinds sept '06) * Anoul26 - Ronde 9 * Roos 80 - Ronde 7 * Femmie1 - Ronde 12 * Hstr - Ronde 13 * martjemar - Ronde 8 * Ellendoll - Ronde 17 * Charlie01 - Ronde 9 * Gerda1975 - 16 maanden bezig * Britt28 - Ronde 10 * Mickey06 - Ronde 13 * daantje86 - ronde 8 (ronde 7 miskraam ) * Roshi - ronde 6 * Stientje - ronde 25 * Roosje75 - ronde 10 (bezig sinds okt '06) * Jannegie - ronde? (bezig sinds febr '07) * Linda81 - Ronde 6 Ook ik ben inmiddels een ronde verder! Ronde 9...
He bah, ik zit mezelf weer gek te maken... en mijn humeur was juist zo goed vandaag. Ik zit een beetje op internet te surfen naar pagina's over zwanger worden. En die statistieken die op veel pagina's aangehaald worden zijn niet leuk.. Overal lees ik dat 70 tot 80 procent van de vrouwen binnen een half jaar zwanger is. Op 1 pagina spreken ze zelfs over 90%. Dat wil je niet lezen als je zelf na een half jaar nog niet zwanger bent...
Jeetje, dat is zeker niet leuk om te horen zeg. Dat soort dingen moet je ook niet meer doen meid, zo maak je jezelf idd helemaaaal gek! En vandaag besefte ik dat ik binnen 7.5 maand 9 rondes heb gehad
Heej Enise, inderdaad... nog vijf dagen... Weet je, ik heb de eerste rondes altijd op alles zitten letten en van heel veel dingen dacht ik 'Ja, een symptoom!'. Omdat dat al die maanden nog nooit wat betekent heeft, ben ik wel veel afwachtender. Ik heb de afgelopen dagen wat weeige buikpijn en ben een paar dagen eigenlijk de hele dag door misselijk geweest. Maar dat is nu weer helemaal over. Kan ook goed komen door onze vakantie. Daar was ik ook niet zo lekker. Misschien iets verkeerd gegeten. Natuurlijk heb ik iedere ronde wel weer wat hoop maar ik hou mezelf liever niet voor de gek. We wachten geduldig af !
Ik ken dat, Floddertje ... Van dat soort dingen word je inderdaad niet blij dus ik lees ze maar niet meer en probeer me er weinig van aan te trekken. Je moet maar zo denken: het zijn statistieken. Het gaat om een hele grote groep mensen waaruit een gemiddelde naar voren komt. Jij bent (net zoals iedereen) weer een geval apart. Wie weet hoor jij (en ik ook hopelijk ) bij die 20% die alsnog het tweede halfjaar zwanger wordt! Zet 'em op, meid! Ter aanvullig: je leest ook vaak dat 'een jaar bezig zijn' heel normaal is. En van degene bij wie het het eerste jaar niet lukt worden er nog heel wat in het tweede jaar zwanger.
Eén voordeeltje Enise ( ) je weet met die wat kortere rondes wel snel waar je aan toe bent en je hebt heel wat meer 'kansen' per jaar als bijv. iemand met rondes van een maand. Overigens, ik kom nu vooral veel in dit topic lezen en reageren. Gek, maar het maakt me positiever dan dat ik in het NOD forum zovaak las dat er weer iemand na 1 of 2 rondes zwanger was. Niet dat je ze het niet gunt natuurlijk maar je gaat jezelf zo'n zorgen maken! Hier voel ik me meer thuis onder 'lotgenoten' .
Mag ik ook nog op de lijst? Zit nu in maand 11 maar voel dat ik niet zwanger ben... Of kan dat niet, haha. Gefeliciteerd Marleen! Wat een verassing!
