sterkte gerda! hopelijk is t blijven zitten! ik zit ook alweer in ronde 10 Langer dan een half jaar bezig: Ronde 6: Roshi Sannemart Farfan Cynnie23 Ronde 7: Silvana81 Katje2 EllenVL Visjes Ronde 8: Puzzcat24 Yvetje1982 Martjemar Jannegie Essiegirly Roos80 Ladyzorra Ronde 9: Charlie01 Schatje1 Nikitje Ilona Daantje86 Jessica83 (9 maanden) Ronde 10: Moedergans Britt28 Roosje75 Jiska jessica85 Evi27 Wens Enise Marieke1610 ronde 11 Loesjuh Daantje82 Ronde 12: Femmie1 Boogschutter78 Elisa Lauwie Langer dan 1 jaar bezig: Hstr (ronde 13) Mickey06 (ronde 13) Miss butterfly (ronde 14) Gerda1975 (ronde 17) Zwanger! Ellendoll (ronde 17) Linda24 (ronde 1 Wies31 (ronde 1 Grace20 (ronde 23) Funnyme (ronde 36) Marian26 (17 maanden) Zwanger! Helaas door naar ronde 10 _________________
ha meissie wij zijn ook al bezig vanaf mei en bij ons lukt het ook nog niet. in oktober ga ik dalijk na mijn volgende menstruatie beginnen met ovulatietesten maar had ook weer gelezen dat die ook niet altijd kloppen . in mijn omgeving zijn er al een paar in verwachting en ben kei blij voor hun maar baal stiekem wel voor onszelf waarom lukt t bij ons niet gewoon ook vrij snel. wij hebbenook mensen in omgeving en hadden nog niks gepland maar wel 2 keer onverwacht zwanger. snap je heel goed en hoop dat het bij jullie snel mag mogen lukken.
bij mij is het nu anderhalve dag bruin vloed net alsof je je aan het einde van je ongi zit maar het is al weer haast weg ook ben nog wel misselijk en pijn me borsten dus even aankijken ´grrrrrrrrr
zie dat ik bij ronde 7 sta, maar dat is inmiddels ronde 8 geworden. gister heb ik mijn ei gehad (ovulatiebloeding en positieve ovulatietest) en gelijk geklust. dus is het voor ons weer afwachten. 2 oktober is mijn nod.
@ elisa hallo ben vandaag bij de HA geweest en die heeft me helemala nagekeken en ik moet zodra ik van deze drap af ben naar de Ha terug met me urine en dan gaan we testen dus even afwachten maar heb nog van die raare kwalen dus spannend gr
hallo meiden. heb dus wel een Mk gehad,zitten nu dus in ronde 18 en nog geen ei te ontdekken,bij echo gevraagd of ze naar BM slijmvlies wou kijken en na de eierstokken en dat leek allemaal wel goed en richting ei-sprong te gaan!Dat word dus doorklussen!
hoi iedereen, bij ons zit de spanning er volledig in. Nu heb ik gelezen dat je al kan testen vanaf 10 dagen na de eisprong maar dan wel met ochtendurine! dus kunnen wij maandag al testen in plaats van vrijdag! als die dan niet aantekend kan het nog altijd maandag wel aantekenen.
hallo meiden.. ik lees hier weer erg veel leuke en minder leuke dingen.. voor degenen die echt al heel lang bezig zijn probeer ik jullie een hart onder de riem te steken.. ook wij waren bijna ronde 18 ingegaan met de gedachtes dat wij nooit mama en papa zouden worden.. maar het kan dus wel degelijk! iemand vroeg me hoe ik me nu voelde.. nou ik heb last van veel eten.. echt misschien cliche.. maar het is toch echt zo..normaal als ik een maaltijd op had dan had ik een uur erna echt wel genoeg gehad.. maar nu kan ik nog wel een maaltijd eten.. haha.. ben af en toe een beetje duizelig.. en heb hele zere borsten.. maar het maakt mij allemaal niks uit heb er alles voor over! ik wens jullie allemaal heel veel hormoontjes toe! liefs van marian26
ik/ben idd 2 dagen overtijd. maar me temp kaartje twijfelde over 2 dagen van me eisprong dus hou nu me langste aan en dat is nog 5 dagen
Ik kom hier ook maar eens meekletsen. Zit momenteel in ronde 6 maar vrees morgen of overmorgen naar ronde 7 te gaan. Mijn tempkaartje (zie album) voorspelde veel goeds, tot vanochtend. Had eigenlijk ook iets anders verwacht hoor. HAd gister al krampjes en vanochtend ook.... Vrees dus dat het deze maand weer niet raak is. Pfff aan de ene kant baal ik gewoon zo, en aan de andere kant weet ik ook dat ik nog helemaal niet mag zeuren. Zo lang zijn we ook nog niet bezig! Maar ja toch he. Je kiest er voor dus wilt ook meteen dat het raak is. Enige wat we kunnen doen is klussen, dus daar gaan we dan maar voor.
bah bah bah ik ben net weer ongi geworden dit word alweer ronde 12 , echt balen maar ja ik probeer positief te denken...
dag dames, Ik ben vandaag ongie geworden dus dat betekent dat we officieel een 7e ronde in gaan. Dus ik meld me hier ook aan! Liefs Farfan
He bah wat een narigheid allemaal. Zou niemand van os deze maand een beetje geluk hebben? Jullie gaat trouwens behoorlijk gelijk op!