thanks dikke knuf en ik duim ook zo hard voor jullie .. ik weet echt hoe jullie jezelf voelen .. owhhhhh
Goh, ben van vrijdag niet meer op 't forum geweest maareuh... wat gaat dat hier snel! Heb zomaar even 6 p. moeten bijlezen van lotgenootjes. Echt leuk te weten dat er nog mensen in hetzelfde schuitje zitten als jij. Veel van onze vrienden lijken immers zwanger te worden als je er nog maar naar kijkt. De ene week zeggen ze: "we gaan voor een kindje" en de tweede week zeggen ze "we zijn zwanger". @ Emma29: Hopen voor jou dat t raak is! Krijg je de titel van 1ste zwangere in het niet-snel zwanger worden item. update van onze situatie: morgen moet vriend op zaadonderzoek en donderdad moet ik samen met de gyn op eisprongzoektocht. Spannend, maar ook wel heftig. Word er zo zenuwachtig van allemaal. Gewoon omdat we binnekort écht meer zullen weten.
Hoi ladies, Ik heb nog 6 dagen voor mijn NOD en heb alleen een soort ongi gevoel. Ik ben bang dat het deze maand weer niet raak is.. Ik heb verder geen enkele symptomen. Natuurlijk is het veels te vroeg. Nog ff geduld hebben.. Helaas kan ik jullie niet laten weten, omdat mijn NOD op mijn vakantie valt.. Maar wie weet dat ik eerder ga testen, maar dan moet ik wel een goede reden hebben
Nou hier helaas slecht nieuws. Ik ben gisteren toch ongesteld geworden. Ik moet voor ronde 34.... Iemand nog interesse in de besloten groep? Dan hoor ik het wel!
Thanks meiden. Ik ga nu tamoxifen slikken ipv clomid. Ik hoop dat ik hier wel zwanger mee word, en blijf! Maar ik duim voor jullie!
Shit shit shit, sinds vanmorgen heb ik weer bezoek van de .. Maar nu gelukkig geen 81 dagen, maar maar 26 dagen... Kortom nieuwe ronde, nieuwe kansen...
Ah wat jammer FunnyMe. Ik had zo voor jullie gehoopt dat het deze ronde raak zou zijn. Ontzettend veel succes in de volgende ronde! Veel liefs Patricia
Help!Als je kijkt naar mijn cyclus heb ik altijd een 28 dagen cyclus,En als ik bereken vanaf 29 mei de eerste dag van mijn laatste ongi is dit toch de 28 ste dag? Ik heb geen ongi klachten...Maar de dag is nog vroeg,misschien krijg ik het nog later... Kan iemand mij vertellen of ik het goed heb? gr ikke
Ik baal... Ik denk dat ik ongesteld ga worden.. Er zat iets heel licht rose op mn papiertje. Verder deden mn tepels de afgelopen dagen erg zeer en nu minder. Dat is ook steeds als ik mn ongi eraan zit te komen.. Ik hoop maar dat het niet doorzet, maar ik vrees het ergste...
Ik duim met je mee,want het zou deze dag bij mij moeten komen... Maar toch kan een roze streepje in je wcpapier innesteling kunnen betekenen... Ik wil je geen valse hoop geven hoor... Gr ikke
Spannend voor jou Puzzcat! Je hebt een hele regelmatige cyclus zeg! OP zich hoeft t nog niks te betekenen dat rose, maar toch zegt mijn gevoel dat ik ongesteld ga worden... Ook omdat mn tepels veel minder zeer doen dan gisteren..
alle meiden die toch weer ongi zijn geworden, wil ik veel succes wensen in de volgende ronde en de meiden die nu echt zwanger zijn gefeliciteerd en voor de tweifelaars zal ik nog duimendraaien. ben nu al 3 dagen met lange vlagen misselijk/maagzuur en rommelig in mijn buik. dus we houden moed. xxx miss butterfly
Ik zou als ik jou was morgen een testje doen (mits je dan niet ongesteld bent geworden). Je telling klopt in iedergeval. En je hebt al maanden een cyclus van 28 dagen, dus klinkt wel goed! Ik zal voor je duimen! xxx Patricia
Moet nog 2 dagen geduld hebben......... Maar voel het al lichtjes aankomen me ongi...... Dus wacht het rustig af
Ik ben bang dat bij mij de ook op de stoep staan! Vandaag zit ik op 11 DPO en ze kunne dus nu ieder moment komen... jakkes! Meiden die al zijn, kop op! Ik weet makkelijk praten maar je blijft je toch ff flink k*t voelen! Ik denk aan jullie en geef jullie een dikke cyber-knuffel! Puzzcat24, ik ben benieuwd meid! Ga voor je duimen! Emma, streep is streep hoor! Over 3 dagen nog eens testen zal je zien dat ie mooi dik is! Ik duim voor je!