visjes, wat frustrerend zo'n dubbele cyclus met maar 1 kans! hopen dat ie deze maand halveert ten opzichte van vorige maand! of nog beter: dat het raak is deze maand! jessica85, wat heb je dan voor afwijking aan je baarmoeder en baarmoederslijm? kunnen ze daar iets aan doen? verkleint het de kans dat je zwanger wordt? of weet je dat allemaal nog niet? ik ga morgen bellen voor een afspraak met de gyn. zwemmers van mijn vriend waren gelukkig ok. is het nog voor iemand spannend deze dagen? iemand die bijna kan testen? of moeten we allemaal geduld hebben of klussen?! liefs, lauwie
Ik ben eindelijk zwanger! na 17 maanden proberen! heb 4 superpositieve testen voor me liggen.. jahoeeeee... liefs van marian26
marian, wat SUPER! ben zo blij voor je! kun je het al geloven na zo lang proberen? gefeliciteerd, meid!
He dames, Hoe gaat het hier? Ik zit weer op de wachtbank. Helaas duurt het weer lang. Moet nog 12 dagen wachten om te kunnen testen. Maar zoals ze zeggen, geduld is een schone zaak.. Hoop dat het voor allemaal snel raak is
Hallo lauwie.. Dankjewel! Ik kan het nog moeilijk bevatten.. maar het begint door te dringen.. haha heb wel wat kwaaltjes dus dat maakt het echter.. haha Ik heb weleens gezegd dat ik altijd een week of 2 weken voor mn menstruatie zere borsten had.. dat had ik nu ook alleen bleef het aanhouden.. ik eet ook ineens erg veel.. telkens nadat ik wat gegeten heb, heb ik een uurtje erna vreselijke honger en wordt je er misselijk van.. en een beetje gerommel in mijn buik.. maar geen menstruatiepijntjes.. dus ik mag in het ROZE lijstje.. ik wens iedereen hier hetzelfde geluk! liefs van marian26
Langer dan een halfjaar bezig: Ronde 6: Visjes Roshi Sannemart Ronde 7: Silvana81 Katje2 Ladyzorra EllenVL Ronde 8: Puzzcat24 Yvetje1982 Martjemar Daantje86 Jannegie Essiegirly Roos80 Ronde 9: Charlie01 Loesjuh Schatje1 Nikitje Enise Marieke1610 Ilona Ronde 10: Moedergans Britt28 Roosje75 Anoul26 Zwanger!!!! Jiska Daantje 82 Jessica85 Ronde 11: Ronde 12: Femmie1 Boogschutter78 Elisa Lauwie Langer dan 1 jaar bezig: Hstr (ronde 13) Mickey06 (ronde 13) Miss butterfly (ronde 14) Gerda1975 (ronde 17) Zwanger! Ellendoll (ronde 17) Linda24 (ronde 1 Wies31 (ronde 1 Grace20 (ronde 23) Funnyme (ronde 36) Heb mezelf ook even toegevoegd. Gaan nu ronde 10 in..
hoi zag dat er weer zwangeren bij zijn super! gefeliciteerd! hopelijk volgt de rest (waaronder ikzelf natuurlijk hihi) jullie snel! liefs marieke
Wij zijn ook al 9 maanden bezig (hmm 9 maanden zucht...) De rondes zijn onduidelijk omdat ik niet iedere ronde een eisprong heb. Heb 3 rondes gehad met een duidelijke eisprong. Nu na 57 dagen heb ik ook nu een eisprong, en heb ik mijn cyclusbanner op 28 dagen gezet. 4 negatieve testen gehad.
Marian, van harte meid! Super! Dat geeft ons weer nieuwe moed. Er 'hoeft' dus helemaal niets met je aan de hand te zijn als het wat langer duurt (dat denk ik telkens van mezelf...). We hopen dat we hier allemaal snel met goed nieuws kunnen komen. Lauwie, super dat het zaad goed was. Dat is al een grote zorg minder. Ik bedoel, als dat niks was dan zat je gelijk in de MMM. Wij gaan hier weer zo'n beetje aan de klus. M'n ei springt meestal op dag 15. Ik probeer weer een beetje moed te verzamelen... Iedereen succes gewenst, of je nu op de wachtbank zit of er nog volop tegenaan moet .
