Hey dames, FT, jeej wat een verhaal zeg. Ben echt blij dat alles verder goed gaat!!!! Dikke knuffel.. Met ons gaat het verder allemaal goed.. geen bijzonderheden
@lafemme, het kan zijn dat hij het nog eens krijgt, maar gelukkig hebben we dan wel tijd om te reageren. Als hij het heeft, kunnen we het heel goed aan zijn borstkastje voelen. Je voelt dan dat zijn hart heel hard bonkt. Dan moeten we het ziekenhuis bellen en overleggen of hij evt zijn medicijn eerder kan krijgen (dat kan alleen als hij het over niet al te lange tijd zou moeten hebben) of dat we meteen naar het ziekenhuis gaan zodat zij hem kunnen helpen. Het kan zijn als hij gaat groeien dat hij het nog eens krijgt, dan moet de dosering van zijn medicijn opgehoogd worden. En als hij een tijdje groeit zonder dat het opgehoogd hoeft te worden, is hij er overheen aan het groeien. Ik kan me voorstellen dat het slikken is als je kind voor het eerst op schoolreis gaat. Dat hoor ik wel vaker van moeders. Lijkt me ook niet makkelijk.
@FT, fijn dat het goed gaat met je mannetje! @LF, leuk dat ie plezier had tijdens z'n 1e schoolreisje. @Enise, goed om te lezen dat alles goed gaat bij jullie. @Hier, niks bijzonders te melden alles gaat goed gelukkig. Meissie wordt over 12 dagen alweer 1jr, het is me wel een pittige tante dat wel! Hoe gaat het met de rest van de mama's en kindjes?
sst ik kwam even spieken... ft spannende tijden gehad lees ikk.. meiden ik kwam jullie effe zeggen dat wij bezig zijn met de 2e icsi.. en ik het tijd vind dat toetje gezeldschap krijgt.. dus gaan we ons best maar weer eeens doen met junkie zijn..
Hey meiden, Sorry dat ik zo weinig van me laat horen de laatste tijd. Ik heb totaal geen puf, als ik vrij ben lig ik constant op de bank/bed, mijn hele lijf lijkt te schreeuwen om slaap. Dat vind ik op zich niet zo erg, het hoort er nou eenmaal bij, maar ik maak mij ook steeds zo ontzettend veel zorgen, dat vreet ook veel energie denk ik. Ik had namelijk op 18 mei een goede echo in het ziekenhuis, het hartje klopte en de grootte van de vrucht klopte precies bij de zwangerschapsduur, dus mocht ik een afspraak maken bij de verloskundige, waar ik precies een week later weer een echo kreeg. Opnieuw zagen we een hartje kloppen, maar het vruchtje was maar 2-3 mm gegroeid en opeens liep ik dus een dikke week achter op schema. De verloskundige zei dat dat kon komen doordat de innesteling pas later had plaatsgevonden en ik maakte me dus niet meteen zorgen. Totdat ik me daarna pas realiseerde dat het dan ook bij de eerste echo zo had moeten zijn als het aan de innesteling lag. Nu kan ik de ongerustheid niet van me afzetten, maar ik krijg pas op 30 juni een volgende echo, dan ben ik 14,5 week. Pff, lang verhaal geworden. Ik wilde gewoon uitleggen waarom ik zo weinig hier ben de laatste tijd, sorry
Ft klinkt wel eng maar ken iemand met hetzelfde of ook zoiets hier van het forum en nu is het kindje 1,5 en gaat super Toetje meid lekker aanjezelf denken maar wat lees ik in je onderschift beeb niet goed genoeg gegroeid? en waarom moet je dan zolang wachten weer op een echo lafemme heerlijk dat het bij jullie ook allemaal lekker gaat. Lizam hoe is het bij jullie?
@Toetje, ik zou de vk bellen en je zorgen uitleggen. Als je vertelt dat je al zolang bezig bent, laten ze je misschien nog wel eerder komen voor een echo? Je kunt het allicht proberen, toch? En anders kan ze je misschien wel op een andere manier geruststellen. @Danjo, dat klinkt positief.
Toetje al gebelt Caruli las het van je mannetje jeetje zal wel even schikken zijn zeg bah. Ik hoop dat het allemaal meevalt knuffel. Ft hoe is het bij jullie Lafemme en hoe is het bij jullie hvj bijna je eerste iui spannend.
danjo: dat was zeker even schrikken en nog word nu al gek van het wachten en de spanning volgens de neuroloog is het ernst en moet het verholpen worden maar goed eigenlijk zitten we niet te wachten op een hoofdoperatie... maar goed wat moet dat moet he. vind het alleen zo'n eng idee, heb het vroeger ook gehad maar tis toch niet fijn. zo'n klein ventje maar goed nu eerst even de afspraak in het sofia afwachten, dan weten we hopelijk snel meer want de tijd dringt dan toch, hij is nu 6 maanden en het beste kun je de operatie doen voor de 8 maanden. hoe gaat het hier met jullie en de kindjes?
