nee niet echt marleen, nog maar 3 mensen daar. heel rustig daar, ik denk dat iedereen van de zondag aan het genieten is! ik heb straks een feest ,soort tuinfeest van 3 aankomende verjaardagen,word 30 man verw8 , ben nog steeds moe, ben gister rond 8/9 op bed gaan ligge,was kapot, heb in 1 stuk doorgeslapen tot h alf 8 vanmorgen, toen heb ik weer getempt, en hij was 36,8 het is nu de 4e dag na mijn eisprong.
Oke, ik dacht echt dat iedereen nu daarheen verhuisd was... Er gaat bij mij iets mis en ik kan niet op die besloten groep komen. Ik heb het gevoel dat ik soort spierpijn in mijn buik heb. Raar gevoel. Temp is nog hoog en voor de rest is het afwachten. @Nikitje succes met je feest. Het zal inderdaad wel druk worden dan. Hopen dat het een beetje goed weer blijft.
vreemd marleen, maar stiekum beter dat je temp hoog blijft ! hoe hoog was ie ook alweer? bedankt, zal wel lukken, tijdens het leen van je bericht gaat het heerlijk HARD regenen.. heb er stiekum geen zin in
Mijn temp was vanmorgen 36,9. Na mijn ei is ie altijd 36,8 of 36,9. Tepels doen ook nog ontzettend zeer. Toch ga ik me weer vanalles in mn hoofd halen. Gisteren had ik een verjaardag en voelde ik steeds zo'n raar gevoel in mijn buik. En toch denk ik dan weer: Zou het nu dan?
Marleen, ik leef met je mee! Vaak is het inderdaad zo dat je van alles gaat voelen na je ei. Tenminste zo ervaar ik het nu wel. Elke ronde ontdek ik weer iets niets en dan denk ik weer van: he dat had ik vorige keer niet, dus misschien.... Maar helaas telkens wordt ik weer teleurgesteld. Ik hoop voor je dat je temp hoog blijft en dat het nu eindelijk zo mag zijn! He Nikitje veel plezier op je feestje! Je zult zien als iedereen er is, dan krijg je van eigens wel plezier. Wij krijgen straks vrienden op bezoek en vanavond gaan we barbequen, dus ik hoop dat het niet gaat regenen! xxx Patricia
nou ik heb precies hetzelfde marleen,heel gek. nu dag 4 na eisprong en heb ook last linksonder, steekjes in het midden. ook het gevoel van lege maag. maarja het is niet anders dan ons proberen niet druk te maken en dat we geduldig moeten wachten. waneer is/was jou ei ?
Hoi, Ik wil me ook graag toevoegen. Ik ben 29 en vorig jaar september gestopt met de pil. Een erg onregelmatige cyclus, echt geen pijl op te trekken. Heb gelukkig inwendige echo gekregen met links alles ok en recht een PCO achtig beeld: wat je daar van moet gaan denken Sinds kort aan het tempen maar weet niet goed hoe ik daar mee om moet gaan omdat ik mijn eisprong totaal niet kan bepalen. En inderdaad, het lijkt wel of mijn hele omgeving en alle vriendinnen zwanger zijn of bevallen. Super leuk en ik gun het iedereen, maar mezelf ook 8) Ik lees jullie reacties!
he popsel klets hier maar van je af wij weten wt het is. ik gun het ook zeker iedereen maar van binnen heb je dan toch zoiets van en ikke dan! ik ben nu aan de ovutesten en kan nu zien wannneer mijn ei is . ik moet zeggen dames dat ik er deze maand wel een goed voorgevoel heb al denk ik wel eerst zien dan geloven. xxx miss butterfly
Ik had mn ei afgelopen maandag. Ik zit nu op dag 32 van mn cyclus. We wachten maar af he... Dat legemaaggevoel heb ik ook steeds. Ook een beetje misselijk, maar dat heb ik ook al eerder gehad en toen was ik niet zwanger.
