Langer dan een half jaar bezig

Discussion in 'Zwanger worden' started by Jiska, Jun 16, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Nog steeds geen ongi!Ben wel heel moe en soms misselijk...Ik weet het niet hoor...
    Heb iedereen gevraagt hoe en wat over mijn cyclus en het komt erop neer dat ik een cyclus heb van 27 dagen want de 28ste dag word ik altijd ongi das weer een neiuwe cyclus...
    Maar heb wel gelezen dat vrouwen soms 5 dagen overtijd zijn en dan ongi... :-k
    Gr ikke [-o<

2. Jiska

Jiska Fanatiek lid

Mar 6, 2007
    1,477
    3
    38
    Overijssel
    So meiden, jullie hebben hier heerlijk doorgekletst!

@ Emma: Ik duim voor je meid! Zou echt super voor je zijn als het nu na 12 rondes raak zou zijn en jullie net 'ontsnappen' aan de onderzoeken bij de dokter. Ik hoop daar ook op ;) .
    @ FunnyMe: Dikke knuff meid. Ik weet zeker dat jouw tijd echt nog een keer komt.

Ook de andere meiden die ongi zijn geworden: veel sterkte!

Hier bij ons begint het zo langzamerhand ook spannend te worden. Ik hou ijverig m'n temp bij maar die is niet extreem hoog deze keer... Aan de andere kant heb ik m.b.v. ovulatietesten wel een schitterend ei gespot en we hebben er vreselijk op los geklust :) . Toch nog een beetje hoop... Op symptomen let ik inmiddels niet meer. Ik geloof dat ik de afgelopen rondes alles zo'n beetje gehad heb maar ik was echt niet zwanger. M'n temperatuur vind ik dan betrouwbaarder en een testje natuurlijk! Daarmee hoop ik te wachten tot 1 juli ;) .

3. grace20

grace20 Fanatiek lid

Jun 25, 2007
    1,322
    0
    0
    huisvrouw
    bredene
    hallo iedereen,

Ik ben grace 20 jaar en wij proberen al bijna 2 jaar zwanger te worden. we hebben eerst een jaar gewoon geprobeerd en telkens was ik overtijd dus dan uiteindelijk naar de gene gestapt waar het ons duidelijk werd dat ik mijn eiersprong niet elke maand krijg. dan ook op clomid gecombineerd met pregnil ofzo gezet . daar begonnen we aan moet goede hoop maar na 8 maanden nog niet zwanger. Nu zijn we veranderd van gene en krijgen we een nieuwe mothode dit is een sonde in je buik gekoppeld aan een bakje dat om het anderhalf uur medicatie doorgeeft aan de baarmoeder. morgen gaan ze het plaatsen ben wat ongerust . heeft iemand hier ervaring mee ? ondertussen neem ik ook mijn temperatuur op .

4. Essiegirly

Essiegirly Fanatiek lid

Mar 14, 2007
    1,712
    0
    0
    Dordrecht

Heel veel sterkte, ik kon het nog niet meid!

5. Niet meer actief

grace meid wat een toestand zeg en nee dat van die sonde rechtstreeks in de buik ken ik ook nog niet. ik hoop dat je er baat bij zult hebben en je snel zwanger mag zijn want al dat wachten!

jiska ken het ook wel al die symtomen , heb ze ook wel allemaal gehad alleen het zo misselijk zijn is bij mij iets van de afgelopen dagen en heb ik van te voren nog niet zo gehad?!

ik wil verder iedereen nog even succes wensen en hopelijk kan dit topic dadelijk gesloten worden, want dan is iedereen zwanger hihi
    ( je moet toch wat te dromen hebben)

xxx miss butterfly

6. puzzcat24

Hoi hoi dit is mijn 2de dag zonder mijn ongi...Ik heb een strikt cyclus en nu "loopt het uit" \:D/
    Geen krampjes geen ongi pijntjes...
    Zou het?....
    Ik zou het nu kunnen testen als ik wou...ik weet het niet....
    Knuffs ikke

7. grace20

grace20 Fanatiek lid

Jun 25, 2007
    1,322
    0
    0
    huisvrouw
    bredene
    k zou het er echt wel op wagen om een testje te doen je weet maar nooit !
    veel succes allesinds