Jeetje Caruli, da's idd heftig zeg! Ik duim voor je mee hoor!! 't Is niks als die kleintjes wat mankeren!
Caruli lijk me ook vreselijk alleen het idee al zo klein en dn al zon operatie. Ik hoop dat het allemaal mee gaat vallen meid
Hoi dames, @caruli, wens je veel sterkte ermee meid en hoop dat het goed komt allemaal. @danjo, dat weet ik niet zo goed want mijn man moet voor zijn werk 2 weken naar het buitenland en ik ben bang dat iui in die 2 weken valt dan zit ik daar met gebakken peren (in dit geval gespoten hormonen). Dus straks ff het zh bellen en overleggen. Heb nog geen hormonen gespoten dus ben blij dat ik het ook nu weet ipv halverwege.
Hvj das idd lastig Hier gaat alles goed naomi is weer in een nieuwe fase wil alles mar tja dan val ik ze is dan vandaag ook niet echt goed gehumeurd , mar ach mag niet klagen in al die 7,5 mnd nog nooit een nacht wakker van dr gelegen en nu ligt ze in bedje en is het wel goed
Hey meiden @ Caruli: Heb je verhaal even gelezen. Wat een naar idee. Ik wist niet eens dat dat kon. Hopelijk krijgen jullie heel snel duidelijkheid. Spannend allemaal. Zo'n kleintje onder het mes is niet niets. Ik denk aan je...knuff @ Danjo: Hopelijk is Naomi morgen weer wat beter gehumeurd. Gaat ze al een beetje kruipen? En hoe gaat het eten? @ FT: Hoe is het met je kleine man? Gaat het beter nu? En geniet je lekker van hem. Heerlijk he, als het mooi weer is, lekker wandelen en genieten.... @ Lizam: Hoe is het jou en je meisje? @ Yippie: Succes met de icsi. Ik ga hard voor je duimen! @ Hvj: Ben benieuwd of jullie wel of niet iui gaan doen deze maand. @ Toetje: Ik zou ook contact opnemen met je vk als je je onzeker voelt hoor, daar zijn ze voor. Ik ga hard voor je duimen dat het kindje goed gegroeid is. knuff. Bijna je kleine meisje jarig. Leuk hoor zo'n eerste verjaardag. Heel bijzonder. @ Enise: Hoe gaat het met jouw meisje en met jezelf? Hier alles goed. We hebben deze week onze vakantie geboekt en gaan over 2 weken lekker 2 weken weg. Kan nog net een keer, voordat mijn zoon 5 is, buiten de schoolvakantie om. Hij vindt school hartstikke leuk, behalve het opstaan 's morgens valt soms nog wel eens tegen. Mijn meisje groeit lekker. Ze is hard bezig met het proberen naar de buik te draaien, maar raakt telkens in de knel met haar arm Het is echt een scheetje. Mijn zus heeft gisteren bekend gemaakt dat ze gaat scheiden. We wisten al een tijdje dat het niet zo goed ging, maar de knoop is nu echt doorgehakt. Best heftig ze zijn al tig jaar samen en hebben 4 kinderen. Moest ondanks dat ik het wel wist even slikken. Vooral omdat mijn zwager mijn dochter pas 3 keer heeft gezien en zij hem dus nooit echt zal kennen. liefs Femme
La Femme, jeetje wat erg meid. Een scheiding wens je niemand. Zielig voor die kinderen.. Met mijn kleine meid gaat het heel goed gelukkig. Met groente en fruit gaat het ook super. Wel een kleine maand nodig gehad om het op orde te houden. Maar goed, zij moet er ook aan wennen Met mij gaat het ook veel beter, volgende week zal ik weer 100% aan het werk zijn. Dus dat is ook positief.. En ik ben een paar daagjes overtijd. Hoop dat ik vandaag niet ongi word en ik lekker thuis kan testen haha
Hoi mama's, @Danjo, hoop dat het beter gaat met Naomi. En fijn dat je er geen kind aan hebt gehad. @LaFemme, is idd ff slikken. Wens je zus veel sterkte ermee, zo erg voor de kids natuurlijk ook. Hier gaat IUI gwn door, hoogstwaarschijnlijk zit ik op cd 12 als mijn man terugkomt als het niet later is. @Enise, spannend meid jij bent dus ook bezig met een 2e uk. Wanneer ga je testen en laat je het ons weten? Geef je nog bv?
Wij zijn deze maand eigenlijk voor het eerst begonnen, wilde er eigenlijk niet zo erg mee bezig zijn omdat de eerste erg lang heeft geduurd. Maar na de bevalling heb ik aardig mijn regelmatige cyclus teruggekregen en nu ik overtijd ben, ben ik best zenuwachtig Wel leuk om weer dit mee te maken ehehe.. Ja ik geef nog steeds BV, wil minimaal 9 maanden volledig geven, en daarna alleen in de avond en ochtend. Ik mag straks namelijk niet meer afkolven op werk, is wel jammer. Anders had ik het wel gedaan.