Spannend meid, ik zal duimen voor je. En wat fijn dat je meteen je cyclus terug had. Ik heb ook tot 9 maanden volledig gegeven wel met groente en fruit er naast en sindsdien 3x per dag gegeven tot een maandje of 2 terug geef ik nu 2x (ochtend en avond).
Caruli, dat willen wij ook graag. Als het gaat lukken he? Hvj, ik ben ook natuurlijk begonnen met bijvoeding, vanaf 6 maanden moet dat he.. ben jij in een keer overgegaan met 1 x overdag? Of moest je het geleidelijk afbouwen?
La femme heerlijk op vakantie en idd nu kan het nog mooi goedkoop, Naomi gaat goed met dr eten behalve de fles wil ze niet veel meer van weten. maar brood, warm eten fruit ec eet ze allemaal en gewoon stukjes of geprakt. Enise spannend maar wel mega druk zo vlak op elkaar , zie he bij mn vriendin ( die is nu dus ook gestopt met werken) ik zou dr niet aan moeten denken
Klopt vanaf 6 maanden ook officieel mee begonnen. Ik liet steeds 1 bv-voeding vallen (vervangde het door een vaste voeding) en zo totdat ik bij 1x overdag en 1x in de avond ben terecht gekomen. De nachtvoedingen deed ik sinds 6 maanden niet meer. Echt knap joh en hoop dat het raak is voor je, is leuk voor de kleintjes dat ze niet veel verschillen qua leeftijd.
Hvj, binnen hoeveel tijd is het gelukt met afbouwen, een weekje voldoende of echt een maand? Danjo, ah ja, ben nu ook druk bezig met alles, laat die 2de maar lekker komen
Hvj, Ohh, als een weekje voldoende is dan hoef ik niet zo te haasten. Wil sowieso wachten totdat mijn dochter goed uit de fles drinkt, zolang zij dat niet doet, durf ik niet te stoppen.. Ramadan komt ook dichterbij, wil ook niet meedoen omdat mijn productie ook terugloopt. Ik weet het allemaal even niet. Over 2 maanden zal ze misschien anders reageren op alles, dus ik wacht nog even met beslissingen nemen. Ik had trouwens nog getest woensdag, hij was neg. alleen ben ik ook nog steeds niet ong. geworden. heb ineens een hele lange cyclus.. dus nog afwachten.
Dat zou ik idd ook afwachten, maar met 6 maanden kan je ze al een beker geven he voor het geval ze geen fles wil. Klopt dan loopt de productie (niet bij iedereen) terug, maar je hoeft niet te vasten als je het niet kan he (die vrijstelling heb je). Ik zou het idd aankijken, stoppen is moeilijker gezegd dan gedaan dus neem er de tijd voor. Aah jammer dat de test negatief is, en dat je cyclus de klus kwijt is. Heb je een bloedonderzoek laten doen/gevraagd?
Hoi meiden, hoe gaat het? Hier gaat het redelijk. Bij het cb gisteren was alles prima. Hij weeg inmiddels 4930 en is al 58,5 cm! Maar met de voedingen loopt het niet helemaal lekker. 's Nachts slaapt hij 8 uur en daarna komt hij na 3 uur voor de volgende voeding. Maar ik heb het idee dat ik dan niet genoeg heb. Vanmorgen kwam hij weer na 3 uur en daarna na 2,5 en toen bleef hij mopperen en jammeren. Ik heb al een keer eerder gehad dat ik niet genoeg voeding had en heb toen kv gekocht om ervoor te zorgen dat hij iig genoeg gegeten had. Want als er maar 3 uur of minder tussenzit, heb ik blijkbaar niet genoeg. Zit er langer tussen, dan weer wel. Net heeft hij na de voeding ook weer 70cc kunstvoeding op! En als hij dan na 4 a 5 uur weer komt, heb ik wel weer genoeg. Maar dit is waardeloos. Ik twijfel continu of hij wel genoeg heeft. Ik hoop maar dat die verminderde productie niet doorzet! Ik zou het heel jammer vinden om te stoppen met de bv, maar dit is ook niks. Ik wil wel zeker weten dat hij genoeg binnenkrijgt.
Hoi FT, Misschien vaker aanleggen een idee, helpt vaak de productie op te hogen of kolven kan ook? Iig veel succes meid!