8. Essiegirly

Essiegirly Fanatiek lid

Mar 14, 2007
    1,712
    0
    0
    Dordrecht
    Zou het ook doen! ;)

9. grace20

grace20 Fanatiek lid

Jun 25, 2007
    1,322
    0
    0
    huisvrouw
    bredene
    vanavond is de grote avond voor mij (dan plaatst de gene dat "bakje" laat ik het zo noemen)
    ik vind het echt raar dat niemand nog van dat "bakje" heeft gehoord. maakt me nog ongeruster. ik weet niet echt wat me te wachten staat .
    vanavond geef ik jullie het grote verslag van hoe het geweest is. dit "bakje" schijnt hele goede resultaten te hebben. de laatste 2 vrouwen die dit lieten doen waren na 6 maand en 1 maand zwanger ! die mevrouw van 6 maand kon GEEN kinderen krijgen en probeerde de laatste methode voor ze ermee ging stoppen en ja hoor na 6 maand was ze toch zwanger .

10. Patries5

Patries5 Actief lid

May 1, 2007
    103
    0
    0
    @Puzzcat: ik zou zeker een testje doen, dan weet je het zeker! Het klinkt in iedergeval veel belovend. I keep my fingers crossed!

@Grace: veel succes vanavond. Ik heb ook nog nooit van zo'n "bakje" gehoord. Ik hoop in iedergeval dat het werkt bij jou. We lezen wel hoe het gegaan is.

xxx Patricia

11. Niet meer actief

puzzcat ik zou nu ook zeker een testje eraan wagen

grace spannend hoor ik ben benieuwd naar je verslag.

xxx miss butterfly

12. Essiegirly

Essiegirly Fanatiek lid

Mar 14, 2007
    1,712
    0
    0
    Dordrecht
    Ik ben heel erg benieuwd hoe je het ervaren hebt.
    Is er ook een naam voor?
    Ben benieuwd of meer mensen die dus echt al een hele lange tijd bezig zijn hier wel vanaf weten? Heel veel succes, en sorry voor deze vraag:
    Is het pijnlijk? Alhoewel we er op zo'n moment alles voor over zouden hebben! IK WEL IIG!

Gr En ik ben benieuwd naar je verslag vanavond als ik uit mijn werk kom
    xxxx sterkte

13. puzzcat24

Ik heb een test gehaalt en zodra ik naar de wc moet ga ik het doen \:D/ !
    Knuffs ikke jullie horen nog van mij oke? 8)

14. Essiegirly

Essiegirly Fanatiek lid

Mar 14, 2007
    1,712
    0
    0
    Dordrecht
    Spannend!

Kom op meid plassen plassen plassen :)

15. Kejay

Kejay Niet meer actief

aaarghh, spannend!

16. Patries5

Patries5 Actief lid

May 1, 2007
    103
    0
    0
  17. puzzcat24

Hoef nog niet :( Geef me de tijd hihih
    Knuffs ik zal het zo snel mogelijk doen oke?

18. Essiegirly

Essiegirly Fanatiek lid

Mar 14, 2007
    1,712
    0
    0
    Dordrecht
    hahahahahaha ach gos.......
    Ik ben ook wel erg nieuwschierig hoor hahahahaha.
    En ik moet om 16:00 weg, naar mijn werk.
    Anders lees ik het vanaaf wel.

xxxx

19. Niet meer actief

ik kon me net ook niet inhouden heb thuis testen liggen van sensitest en heb het er toch op gewaagt, maar helaas niks te zien , nog geen heel licht streepje ben nu dus zwaar teleurgesteld en denk dat ik gewoon ongi ga worden, had vanmorgen ineen keer hele hefige krampen maar dat duurde een minuutje?!

nou puzzcat spannend zeg.

xxx miss butterfly

20. puzzcat24

Slecht nieuws:een nega test...Maar toch niet ongi...Snap dat niet....Ik ga aan het einde van de week nog een keer testen misschien heb ik te weinig hcg hormoon in mijn lichaam...
    :cry: gr ikke

Share This Page