Ja klopt het kan iedere keer anders lopen. Idd al heel erg fijn om te weten dat het kan, ik wens jullie veel succes ermee!
Ja wij ook. Tot nu toe bezig met tempen en zodra ik stop met bv wordt het weer Clomid en IUI, maar tegen die tijd genieten van mijn kleine.
@kipkip, het gaat al iets beter. Hij heeft nog wel af en toe krampjes, maar gelukkig niet meer na elke voeding. Maar vanmorgen was het weer feest. Ik zat met hem op schoot met mijn pink in zijn mondje omdat ie weer heel erge krampjes had. Laat ie me toch ineens een natte scheet, voel ik zo mijn been nat worden! Gewoon langs zijn luiertje, door zijn broek zo op mijn pyamabroek! hahaha Ach, van hem kan ik het hebben. Bij de voedingen erna ging het gelukkig een stuk beter. En hij is vanavond lekker in het badje geweest dus dat is lekker voor zijn buikje. Ik ben trouwens vandaag voor het eerst alleen met hem met de auto weggeweest. Da's wel spannend zeg! hihi Maar alles ging goed gelukkig. Wat spannend dat jullie voor een tweede gaan. Dat lijkt me wel pittig, met een kindje van net een jaar! @Danjo, leuk he, dat soort kadootjes?
Gelukkig dat het wat beter gaat! Ja, van je kindje kan je veel hebben hè? Het gaan voor een 2e is nog niet zo pittig Ik ga er nml niet van uit dat het zo lukt en daarna nog 9 maanden zwanger. Ik dacht opeens als het nou weer 2 1/2 jaar duurt en 9 maanden dan zit er bijna 4 1/2 jaar tussen de twee en toen kreeg ik haast Ik weet nog wel dat ik het in begin ook eng vond en de maxi-cosi kon niet voorin staan omdat de airbag niet uitkan. Toen heb ik snel van die spiegeltjes gekocht om toch iets te kunnen zien.
kipkip heel verstandig om er zo nuchter in te gan hoor, en je hebt iig genoeg bezigheid. hvj ja was geweldig dat kado Ft fijn dat het iets beter gaat en een heerlijke poepbroek dus maar lucht wel op
Ja idd. En we hebben sinds gisteren Sab Simplex en nu kan ie gelukkig veel makkelijker scheetjes laten en zo. Dat spul is echt super! @kipkip, ja daar heb je ook weer gelijk in. Mijn schoonzusje was bij de eerste anderhalf jaar bezig voor ze zwanger was en bij de tweede was het in de tweede ronde raak. Maar haar eerste was toen al drie, dus dat scheelt. Maar ze was er zelf verbaasd over. Nou heb ik wel het idee dat dat eerder uitzondering dan regel is helaas. Maar ik hoop voor je dat het iig iets gemakkelijker zal gaan. Over die airbags, ook nog zoiets! Ik heb een Peugeot 206 en daarvan kun je de passagiersairbag wel uitschakelen, er zit een "sleutelgat" in mijn dashboard. Maar ik dacht dat ik dat sleuteltje kwijt was! Dus mijn man vandaag even langs de Peugeot garage. Blijkt dat gewoon voor de normale autosleutel te zijn! Stond ie daar met zijn mond vol tanden! hihihi Maar nu kan ik lekker maandag naar mijn werk met mijn eigen auto. Lekker even met onze zoon pronken en beschuit met muisjes uitdelen.
Ft; wat fijn dat het inmiddels goed met jullie gaat. Heerlijk dat je man voor niets bij de garage stond, haha! En zo'n cadeautje van je eigen kleintje is niet erg. Wat leuk dat er meerder voor een tweede gaan. Wij willen ook zo langzamerhand weer gan starten. Vorige week ben ik weer ongi geweest en daar was ik voor de verandering een keer blij om! Vond het wel goed van mijn lichaam omdat ik nog volledige voeding geef naast de bijvoeding. Ons meisje zit nu op 4 borstvoedingen op een dag.