Nee hoor, ik blijf gewoon gezellig hier mee beppen. Ik ben niet zo van de besloten groepen Groetjes Willes
Ik heb 1,5 week terug een inwendige echo gehad om pco uit te sluiten: rechts wel pco achtig beeld en er was links een prachtig ei te zien! Meteen gaan klussen, wel om de dag gedurende 1 week, zou dit genoeg geweest zijn? Nu wel gestopt met klussen, moet leuk blijven. Nu moet ik eind deze week menstrueren indien het klopt dat je 2 weken na je eisprong gaat menstrueren. heb een gevoel dat ik niet zwanger ben, maar zou je het al kunnen voelen? Met een lange cyclus wordt het zo moeilijk om je vruchtbare tijd te bepalen, maar, positief blijven!
Ik heb 1,5 week terug een inwendige echo gehad om pco uit te sluiten: rechts wel pco achtig beeld en er was links een prachtig ei te zien! Meteen gaan klussen, wel om de dag gedurende 1 week, zou dit genoeg geweest zijn? Nu wel gestopt met klussen, moet leuk blijven. Nu moet ik eind deze week menstrueren indien het klopt dat je 2 weken na je eisprong gaat menstrueren. heb een gevoel dat ik niet zwanger ben, maar zou je het al kunnen voelen? Met een lange cyclus wordt het zo moeilijk om je vruchtbare tijd te bepalen, maar, positief blijven!
@ Popsel: Normaal gesproken ga je inderdaad ongeveer twee weken na je eisprong menstrueren. Er kan wel wat verschil zijn in tijd (ik heb namelijk een paar keer een hele korte luteale fase gehad). Spannend voor jullie dan omdat er een prachtig ei gezien was! Het is inderdaad lastig met een onregelmatige cyclus. Ik weet er helaas alles van..
Ik moet nog ff wachten. Maar weet, wordt woensdag gewoon weer ongesteld! Ook ik ben niet zo van de besloten groepen!
Hoi meiden, Ik vind het ook leuk om ff mee te beppen! Wij zijn bezig sinds december maar ik zit helaas nog maar in mijn 4e cyclus In januari dacht ik dat het raak was. Ik had 2 super positieve testen maar helaas van de Romed en deze zijn dus niet te vertrouwen. Idd achteraf bleek dat ik nog geen eens een eisprong had gehad. Doordat die vervelende cyclussen zo lang duren heb ik het idee veel kansen te missen, maar helaas het is niet anders. Mijn banner klopt op het moment niet. Ik zit inmiddels weer op 10 DPO (tempen en ovutesten) en deze ronde heb ik voor het eerst een dik kruis gekregen van FF. Dat vind ik al vooruitgang! Idd na je ei voel je echt van alles, vanmorgen was ik zelfs slecht te pas.. Mijn temp is ook 36.8 en dus voor mij erg hoog! Ik hoop dat jullie allemaal snel zwanger zullen zijn en kunnen gaan genieten van een super zwangerschap! Ik ga voor jullie allemaal heel hard duimen! Liefs!
hallo allemaal! gezellig weekend gehad? ik ben net terug van een familie weekend (ouders + broers + aanhang + kids). op zich een erg leuk weekend alleen alles draaide om de kinderen. tuurlijk snap ik dat want als de kinderen het leuk hebben heeft iedereen het leuk. maar kon er deze keer niet heel goed tegen. we zijn zaterdag naar een pretpark geweest (voor kids tussen 1 en 10 jaar). nou daar loop je dan met z'n tweeen (mijn man en ik) tussen al die kinderen en mama's en papa's. erg confronterend! Maar goed het was een gezellig weekend! (achteraf)
Owwwwwwwhhhhhhhhhhhhhh meiden was misselijk vanmorgen.. ik dacht testje dan maar ook al is het nog 3 dagen voor ongi.. moet zeggen raar posi gevoel van binnen deze maand omdat ik echt zoiets had van pffffffffff eerst op vakantie lekker coctails drinken maar....... er is een kans ...... het is nog te vroeg dus nog geen gefeli .... maar ik had acht wel een streepje vanochtend....dun maar ik heb in fotoboek gekeken er zijn er die minder zijn.... pffff nog ff wachten en donderdag met mannetje samen opnieuw ! ik hoop het zoooooo dan hoeven we niet naar de ha voor extra onderzoek maar voor ...... eh hoe dat ook mag werken pffff zit te bibberen als een rietje hier ! owh meiden ik hoop het zo duim aub voor me net zoals ik voor jullie duim xxxx