Kijk ik nog even weer terug op het forum wat ik net verlaten heb, en zie dat ik linda en anoul ook moet feliciteren Dus hierbij; Gefeliciteerd allebei! Ik zit nog steeds op tekentjes te wachten dat ik misschien zwanger ben. Als er nieuws is dan meld ik dat natuurlijk ook nog even op dit forum. Groetjes Erna en geniet van jullie zwangerschap. Het is jullie van harte gegund!
IK BEN ZWANGER! ik hoop dat jullie ook snel met positief nieuws zullen komen! Ik mag dus ook van de lijst. kuskus
Cinderella gefeliciteerd! zie je eigelijk niet eens op de lijst staan dus kan ik je er ook niet afhalen haha liefs marieke
Langer dan een halfjaar bezig: Ronde 6: Visjes Roshi Sannemart Ronde 7: Silvana81 Katje2 Ladyzorra EllenVL Ronde 8: Puzzcat24 Yvetje1982 Martjemar Daantje86 Jannegie Essiegirly Roos80 Ronde 9: Charlie01 Schatje1 Nikitje Enise Marieke1610 Ilona Ronde 10: Moedergans Britt28 Roosje75 Anoul26 Zwanger! Jiska jessica85 Ronde 11 Loesjuh Ronde 12: Femmie1 Boogschutter78 Elisa Lauwie Langer dan 1 jaar bezig: Hstr (ronde 13) Mickey06 (ronde 13) Miss butterfly (ronde 14) Gerda1975 (ronde 17) Zwanger! Ellendoll (ronde 17) Linda24 (ronde 1 Wies31 (ronde 1 Grace20 (ronde 23) Funnyme (ronde 36) hallo ik heb mezelf toegevoegt bij de lijst ik ben in ronden 10 bezig ik ga de mmm in ik heb een afwijking aan me baarmoeder en mijn baamoederslijm is niet zo als het hoort te zijn volgende week mag ik weer naar de gyn en hoor dan wat er ons staat te gebeuren ik zit nu in mijn klus week dus we gaan er vol tegen aan
Ik ben ook langer als een half jaar bezig, zit nu in ronde 10 (maar een deze dagen waarschijnlijk doro naar 11)
Ja weet je wat het is, na zoveel rondes durf ik gewoon niet eens meer te hopen. Krijg steeds de deksel op men neus. Maar je hebt gelijk, geen bloed geeft moed.
Langer dan een halfjaar bezig: Ronde 6: Visjes Roshi Sannemart Ronde 7: Silvana81 Katje2 Ladyzorra EllenVL Ronde 8: Puzzcat24 Yvetje1982 Martjemar Daantje86 Jannegie Essiegirly Roos80 Ronde 9: Charlie01 Loesjuh Schatje1 Nikitje Enise Marieke1610 Ilona Ronde 10: Moedergans Britt28 Roosje75 Anoul26 Zwanger!!!! Jiska Daantje 82 Jessica85 Ronde 11: Ronde 12: Femmie1 Boogschutter78 Elisa Lauwie Langer dan 1 jaar bezig: Hstr (ronde 13) Mickey06 (ronde 13) Miss butterfly (ronde 14) Gerda1975 (ronde 17) Zwanger! Ellendoll (ronde 17) Linda24 (ronde 1 Wies31 (ronde 1 Grace20 (ronde 23) Funnyme (ronde 36) @ Daantje82 ik heb je erbij gezet @ Jessca85 heb je er ook bij gezet (je had de qoute niet weggehaald Cinderelaa gefeliciteerd zie je alleen niet n de lijst staan
Dat gevoel ken ik, Daantje... Zit zelf ook in ronde 10. Eigenlijk heb ik al bijna zoiets van: dat kan bij ons niet gebeuren. Zo ben je er aan gewend dat je telkens weer ongi wordt . Maar goed, we moeten altijd een beetje hoop houden want ook in dit topic worden er regelmatig meiden zwanger. Dat geeft hoop!
duim hard voor jullie meiden wij zijn dat al iets langer bezig maar het komt allemaal wel goed Hoop dat jullie lijst ook iets roser wordt
@ Jiska: Ja je zegt het net goed, je bent er zo aan gewend dat die ongi komt. Voor je NOD zakt de moed dan alweer in de schoenen. Probeer ook wel positief te blijven; zoals vanavond ga ik ff lekker shoppen, knap ik weer een beetje op