Dat heb ik al geprobeerd, maar met hetzelfde resultaat, hij blijft huilen van de honger. Ik ben nu echt aan het twijfelen of ik zal stoppen met bv, omdat ik hier heel onzeker van word. Maar ik voel me ook wel heel schuldig dat ik er alleen al over twijfel, laat staan als ik echt stop! Wat zouden jullie doen?
Meid het moet niet ten koste van jezelf gaan natuurlijk maar wat ik zou doen is nog een paar pogingen proberen, een lactatiedeskundige inschakelen. Vaak komt het daarna weer helemaal goed en dat van schuldig voelen dat je wil stoppen heb ik ook en vind het zo moeilijk omdat ik weet dat dat het beste is voor mijn kleine (zit alleen maar voordelen aan). Maar ja dat zou ik doen, jij kan het beste beslissen wat te doen. Wens je iig veel succes met je besluit.
Doen waar jij je goed bij voelt maar ik word soms een beetje kriebelig van de verhalen bv is het beste. Mijn meisje heeft 10 dagen bv gehad en het liep niet dus de keus was heel makkelijk nou en ze doet het er super op hoor op de fv. En zie meer voordelen aan de fles dan bv mannetje kon er toen ook eens uit of savonds laat de fles geven
Mijlpaal: Vandaag draaide mijn dochter van rug naar buik. En trots dat ze was....(ik gilde natuurlijk wat te luid en te hoog)...ze lag helemaal in een deuk. Wat vliegt de tijd voorbij .....zucht @ FT: Ik ben ook overgestapt op fv. Bij mijn zoon heb ik 6 weken bv gegeven. 6 weken lang ellende gehad, pijn, uren bezig, omdat hij zo langzaam dronk etc etc. Bij mijn dochter wel weer geprobeerd, maar na 1 dag al weer kloven en constant pijn bij het drinken. Ik heb me bij mijn zoon ook zo schuldig gevoeld, totdat ik bij het cb kwam en hij binnen 3 weken tijd opeens 1,5 kilo was gegroeid. Je niet gek laten maken en doen waar je jezelf prettig bij voelt. Succes meid! En je moet vooral ook kunnen genieten van deze tijd. Voor je het weet, moet je weer werken etc.... @ Enise: Je maakte het spannend. Jammer van de negatieve test. Hopelijk mag het snel raak zijn. @ Caruli: Hoe gaat het met Mitchell? Ga je 25-06 voor de eerste keer naar SKZ? Ben benieuwd wat ze gaan doen. Ik ga zondag op vakantie, dus ik ga voor je duimen in Frankrijk. Succes! @ Hvj: Hoe gaat het met de IUI? En nog gefeliciteerd met je meid. Heeft ze een leuke verjaardag gehad (en jij ook)? liefs Femme
@lafemme: kon ze ook al terugdraaien? Dat herinner ik me nog heel goed van mijn neefje, dat hij dan omrolde en vervolgens ging brullen omdat hij niet meer terugkon!! hahaha Vandaag had Nick gelukkig weer een 'normale' dag qua drinken. Ik zag gisterenavond mijn Oei ik groei-boek weer en denk dat ie misschien gewoon zijn 8-wekensprong aan het maken is. Iig, ik ben weer gerust en blij met de bv.
la femme: wat goed zeg van je dochter dat ze al opdraaid 25 juni moeten we idd voor de 1e keer naar het SKZ maar dan krijgen we al wel wat uitsluitstel ben ook heel benieuwd, misschien dat er nog onderzoeken volgen mochten ze een operatie nodig vinden dan zowieso ik laat het wel weten als we geweest zijn jij alvast een hele fijne vakantie meid ft: super dat hij weer goed gedronken heeft, kan idd even een sprong zijn
Ft fijn dat het weer beter gaat neusdruppels wil ook nog wel eens helpen op recept van de ha. caruli spannende tijd dus maar wij duimen hier hoor
goedemiddag meiden hoe is het met jullie en de kids? hier gaat het goed, zo even mitchell wakker maken voor zijn medicijnen en dan de fles. arm ventje hoor, hij krijgt ineens heel veel tandjes tegelijk door kwijlen dat hij doet ... nu heeft hij 7 tanden en nr 8en9 zijn ook al te zien dat worden zijn boven hoektanden ben al flink aan het poetsen bij hem, gelukkig stribbelt hij nog niet echt tegen dus gaat dat nog goed