En ben je gestript? Nu maar hopen dat het effect heeft. Hebben ze ook al iets afgesproken mbt doorsturen voor een inleiding?
Hoop dat je nu idd een afspraak heb staan mocht het strippen niks worden , maar toen ik zwanger was was het zo dat ze je tot 43 weken lieten doorlopen als alles goed zou gaan
Helaas Danjo!! Ik zat in bad (en ook dat is al niet lekker meer, heb me alleen maar zitten ergeren aan het feit dat ik zo lomp groot en log ben en niet eens meer zelf overeind kan komen...) Het strippen is niet gelukt, ik had niet genoeg ontsluiting om bij de vliezen te kunnen komen. Mijn bmm is wel aan het verstrijken, maar ze kon er toch niet bij. Na dat gewroet rommelde het wel weer even, maar ook dat is (wederom) gestopt. Ik heb dus ook niet het gevoel dat het vannacht gaat gebeuren... Morgen moeten we om half 11 in het ziekenhuis zijn, dan ga ik een half uurtje aan de ctg om te kijken of er wel iets aan de hand is. En mocht er maandag nog niks zijn, gaan ze me om kwart voor 9 's morgens nogmaals proberen te strippen en anders moeten we ons dinsdag in het zh melden en worden we ingeleid. Gelukkig hebben we nu wel een aantal afspraken waar ik naar uit kan kijken, dan heb ik iig het gevoel dat er IETS gebeurt. hahahaha Wederom, wordt vervolgd dus!
Dit moet toch een meid worden haha wat herkenbaar sorry hoor ik had echt hetzelfde alleen een te hoge bloeddruk 1 cm ontsluiting en zelf met opwekkers wou het niet vlotten. 1 voordeel ik werd vrijdags ontslagen uit het zh om zondags weer te komen en ging na huis met 1 cm en zaterdag avond wel de vliezen gebroken ( das nadeel van 1 cm ze kunnen er niks mee grrrrrrrrrrrrr)
en ik hoop dat het inleiden niet hoeft ( al is het niet vervelend hoor) mensen hebben altijd horror verhalen maar het is mij zo mee gevallen
Ach als het niet anders kan, dan is het zo en dan zie ik wel hoe het mij bevalt. Er zit toch niks anders op dan afwachten tot de kleine het tijd vindt om te komen. Dus dat doen we dan ook maar.
De CTG vanmorgen was prima, de kleine doet het prima daar in mijn buik. Zondag moeten we nogmaals terugkomen voor een CTG en als er dinsdag nog geen baby is, moeten we ons om 8 uur melden en gaan ze het inleiden. Ik ben idd wel blij dat ze niet zeggen dat het zo lekker gaat dat ze het nog even aankijken. Ik verlies wel al de hele dag wat lichtrose slijm (maar wel redelijk vloeibaar, is dat dan mijn slijmprop toch?). En net toen ik naar de wc ging was het best veel. Verder voel ik in mijn buik niks rommelen helaas.
kan idd je slijmprop zijn meid maar helaas zegt dat ook niks... hopelijk komt je beebje vanzelf nog en anders dinsdag succes met de laatste loodjes nu weet je dat je zeker volgende week MOEDER bent
Meiden, ik heb weeën!!! Nog niet om de 5 minuten, maar ze doen flink zeer. Dat belooft wat!!! De eerste die ik heb genoteerd was een kleine 2 uur geleden. Ik hoop dat we morgenochtend papa en mama zijn!
Fairy Tale: heel veel sterkte meid, voor je het weet is het voorbij en heb je die kleine in je armen!!!
FT; oooh wat spannend! Hopelijk gaat het nu voorspoedig en hem je snel je kleintje in je handen. Mijn duimen draaien voor je!
Grappig, ik zat net even in ons oude topic de berichtjes terug te lezen dat ik eindelijk positief testte en alle lieve reacties. Tja...dat krijg je als die kleine een jaar is geworden, een soort terugblik op het afgelopen jaar. Toch wel heel bijzonder! Gelukkig staat er bij het merendeel van de dames inmiddels een andere banner onder!!!
Ft zet em op meid kipkip ik lees ook nog wel eens terug en dan komen de waterlanders ook regelmatig hoor
Hallo meiden, Heel voorzichtig schuif ik hier aan. De testen zijn superduidelijk, maar het is nog zo pril. Hopelijk mogen wij toch ons kerstkindje verwelkomen. Liefs Toetje
Ft is vannochtend om half 8 bevallen van een zoon, hij weegt 3620 gram en is 53 cm lang. De naam mag ze zelf onthullen weet niet of ze dat bekend wilt maken Ft en man van harte gefeliciteerd met jullie zoontje, en nu lekker genieten meid Toetje eindelijk weer een zwangere dame in ons midden yeahhh, gefeliciteerd en wij duimen voor jou hoor meid
Dankje Danjo Ik ben nog wel heel bang dat het niet blijvend is, heb steeds buikpijn waardoor ik niet gerust ben, maar hopelijk maak ik me zorgen om niks en mogen we in december eindelijk ons kindje in onze armen sluiten. Ft, van harte gefeliciteerd met jullie zoontje, geniet ervan!
Trouwens erg fijn om hier allemaal bekenden te zien. Ik wist niet eens dat dit topic bestond! Ik heb mijn angsten in het eerste topic gezet, waar ik nu een beetje spijt van heb, ben bang mensen voor het hoofd te stoten, maar had ook niet in de gaten dat daarom dit topic geopend is Maar vanaf nu zal ik alles omtrent zwangerschap keurig in dit topic plaatsen.
TF; gefeliciteerd!! Ik ben erg benieuwd naar je verhaal en hoop dat het allemaal voorspoedig gaat met jullie. Toetje; wat fijn dat je je hier aangemeld hebt! Hier ook nog een felicitatie. De meiden in het andere topic zullen het vast niet erg vinden dat je je zorgen daar neergezet hebt. Veel meiden hebben de zorgen die jij omschrijft. Het lijkt een eeuwigheid te duren tot die eerste echo. Als de buikpijn erger begint te worden of je verliest bloed zou ik gewoon bellen. Probeer voor de rest voldoende rust te nemen en probeer voor afleiding te zorgen. Dan is het hopelijk zo zo ver! Pff. ons meisje begint in de eenkennigheidsfase te komen en/of een tandje. Ze wil telkens bij ons zijn.