@Lauwie; thnx, ik probeer moed te houden! Fijn dat jullie zaad goed is trouwens...! @Marian; van harte gefeliciteerd! Super joh! Beetje rare vraag misschien, maar heb je niet echt gevolgd, maar is het toch spontaan gekomen? Geniet er in elk geval van! @Jiska, suc6 de komende dagen! Houd moed, dat probeer ik ook! @Jessica; ja ik ben ook 9 maanden bezig... als het nou meteen raak zou zijn geweest... ik begrijp was je bedoelt! Ik heb ook onduidelijke rondes en dat komt bij mij juist door de lengte van de cyclussen...
jiska, bedankt! gelukkig was het goed idd. door de thuistest die we gedaan hadden, maakte ik me al wat minder zorgen. vandaag heb ik een afspraak gemaakt bij de gyn. 25 sept gaan we (26 sept is mijn NOD bij 28 dagen). het geeft me wel een rustig gevoel. veel plezier met klussen! bij ons is het ook zo ver... en marian, geniet er maar lekker van!
Hoi meiden, Wij zijn nu precies een half jaar bezig. Als het goed is heb ik mijn ei gehad. We hebben wel geklust maar niet echt heel bewust omdat ik het wel leuk wil houden. Wil niet 'verplicht'gaan vrijen, dus we moeten afwachten of het deze maand raak is of niet. volgens mijn calculator heb ik 10 sept mijn innesteling (als die er is natuurlijk) maar heb nu 2 dagen al nare steekjes in mijn onderbuik. Geen idee of dit een innesteling kan zijn of wat anders... dus spannend maar weer! Iedereen in ieder geval succes (inluding me!) Liefs Farfan
Bah, ik ga binnenkort ronde 8 in denk ik. Ondanks SMEP, ovulatietesten en nog veel meer 'ge-eikel' heb ik gewoon heel sterk het gevoel dat het deze ronde weer niet gelukt is. Ik heb vanmorgen een ovu-test gedaan (die had ik nog liggen), ik kreeg maar 1 streepje... Het is dus wachten op de ongi en dan helaas ronde 8 in.
Langer dan een halfjaar bezig: Ronde 6: Visjes Roshi Sannemart Ronde 7: Silvana81 Katje2 Ladyzorra EllenVL Ronde 8: Puzzcat24 Yvetje1982 Martjemar Daantje86 Jannegie Essiegirly Roos80 Ronde 9: Charlie01 Loesjuh Schatje1 Nikitje Enise Marieke1610 Ilona Ronde 10: Moedergans Britt28 Roosje75 Anoul26 Zwanger!!!! Jiska Daantje 82 Jessica85 Evi27 Ronde 11: Ronde 12: Femmie1 Boogschutter78 Elisa Lauwie Langer dan 1 jaar bezig: Hstr (ronde 13) Mickey06 (ronde 13) Miss butterfly (ronde 14) Gerda1975 (ronde 17) Zwanger! Ellendoll (ronde 17) Linda24 (ronde 1 Wies31 (ronde 1 Grace20 (ronde 23) Funnyme (ronde 36)
hallo meiden ik ben cynthia 23 jaar en wij zijn bijna half jaar bezig, ik heb nu pas het idee dat mijn hormonen een beetje normaal zijn hahah. iedere maand van zal het zal het maar neeeee en dat is best een teleurstelling maar nu heb ik zoiets van ik zie het wel voel me wel iets anders dan de andere maanden ik heb net mijn vruchtbare dagen gehad en had steken en spierpijn vanuit me oksels naar me borsten en gelijk al zere tepels en heb de andere maanden aleen pijn me tepels/borsten gehad en dat kwam dan pas 1week voor mijn menstruatie dus het is ff wachten gr
hey visjes en jessica, ik ben ook (ruim) 9 maanden bezig. ik weet het zo goed omdat mijn beste vriendin en ik tegelijk zijn begonnen met proberen. zij is vorig weekend bevallen en ik heb deze week een afspraak bij de gyn gemaakt... toch wel confronterend. helemaal omdat ze me een beetje op afstand houdt (mag dit weekend komen kijken). heb er nu meer moeite mee dan wanneer ze me er wat meer bij betrokken zou hebben. maar goed, mijn tijd komt nog wel! net als die van jullie! liefs, lauwie