Hoi meiden Ik wil jullie even laten weten dat Nick in het ziekenhuis ligt. Hij wilde woensdag weer niet eten en bleef ook spugen en kokhalzen. Ook voelden zijn wangetjes en lipjes koud aan. Naar de huisarts geweest en weer naar huis gestuurd met: Hou hem goed in de gaten en kijk of hij niet uitdroogt. Hij had inmiddels al 3 luiers geen plas en nauwelijks ontlasting. Toen 's nachts spuugde hij weer zijn voeding uit (had net 25cc uit een flesje gedronken) en toen ik hem wilde troosten was ie helemaal klam en koud en ademde heel moeizaam en kreunde echt. Wij gelijk om 2 uur 's nachts naar de hap en die belde na 1 blik gelijk de kinderarts uit haar bed. Voor we het wisten lag hij op de seh met 7 man om zijn bed en ging er naald na naald zijn lichaampje in. Ook kreeg hij direct zuurstof. Ze weten nu nog niet wat hij mankeert, ze hebben bloed en urine op kweek gezet en dat duurt 3 dagen. Maar gelukkig ging het met dat vocht en antibiotica al snel een stuk beter en nu doet hij het goed. Maar hij moet blijven tot er bekend is wat hij mankeert. Als alles wat rustiger is, zal ik jullie laten weten hoe het gaat. Nu snel ff douchen en weer naar het zh! (Ik heb vannacht mijn eerste nacht zonder mijn mannetje meegemaakt, mijn man is in het zh blijven slapen. Vannacht is het weer mijn beurt gelukkig!)
Jeetje, wat moeten jullie geschrokken zijn. Ik hoop dat hij heel snel weer mee naar huis mag. Heel veel sterkte!!!
@Ft, veel sterkte ermee meid en een dikke knuff! Ik hoop dat ze gauw weten wat het is en dat ie er gauw bovenop komt, beterschap! @All, hoe gaat het met jullie en de baby's/peuters? Hier nog 2.5 week en dan is mijn baby geen baby meer maar een peuter, spannend!
Ft hoe is het nu met je mannetje HVj hier gaat alles super . leuk alweer dr eerste verjaardag wat gaat het hard he
Hoi meiden *schaam schaam* Ik heb julie behoorlijk verwaarloosd. Het spijt me echt heel erg. Eerst was ik gewoon te druk met kijken in de wieg en heel veel knuffelen van mijn mooie meisje. En daarna, was ik door toestanden op een ander forum, gewoon heel het internet even zat. Maar nu kwam ik opeens voorbij en lees net FT haar bericht. @ FT: Allereerst van harte gefeliciteerd met je zoon. Ik wens hem en jullie heel veel sterkte. Hopelijk knapt hij snel op, zodat jullie weer kunnen genieten van hem. Het zal wel erg zwaar zijn om zo je kleintje te zien liggen. Dikke mega knuffels voor jullie alle 3 Hoe gaat het verder met alle nieuwe mama's en bijna mama's? Kleine update van mij. Mijn dochter is al weer 4 maanden en weegt 5800 gram en is 64,5 cm. Leuk om te weten dat haar grote broer met 4 maanden ook 64,5 cm was, maar wel 7100 gram Ze is echt heel vredig. Je hoort haar bijna nooit klagen, behalve als mama te lang over de fles doet. Het is echt een poppetje. Nooit geweten dat ik een meisje ook zo leuk zou vinden. Ik heb altijd gedacht dat ik een jongensmama was. Ze drinkt nog 4 flessen en slaapt vanaf 20:00 door tot de volgende dag. We hebben echt heel erg geboft. Ik ben sinds een paar dagen begonnen met rijstebloem pap met een lepel en dat is echt heel grappig. Vooral omdat zij erg boos werd. Nu heeft ze het een beetje door. Met 5 maanden wil ik met groente gaan beginnen. Mijn zoon is ondertussen 4 geworden en zit sinds vorige week op school. Echt heel raar om dat mee te maken. Zo'n ventje heel de dag op school en bso. Best moedig hoor. Mijn dochtertje gaat naar de crèche en dat gaat hartstikke goed. Ik werk weer sinds een maand en dat is ook weer als vanouds Ik ga weer vaak langskomen, want ik vind het hartstikke leuk om te lezen hoe het met jullie gaat. Hopelijk vergeven jullie mijn lange afwezigheid. liefs Femme
La femme leuk weer wat van je te horen zo te horen net zon voorbeeldig meisje als hier lekker van genieten. en de grote jongen voor het eerst na school vond je het moeilijk? en nu weer zo nu en dan aankomen he tis hier niet zo druk dat scheelt. Nieuwe meiden die zich aan hadden gemeld where are you
ft: jee meid hopelijk komt het snel weer goed. met jullie ventje lf: leuk om weer eens iets van je te lezen fijn dat het zo goed gaat met jullie meid hoe gaat het met je zoon op school?
@Danjo, ja het gaat idd hard nog 2 weekjes en dan begint het peuterleventje. @LF, fijn dat het goed gaat met je meissie. En je knulletje alweer 4jr, wat gaat het snel en ook al naar school. Hoop dat ie het naar zijn zin heeft. @FT, hoe gaat het nu met je zoontje?
