Langer dan een jaar bezig geweest ( deel 2)

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by Danjo, Jan 22, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    hoi meiden
    hier gaat het goed
    tis vakantie hier
    kunnen we smorgens lekker rustig aan doen nu
    hier even een foto van hoe ze hier vanmorgen aan het spelen waren :D

je had mitchell zijn gezicht moeten zien toen casey erbij ging liggen hihi

2. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    Caruli wat een geweldige pica

Roos is 600 kal echt niet te weinig? ondanks de fruit etc , je hoort vaak als je zo weinig kal binnen krijgt en straks weer ''normaal'' gaat eten dat de kilos erop vliegen

3. LizaM

LizaM Fanatiek lid

May 5, 2008
    1,264
    0
    0
    FT; idd mooi beschreven je verhaal. Sommige stukken zijn inderdaad erg herkenbaar. Ik heb toen wel bloed gekregen in het ziekenhuis (mijn HB was nog lager) maar ik ben nog steeds niet volledig aan het werk (wel bijna). Dus je weet het toch niet hoe het anders zou zijn gelopen.

Enise; idd lang gezien hier, hoe is het met jullie? Hier alles goed goed, ik ben echt aan het genieten van ons meisje!

Caruli; wat een leuke foto! Fijn dat jullie nu vakantie hebben, lekker even bijkomen.

Roosje; 600 klinkt echt als onmogelijk weinig! Hopelijk heeft het idd een blijvend effect.

Toetje; wat leuk dat jullie het al hebben verteld. Soms zou het het liefste van de daken schreeuwen ipv je mond houden.

4. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    Lizam jij dus ook niet volledig aan het werk , hoeveel werk je nu nog dan?

5. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Enise, hier z'n gangetje. En met jou en je meissie?

@Caruli, leuke foto. Begrijpelijk dat je kleine verbaasd kijkt als zijn 'grote' zus naast hem ligt op de speelgym haha.

@Danjo, nee voor mijn gevoel niet weinig want zit snel vol. Ik doe het maar tot 21 mei, dan moet ik ook terug naar de dieëtist om te bespreken hoe verder.

@LizaM, ik hoop het ook. Dank je

6. Enise

Enise Fanatiek lid

Jan 4, 2007
    3,996
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey meiden,

Met ons gaat het heel goed gelukkig. Ben ook heerlijk aan het genieten van mijn dochtertje.. Ze is echt geweldig!!! Ik mis haar elk moment, ook al ben ik samen met haar hihi..

Roosje, ben je veel aangekomen tijdens de zwangerschap?

7. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Enise, fijn om te lezen dat alles goed gaat met jullie. En dat van gemis komt hier ook heel bekend voor, wacht altijd met smart totdat ze wakker wordt van haar dutje haha. Ben tijdens mijn zw 7 kg aangekomen, maar daarvoor had ik al overgewicht (medicatie, vreetbuien).

8. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    goedemiddag meiden

ons ventje is alweer 5 maanden zeg, wat gaat het toch snel :(
    net terug uit de stad, even een mooie foto van casey en mitchell samen laten maken
    gaan we zondag aan mijn schoonmoeder geven in een mooi lijstje ;)

hier ben ik ook gestart met de zoveelste afvalpoging. ben benieuwd
    de eerste paar kilo's gaan er altijd zo vanaf maar de rest....

fijne dag nog meiden :D

9. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

May 23, 2007
    2,486
    7
    38
    Hoi meiden. Ik heb een vraagje. Nick wil overdag echt niet gaan slapen. Eigenlijk wil hij alleen maar aan de borst liggen of anders in mijn armen met een pink in zijn mond. Nu heeft hij wel veel last van krampjes, maar dit is bijna geen doen. Ik kan echt nauwelijks wat doen zo. Heeft iemand enig idee wat ik hieraan kan doen? We hebben al geprobeerd om hem te laten huilen, maar hij stopt gewoon niet en raakt dan helemaal overstuur.

10. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    heel herkenbaar meid
    dat had mitchell de eerste 7 weken
    ik heb toen een draagdoek gekocht en hem daarin gedaan zodat ik af en toe mijn handen vrij had maar dat hielp ook maar voor even..
    ik heb toen cinababy en infacol gebruikt voor de krampjes
    dat werkte wel...
    maar uit eindelijk niet meer
    maar dat komt omdat daar zijn we nu achter mitchell kma heeft
    heel veel sterkte meid!
    tis niet echt leuk als je kleintje er veel last van heeft

11. kipkip

kipkip Fanatiek lid

Feb 11, 2008
    2,578
    0
    36
    Hoi Fairy Tale,

Wij hadden ook een krijsend kind die eerste paar weken. Ik ben toen naar de chiropractor geweest en na 3 behandelingen was het over. Waarschijnlijk zat er iets knel in haar nekje wegens het 2 uur lange persen. Maar goed, ieder kind is natuurlijk weer anders. Sterkte ermee!

12. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

May 23, 2007
    2,486
    7
    38
    Het stomme is dat ie 's avonds en 's nachts wel lekker gaat slapen. Misschien wil ie gewoon nog graag bij ons zijn (ik ook bij hem hoor, daar niet van ;)). Nu moet ik zeggen dat ie nu wel lief in zijn bedje ligt te slapen. Nou ja, ik kijk het nog wel even aan. Mijn vriendin heeft een draagdoek die ik mag lenen dus dat ga ik ook eens proberen.

13. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    Ft sorry geen ervaring mee naomi huilt bijna nooit en sliep in het begin heeeeel veel ( nu nog trouwens)

All allemaal een leuke moederdag gehad?

14. Enise

Enise Fanatiek lid

Jan 4, 2007
    3,996
    0
    0
    Noord-Holland
    Fairy Tale, wat vervelend zeg. Kan me voorstellen dat je bezorgd bent en het is natuurlijk geen doen om hem constant aan de borst te leggen. Misschien heeft hij zuigbehoefte, gebruik je een fopspeen? En de keren dat hij drinkt, drinkt hij goed je borsten leeg?

En het is juist goed dat hij s'avonds en 's nachts goed doorslaapt. Dan haalt hij die dag en nacht goed uit elkaar. Mijn dochter deed dat pas vanaf 4 weken goed..

15. Neentje

Neentje Niet meer actief

@FT, de mijne sliep dag en nacht niet dus kan je niet echt helpen. Misschien dat je kleine grote zuigbehoefte heeft, probeer anders een speen. En netjes dat ie in de nacht wel doorslaapt, heerlijk dat deed de mijne pas met 7 maanden.

@Danjo, gisteren naar schoonouders geweest. Een dikke pakkerd gehad van mijn dochtertje, ze bleef maar kussen haha.

16. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    hvj das toch het mooiste kadootje :D
    Hier had naomi op het kdv een soort fotolijstje gemaakt met een foto van haar erin

17. Neentje

Neentje Niet meer actief

Ja zekers, wel met als gevolg dat ik nat was door haar kusjes maar heerlijk waren ze zeker.
    Aah wat leuk een fotolijstje met Naomi erin!

@Kipkip, 3 dagen overtijd ziek ik en al een testje gedaan?

18. kipkip

kipkip Fanatiek lid

Feb 11, 2008
    2,578
    0
    36
    Nee, zie banner vandaag!

Zou ook wel bijzonder zijn, eerst 30 rondes erover doen en nu in 1 ronde raak ;) maar geeft niet hoor, ik ben al lang blij dat de cyclus weer goed op gang is na het spiraaltje.

Fairy Tale: hoe gaat het nu met de kleine?

19. Neentje

Neentje Niet meer actief

Alles kan toch?
    Balen van je ongie maar idd fijn dat je cyclus iig weer goed is.

20. kipkip

kipkip Fanatiek lid

Feb 11, 2008
    2,578
    0
    36
    Jazeker, volgens mij zegt het ook niks dat je er eerst heel lang over doet, de tweede kan zo gebeurd zijn. Of juist andersom, dat je de 1e keer zo zwanger bent en bij een 2e heel lang bezig. Dus we wachten rustig af, we weten nu dat het kan en dat is een hele geruststelling vergeleken met de 1e keer zwanger worden.

Share This Page