Langer dan een half jaar bezig... * Jiska - Ronde 9 * Lies - Ronde 13 * Puzzcat24 - Ronde 8 * Enise - Ronde 9 * Marleen1979 - Ronde 7 (9 mnd. bezig) ZWANGER * Linda24 - Ronde 18 (1,5 jaar bezig) * Miss Butterfly - Ronde 14 * FunnyMe - Ronde 36 * Nikitje - Ronde 9 * wies31 - Ronde 18 * Yvetje1982 - Ronde 8 * Schatje1 - Ronde 9 * grace20 - Ronde 23 * Essiegirly - Ronde 7 * Visjes - Ronde 6 * Lauwie - Ronde 10 * Loesjuh - Ronde 9 * Moedergans - Ronde 10 * Wuppie 01 - Ronde 9 ZWANGER!! (augustus) * EllenVL - Ronde 7 * Boogschutter78 - Ronde 12 * LadyZorra - Ronde 7 * Katje2- Ronde 7 * Taliaa - Ronde 5 * Tirtilisko - Ronde 15 * Danjo - 13 mnd mk nu ronde 8 * Silvana81 - Ronde 7 (bezig sinds sept '06) * Anoul26 - Ronde 9 * Roos 80 - Ronde 7 * Femmie1 - Ronde 12 * Hstr - Ronde 13 * martjemar - Ronde 8 * Ellendoll - Ronde 17 * Charlie01 - Ronde 9 * Gerda1975 - 16 maanden bezig * Britt28 - Ronde 10 * Mickey06 - Ronde 13 * daantje86 - ronde 8 (ronde 7 miskraam ) * Roshi - ronde 6 * Stientje - ronde 25 * Roosje75 - ronde 10 (bezig sinds okt '06) * Jannegie - ronde? (bezig sinds febr '07) * Linda81 - Ronde 6 * Elisa - Ronde 11 Welkom Elisa! Hopelijk kleurt je naam snel roze op deze lijst
hey elisa, ik zit ook in ronde 11 en 'weet' ook al dat het deze ronde niet gelukt is, dus ik begrijp precies wat je bedoelt. marleen, gefeliciteerd! wat raar gelopen! kan me voorstellen dat je het dan bijna niet kunt bevatten. fijne zwangerschap! jiska, wil jij mijn ronde in 11 wijzigen? volgens mij kun jij dat zonder m opnieuw te plaatsen. thanx
Lauwie dank je wel, we lopen bijna gelijk op.... Jiska, klink een beetje raar maar bedankt dat ik op de half jaar+ lijst mag . Erg fijn om van lotgenoten te horen. Anders voel je je ook zo mislukt als het bij anderen snel gaat . Ook mensen die net gestopt zijn en nog zo veel hoop hebben dat het de eerste keer lukt. Ik blijf het moeilijk vinden om die verhalen en vragen te lezen. Ik herken mezelf er zo in toen ik net was gestopt! Maar ja, we blijven hopen en wachten en klussen en gaan als het lukt exrtra genierten en tot die tijd elkaar steunen.!
Idd, zo heb ik veel meer kansen he En hopen dat het een keertje raak zal zijn. Ik hoop voor jou dat het dit keer raak is.. Mij geeft het ook een goed gevoel om hier te zijn. We kunnen in elkaars schoenen staan..
bah!ik ben vandaag weer ongi geworden,dit word voor mij nu ronde 9.ik voelde me deze keer wel erg k** maar ja nadat ik de verhalen hier heb gelezen van anderen heb ik weer moed!klinkt raar maar ben ook wel een beetje gewent aan de teleurstellingen,t is nu zo `normaal ` geworden dat t steeds niet lukt.maar ik moet ook niet zo zeuren hop naar ronde 9! en dat t snel inshallah mag lukken en ook voor jullie! groetjes!
Mag ik ook op de lijst.Wij zijn sinds december 2006 bezig (ik gestopt met de pil). Maar sinds 3 maanden echt intensief, dus de vruchtbare dagen in de gate houden etc.
Langer dan een half jaar bezig... * Jiska - Ronde 9 * Lies - Ronde 13 * Puzzcat24 - Ronde 8 * Enise - Ronde 9 * Marleen1979 - Ronde 7 ZWANGER!! (augustus) * Linda24 - Ronde 18 (1,5 jaar bezig) * Miss Butterfly - Ronde 14 * FunnyMe - Ronde 36 * Nikitje - Ronde 9 * wies31 - Ronde 18 * Yvetje1982 - Ronde 8 * Schatje1 - Ronde 9 * grace20 - Ronde 23 * Essiegirly - Ronde 7 * Visjes - Ronde 6 * Lauwie - Ronde 10 * Loesjuh - Ronde 9 * Moedergans - Ronde 10 * Wuppie 01 - Ronde 9 ZWANGER!! (augustus) * EllenVL - Ronde 7 * Boogschutter78 - Ronde 12 * LadyZorra - Ronde 7 * Katje2- Ronde 7 * Taliaa - Ronde 5 * Tirtilisko - Ronde 15 * Danjo - 13 mnd mk nu ronde 8 * Silvana81 - Ronde 7 (bezig sinds sept '06) * Anoul26 - Ronde 9 * Roos 80 - Ronde 7 * Femmie1 - Ronde 12 * Hstr - Ronde 13 * martjemar - Ronde 8 * Ellendoll - Ronde 17 * Charlie01 - Ronde 9 * Gerda1975 - 16 maanden bezig * Britt28 - Ronde 10 * Mickey06 - Ronde 13 * daantje86 - ronde 8 (ronde 7 miskraam ) * Roshi - ronde 6 * Stientje - ronde 25 * Roosje75 - ronde 10 (bezig sinds okt '06) * Jannegie - ronde? (bezig sinds febr '07) * Linda81 - Ronde 6 * Elisa - Ronde 11 * Cinderella22 - Bezig sinds dec '06 @Cinderella, je staat erbij!
Hoop dat ronde 9 ons geluk zal brengen. Allah weet wanneer het voor ons het beste is.. Blijf bidden en geduld hebben.. Blijkbaar is de juiste tijd nog niet gekomen..