Toetje niet te druk maken he ik heb bij mn 3 mks nooit geen pijn etc gehad dus het zegt echt niks hoor. je pijn in je buik kunnen ook je banden ziin beetje stress etc. wij gaan gewoon heel hard voor je duimen. de meiden van het andere topic zullen het wel begrijpen hoor meid. wanneer heb je je eerste echo? Lizam hm dat niet leuk die fase hier geen last van gelukkig. hoe gaat het verder met jullie Caruli hoest bij jullie? Ft je zult wel heerlijk aan het genieten zijn Roosje en hoe i shet bij jullie
Toetje zie nu dat je pas in de 9e week een echo hebt , zou je de gyn niet kunnen bellen en zeggen dat je gewoon erg zenuwachtig ben etc en dat je dan in de 7e week al kan? dan krijgt je bij de 12e week ook nog een echo van de vk. en sowieso vind ik als je in het zh loopt dat je in de 7e week een echo hoort te krijgen
ft en man: gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje eindelijk is hij er dan zeg Toetje: welkom, gefeliciteerd met je zwangerschap
Hoi dames, Sorry ik verwaarloos jullie een beetje, zo erg dat ik nu pas lees dat FT bevallen is (shame on me). Maar hoe gaat het met jullie? @FT, van harte gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerd met jullie knulletje. Ben benieuwd naar je bevallingsverhaal, geniet lekker van elkaar. Ik krijg altijd de kriebels als ik hoor dat iemand is bevallen, moet dan spontaan aan mijn bevalling denken haha. @Toetje, nogmaals van harte gefeliciteeeeeerd met je zw. Hoop dat het een gezond/voldragen kindje mag zijn. @Danjo, hier z'n gangetje meid thnx 4asking! Druk bezig met afvallen, maandag begonnen en nu al 2kg kwijt. Ik doe Weight Care op advies van dieƫtist in het zh waar ik loop, moet over een maandje terugkomen voor evaluatie. @All, hoe gaat het met jullie en de kleintjes? @Kipkip, en is er al vordering in je cyclus? Liefs Roosje
Bedankt voor jullie lieve reacties en felicitaties meiden Danjo, ik had het ziekenhuis gebeld, maar ze zijn daar vind ik nogal star, ik moet wachten tot de reeds geplande echo. Helaas, maar het viel te proberen Sweetroosje, dat gaat rap, 2 kilo vanaf maandag Goed zeg! Ik ben afgelopen dagen ontzettend verkouden geweest en gisteren en vandaag ook koorts erbij, dus ik heb mij ziek gemeld op mijn werk. En ik moet eerlijk bekennen dat ik dat ook wel even lekker vond, want wat ben ik moe zeg, ik weet niet of het door de zwangerschap komt of door het slechte slapen, maar mij hoor je niet klagen hoor, ik ben allang blij als het goed mag blijven gaan Ik ben een leuk boek aan het lezen en mijn man moet tot vanavond laat werken, dus ik kruip dadelijk met boek en al mijn bedje in
Knuff meid! Dat is idd rap (hoezo Brabants haha), maar mij hoor je niet klagen hoor moet nog een lange weg! Je krijgt ook maar 600kcal per dag binnen he, dus je lichaam gaat reserve verbranden. Je hebt er goed aan gedaan om je ziek te melden, en die vermoeidheid hoort bij je zwangerschap. Het is ook niet niks wat er in je lichaam gebeurt, het vergt veel energie van je. Dus doe het rustig aan en geniet er lekker van, lees ze! Hier de kleine net ik bed gelegd, en zit met mijn benen gestrekt op de bank met mijn nieuwe lappie. Heb nog wel hofdpijn.
Meiden, foto's in album. Ik heb al drie keer een heel verhaal getikt, maar wordt elke keer gestoord. Nu begint onze kleine man ook weer om eten te vragen. Wordt vervolgd dus weer. Groetjes
OOoh, wat een mooi manneke! Doe maar lekker rustig aan, je verhaal komt nog wel. Zorg eerst maar eens dat je goed kunt genieten van jullie drieeen.
Fairy Tale; wat een mooi mannetje!!! Geniet ervan. Roosje; ja, mijn cyclus is volgens mij weer meteen als vanouds, dus het is nu weer afwachten. 600 cal per dag, dat is weinig, ben je niet ontzettend flauw dan? Succes in ieder geval met afvallen!
Hoi meiden, Hier eindelijk mijn bevallingsverhaal! Ik heb hem eindelijk helemaal op papier staan. http://www.zwangerschapspagina.nl/de-bevalling/206117-mijn-bevalling-nick-op-24-april.html#post7229780
@FT, wat een mooie mannetje! Geniet er lekker van, ik ga zo je verhaal ff lezen ben benieuwd hoe het is gegaan. @Kipkip, fijn dat je cyclus als vanouds is. Hoop dat het een mooie ronde is deze! Nee val niet flauw omdat ik voldoende (qua samenstelling) binnenkrijg en het is op advies van zh-dieƫtiste en haar begleiding dus geen crash geval! Dank je @All, alles goed met jullie en de kleintjes?
Fairy Tale: ik kreeg helemaal een brok in mijn keel, mooi geschreven en zorgde ervoor dat ik ook weer terug dacht aan dat bijzondere moment. Lekker bijkomen en genieten van jullie mooie mannetje!
Toetje doe je heel goed meid nu ff lekker aan jezelf denken en balen dat het zh zo reageerde zeg zucht Roos goed bezig meid Ft geweldig ik heb ook mn hele bevalling op papier heeft mn beste vriendin allemaal bij gehouden en wat een skeetje , nu lijkt mn meisje helemaal heel groot Hier gaat alles goed , naomi is erg druk met ontdekken hoe ze kan zitten en rollen op dr kussen niet normaal gewoon aankleden zit er niet meer bij
@FT, prachtig verhaal meid. @Danjo, dank je. Ja ja eenmaal bewegelijk blijft niks meer zoals het is haha, maar daar doen we het voor he!
Fairy Tale, wat een mooi manneke. En jouw bevallingsverhaal is mooi beschreven. En nu maar genieten van jullie kleine wondertje. Sweetroosje, poeh 600 kcal, dat lijkt me ook weinig, maar als het onder begeleiding is en je voelt je er goed bij, waarom dan niet. Veel succes! Danjo, ik zie het helemaal voor me jullie beweeglijke uk terwijl jij je in bochten wringt om aan te kleden Wij zijn het zondag gaan vertellen aan onze ouders. Het is wel erg vroeg, maar ze weten van de MMM, dus ze begonnen al te vragen of de laatste poging nu gelukt was. Om ze voor te zijn hebben we het toch maar uit onszelf verteld. Alleen mijn moeder mag het nog niet weten want zij kan echt haar mond niet houden, dus haar kunnen we het pas na 12 weken vertellen als we niet willen dat de hele familie het zo vroeg weet, jammer, maar het is niet anders. Ik vind het trouwens wel vreselijk moeilijk om mijn mond te houden hoor, maar ja, geduld is een schone zaak
@Toetje, dank je. Dames ik eet naast weight care ook gwn 2 stuks fruit, drink 2l water, heel veel thee, en onbeperkt sla/komkommer/tomaat dus zit helemaal goed! Lijkt me idd ook moeilijk mond houden tegen je moeder, maar ja als het niet anders is dan maar zo.
FT, gefeliciteerd met je zoontje!!! Wat een prachtig kind. Hoe bevalt het allemaal?? Hihi, geniet er lekker van Hoe is het met de rest van de dames? Tijdje niet gesproken he?