Hoi meiden, Hij is weer thuis!!! Maandag hadden we hem van de hartmonitor losgekoppeld om te voeden (deden we elke keer, niks bijzonders) en toen hij weer teruggelegd en aangesloten werd, gaf de monitor een hartslag van 350 aan. Dus de verpleegster dacht eerst dat ze iets verkeerd had aangesloten. Maar toen ze haar stethoscoop pakte, bleek zijn hartje echt zo snel te gaan. Ze riep gelijk de kinderarts erbij en die zag meteen wat er aan de hand was. Hij blijkt last te hebben van supraventriculaire tachycardie, een hartritmestoornis waarbij zijn hart het bloed door de boezems blijft pompen. Daardoor slaat zijn hart op hol. Het kan zijn dat hij er zelf weer uitkomt door bijv. te niezen of te poepen, dat zet druk op zijn lijf. Maar soms komt hij er dus ook niet zelf uit. Toen hij die nacht zo ziek werd, was hij er blijkbaar net uit toen hij aan de hartmonitor ging, maar het heeft toen wel heel lang geduurd. In principe kan hij het wel een uur of 3 volhouden, maar als het te lang duurt wordt hij dus heel erg ziek. Maandag hebben ze hem een medicijn toegediend wat zijn hart 'reset', zijn hartslag wordt dan heel even stilgelegd en dan pikt het zijn normale ritme weer op. Dat was wel heel eng, het duurt een seconde, maar je zit echt je adem in te houden!! De crashcar stond voor de veiligheid ook al klaar op de gang. Maar gelukkig ging ie meteen ook weer omhoog! De kinderarts kon toen ook meteen alle voorvallen (dat ie eerder al niet wilde drinken en zo) hiermee verklaren. Hij krijgt nu drie keer per dag medicijnen wat zijn hart minder gevoelig maakt voor prikkels en als het goed is, kan hij er gewoon overheen groeien. Gelukkig dus maar. En nu ligt hij weer lekker in zijn eigen bedje te slapen. Wat een heerlijk idee. Hoe gaat het hier? Wat heb ik gemist? Hebben jullie ook dat bericht gezien op het forum dat die vrouw die borstkanker had, is overleden? Heftig he? Het is de tweede keer dat er een lid is overleden sinds ik zelf lid ben, maar het maakt wel indruk moet ik zeggen. Ik vind het altijd een eng idee als iemand van onze leeftijd komt te overlijden.
@ FT: oh meid wat een naar en vooral eng verhaal. Ik kan me helemaal voorstellen dat je je adem inhoudt zo'n minuut. Gelukkig dat alles nu wel valt te verklaren. Kan hij nu geen aanval meer krijgen, door het medicijn gebruik? En weet je wat je moet doen, mocht het nog weleens voorvallen? Ik ben reuze blij voor jullie dat nu lekker thuis is en dat hij erover heen kan groeien. Dikke blije thuiskomst knuffels van ons. En ja vreselijk als iemand van je eigen leeftijd overlijdt, dat zet me altijd aan het denken....heel verdrietig! @ Danjo: Ja ga zeker weer regelmatig langskomen. Ik vond het even slikken om mijn kleine man op school zo achter te laten. Hij was 5 keer wezen wennen, maar zo'n hele dag....En ze zijn eigenlijk toch nog zo klein. Mijn moederhart had het wel even moeilijk. Hoe gaat het met je dochter? Lekker aan het rollen enzo. Hoe is het met jouw klachten en het werk? Gaat dat een beetje? @ Caruli: Oh ik las dat Mitchell kma heeft. Wat fijn dat ze daar zo snel al achter komen, dat zal vast een boel schelen. Gaat verder alles goed met jou en hem? Mijn zoon vindt school geweldig, maar vindt het wel jammer dat hij nu alle dagen naar school moet en niet eens lekker bij mama tv in bed kan kijken (is trouwens ook jammer voor mama, want ik moet hem tenslotte wegbrengen) Hij doet het volgens wel goed verder. @ rest: wat lees ik...baby kriebels. Succes meiden, hopelijk mogen jullie snel goed nieuws brengen. Ik ga duimen. Hier alles goed. Mijn zoontje had vandaag zijn eerste schoolreisje. Echt weer even slikken . Ze zijn naar een speeltuin geweest met heel veel mama's en papa's. Hij had zich goed vermaakt. Ik was te laat met ophalen en dat vond ik wel vervelend. Kwam helemaal verhit aan op school. Ik heb een bakfiets en dat trapt toch net wat minder snel dan een gewone fiets. Dus ik had me iets in de tijd vergist. Gelukkig had hij er niets van. Morgen weer werken en dan lekker weekend. hebben jullie nog plannen? Liefs Femme