Oei daantje, wat spannend joh! Hoop voor je dat het raak is. Dat zou best snel zijn na je miskraam. Super! Hier ook nog maar twee daagjes wachten. Ik heb de hoop voor deze ronde overigens wel opgegeven. Ik ben er nog nooit zo sceptisch onder geweest als deze ronde. Alles voelt gewoon net als de andere maanden toen ik ongi werd. Ik was zelfs vergeten op welke cylusdag ik zat, dus even hier een bannercheck gedaan. Eén voordeel: het is me dus toch gelukt om er wat minder mee bezig te zijn .
Nou dames ik heb er een test tegenaan gegooid zie topic: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=63158
Langer dan een half jaar bezig: Ronde 6: Roshi Sannemart Cynnie23 Ronde 7: Silvana81 Katje2 EllenVL Visjes Farfan Ronde 8: Yvetje1982 Jannegie Essiegirly Roos80 Ronde 9: Charlie01 Schatje1 Nikitje Daantje86 Jessica83 (9 maanden) Ladyzorra Ronde 10: Moedergans Britt28 Roosje75 Jiska jessica85 Evi27 Wens Enise Marieke1610 ilona Martjemar Puzzcat24 ronde 11 Loesjuh Daantje82 Ronde 12: Femmie1 Boogschutter78 Elisa Langer dan 1 jaar bezig: Lauwie (ronde 13, 10 maanden) Hstr (ronde 13) Mickey06 (ronde 13) Miss butterfly (ronde 14) Gerda1975 (ronde 17) Zwanger! Ellendoll (ronde 17) Linda24 (ronde 1 Wies31 (ronde 1 Grace20 (ronde 23) Funnyme (ronde 36) Marian26 (17 maanden) Zwanger!
Hey Essie, Wat een goed nieuws! Ik twijfel niet hoor! Fijn zeg dat het gelukt is! En dat na alle zorgen! Zo zie je maar, er hoeft er maar één goeie tussen te zitten ! Ik mag je wel roze maken in de lijst he? (ondanks dat je zelf nog niet aan de banner durft) Hoop dat het snel tot je doordringt en je er echt van kunt genieten! Liefs, Lauwie
Langer dan een half jaar bezig: Ronde 6: Roshi Sannemart Cynnie23 Ronde 7: Silvana81 Katje2 EllenVL Visjes Farfan Ronde 8: Yvetje1982 Jannegie Essiegirly Roos80 Ronde 9: Charlie01 Schatje1 Nikitje Jessica83 (9 maanden) Ladyzorra Ronde 10: Moedergans Britt28 Roosje75 Jiska jessica85 Evi27 Wens Enise Marieke1610 ilona Martjemar Puzzcat24 daantje86 ronde 11 Loesjuh Daantje82 Ronde 12: Femmie1 Boogschutter78 Elisa Langer dan 1 jaar bezig: Lauwie (ronde 13, 10 maanden) Hstr (ronde 13) Mickey06 (ronde 13) Miss butterfly (ronde 14) Gerda1975 (ronde 17) Zwanger! Ellendoll (ronde 17) Linda24 (ronde 1 Wies31 (ronde 1 Grace20 (ronde 23) Funnyme (ronde 36) Marian26 (17 maanden) Zwanger! heb mezelf van ronde 9 na ronde 10 gezet
heey meiden! gefeliciteerd de meiden die zwanger zijn! en veel duimpjes voor de meiden die nog bezig zijn! waaronder ik (alweer ronde 12) ronde 12...tja echt zo'n getal waar ik niet blij van word,ik merk zelfs aan mijn extreem geduldige man dat hij ook meer praat over een kindje krijgen/hebben.ik was/ben meestal degene die er volop mee bezig is. maar nu er (weer) een collega van mijn man zwanger is , vraagt hij zich ook af wanneer hij het grote nieuws mag gaan vertellen... maar ja...het enige antwoord wat wij elkaar,en ik aan mijzelf kunnen geven is gedult en moed hebben!
mag ik ook mee doen in dit topic? ik zit voor de 11de ronde en dit is de eerste ronde dat ik ga proberen met de persona om zwanger te worden....
Hoi Meiden, Ik ben Joyce en ik ben 25 jaar en sinds 2 maanden getrouwd. Op 14 februari ben ik gestopt met de pil en nu zien we wel wat er gebeurt. Ik heb al een miskraam gehad twee maanden terug dus we weten dat het kan maar we willen zo graag een baby. Maar dat wil iedereen hier. We hopen dat het deze maand raak is want dat wordt het rond onze verjaardag geboren (allebei 7-7 jarig). Verders zal ik voor alle dames duimen. [-o< Groetjes
Hoi allemaal, Ik zit momenteel in de derde ronde. Ben in februari gestopt met de pil en de eerste keer was ik netjes na 30 dagen ongi maar heb het toen nog veilig gedaan. Mijn officiele start deed ik daarna. Eerste ronde duurde 76 dagen en tweede ronde 60 dagen. Dit is dus mijn derde ronde (inmiddels dag 54) en ik ben dus ook al langer dan een half jaar bezig. Zou graag mee willen lezen met jullie ervaringen.
Ik ga nu ronde 12 in meiden .... bah wat duurt het lang,geduld is en blijft een schone zaak! Sterkte allemaal liefs Sabrine