Langer dan een half jaar bezig

Discussion in 'Zwanger worden' started by Jiska, Jun 16, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

Jul 8, 2006
    7,561
    0
    0
    Langer dan een half jaar bezig...

1. Jiska - Ronde 7
    2. Lies - Ronde 11
    3. Patricia - Ronde 9
    4. Marjan26 - Ronde 15
    5. Puzzcat24 - Ronde 6
    6. Enise - Ronde 6
    7. Marleen1979 - Ronde 5 (7 mnd. bezig)
    8. Linda24 - Ronde 18 (1,5 jaar bezig)
    9. Rossi - 13 maanden bezig
    10. Frumpje - Ronde 7
    11. Miss Butterfly - 13 maanden
    12. Emma29 - Ronde 12
    13. Willes - Ronde 11
    14. FunnyMe- Ronde 33
    15. Nikitje- Ronde 6

Zo ik heb mezelf ook ff toegevoegd aan de lijst!

2. Nikitje

Nikitje Bekend lid

Jun 5, 2007
    898
    0
    0
    vanaf januari bezig, ronde 6 ?

3. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

Jul 8, 2006
    7,561
    0
    0
    Hee meiden ik heb een besloten groep gemaakt. Ik dacht dat het misschien wel fijn is om gewoon lekker te kunnen kletsen en onze frustraties eruit te kunnen gooien zonder dat iedereen mee kan lezen. Als je lid wilt worden van de groep, pb me dan ff dan stuur ik je de link en kun je gezellig meekletsen! Ik heb mezelf de beheerder gemaakt en dan maak ik iedereen die zich aanmeld ook beheerder. Kan iedereen alles doen!

4. Jiska

Jiska Fanatiek lid

Mar 6, 2007
    1,477
    3
    38
    Overijssel
    Langer dan een half jaar bezig...

1. Jiska - Ronde 7
    2. Lies - Ronde 11
    3. Patricia - Ronde 9
    4. Marjan26 - Ronde 15
    5. Puzzcat24 - Ronde 6
    6. Enise - Ronde 6
    7. Marleen1979 - Ronde 5 (7 mnd. bezig)
    8. Linda24 - Ronde 18 (1,5 jaar bezig)
    9. Rossi - 13 maanden bezig
    10. Frumpje - Ronde 7
    11. Miss Butterfly - 13 maanden
    12. Emma29 - Ronde 12
    13. Willes - Ronde 11
    14. FunnyMe - Ronde 33
    15. Nikitje - Ronde 6

Welkom Nikitje en FunnyMe! Ik hoop dat we al snel achter één van deze namen ZWANGER kunnen zetten :D .
    Nikitje, jouw verhaal klinkt in ieder geval veelbelovend :D !

5. Nikitje

Nikitje Bekend lid

Jun 5, 2007
    898
    0
    0
    dank je wel !

ja meid ik heb geen idee , het is nu 3e dag na mijn eisprong het is nog veel te vroeg ! en over 11 dagen heb ik mijn NOD ik weet dus echt niet of je na 3 dagen al iets kan voelen of merken qua symptonen voor een innesteling? :rolleyes:

6. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

:( Ik heb al de blije doos besteld en die andere allemaal,ben ik nu een slecht persoon?hihi
    Want ik wil heel graag baby spulletjes...en info over baby's...

7. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

Jul 8, 2006
    7,561
    0
    0
    Ik mag hem nog ophalen maar durf niet zo goed. Puzzcat meeschrijven op t besloten forum? PB me dan ff...

8. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

Jul 8, 2006
    7,561
    0
    0
    Nikitje je bent erbij hoor op t forum!

9. Nikitje

Nikitje Bekend lid

Jun 5, 2007
    898
    0
    0
    okaay :D ik ga kijken !

10. Nikitje

Nikitje Bekend lid

Jun 5, 2007
    898
    0
    0
    elke keer als ik naar die forum ga dan komt er lidmaatschap aanvragen :S heb ik al gedaan!

11. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

Jul 8, 2006
    7,561
    0
    0
    Als het goed is kun je er nu bij. Heb je toegevoegd...

12. Nikitje

Nikitje Bekend lid

Jun 5, 2007
    898
    0
    0
    nog steeds niet lid! terwijl je me toch lid heb gemaakt, ik kan niet op het forum komen

13. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

Jul 8, 2006
    7,561
    0
    0
    Heb je een hotmailadres? Dan kun je op groepen en mensen klikken en zie je hem ook

14. Rossi

Rossi Actief lid

Jun 6, 2006
    188
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Vandaag bij mijn beste vriendin geweest, ze is nu 5 maanden zwanger en vroeg of ik mee ging om, geboortekadotjes uit te zoeken, ik ben meegegaan, harstikke leuk natuurlijk, maar het deed ook best wel zeer, maar denk maar zo onze tijd komt ook nog een keer, ( ik hoop het zo ) [-o<

15. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

Jul 8, 2006
    7,561
    0
    0
    Tuurlijk komt onze tijd snel. Hopelijk heel erg snel! Trouwens ook zin om mee te schrijven op de besloten groep?

Edit: niet toegestaand dit soort linken te plaatsen

16. puzzcat24

Ik hoop het ook voor je....En voor de rest van ons :)
    Ik snap je zeer... :cry:

17. Patries5

Patries5 Actief lid

May 1, 2007
    103
    0
    0
    He Rossi, ook ik begrijp hoe je je voelt! Afgelopen maandag zijn we op kraamvisite geweest bij vrienden van ons.
    En dan zie je dat kleine hummeltje, zo klein en zo lief! Dan wil je zelf zo graag!
    Telkens als ik zoiets mee maak, dan denk ik: onze tijd komt ook wel. Maar wanneer? Ik hoop voor ons allemaal heel snel. En dan te bedenken dat er mensen rondlopen die eigenlijk niet zwanger willen zijn (of worden) en mensen die hun kinderen verwaarlozen en/of mishandelen. Ik kan dat niet begrijpen. Vrouwen net zo als ons willen dolgraag een kindje en daar gaat het niet van een leiden dakje. Wat is het toch oneerlijk verdeeld in de wereld!

18. Rossi

Rossi Actief lid

Jun 6, 2006
    188
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Het is zeker niet eerlijk verdeeld in de wereld, en het ene moment kan je er beter tegen dan het andere moment, maar hopelijk staat bij ieders naam snel ZWANGER, kunnen we met z'n alle lekker daarover beppen :)

19. puzzcat24

@patries He Rossi, ook ik begrijp hoe je je voelt! Afgelopen maandag zijn we op kraamvisite geweest bij vrienden van ons.
    En dan zie je dat kleine hummeltje, zo klein en zo lief! Dan wil je zelf zo graag!
    Telkens als ik zoiets mee maak, dan denk ik: onze tijd komt ook wel. Maar wanneer? Ik hoop voor ons allemaal heel snel. En dan te bedenken dat er mensen rondlopen die eigenlijk niet zwanger willen zijn (of worden) en mensen die hun kinderen verwaarlozen en/of mishandelen. Ik kan dat niet begrijpen. Vrouwen net zo als ons willen dolgraag een kindje en daar gaat het niet van een leiden dakje. Wat is het toch oneerlijk verdeeld in de wereld!

Dat vind ik dus ook!Ik ken een paar "aso" gezinnen,een daarvan had een baby gekregen na een paar weken zag ik een 2 jarig jongetje in een kinderstoel...Ik vroeg wie is dat? ze zeiden das ons zoontje!Bleek dat hij 24 uur per dag boven zat in zijn kamertje!

Sry weet niet hoe je die Quote moet toepassen...
    Gr ikke

20. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

Dec 8, 2006
    6,488
    1
    0
    Het is rustig hier zeg... Zitten jullie allemaal bij de besloten groep of zo?

Share This Page