Langer dan een jaar bezig geweest ( deel 2)

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by Danjo, Jan 22, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    Caruli vervelend en dan al helemaal als ze er zoveel last van hebben.

Ft dat is ook wel normaal met 10 mnd 2 tandjes :D

2. LizaM

LizaM Fanatiek lid

May 5, 2008
    1,264
    0
    0
    Hallo dames,

Sorry ik ben al een tijd niet online geweest. Ik zit nu te kolven op het werk en denk ik kijk effe snel maar het is te veel om zo ineens te lezen.

Caruli; ik moet nog even goed bijlezen wat voor onderzoeken er gedaan gaan worden maar alvast veel sterkte!

Danjo; wat fijn dat het zo goed gaat met jullie! Hier ook twee tandjes tot zo ver.

Enise; Wat leuk dat jullie ook weer bezig zijn voor een tweede(wij zijn stiekem ook al weer bezig) Ben jij al vaker ongi geweest ondanks je bv? Ik namelijk nog maar 1x en nu weer een erg lange cyclus. Zou zwanger kunnen zijn maar verwacht het niet. Eigenlijk ook nog niet gedacht aan testen. Ik lees dat jij het ook over afbouwen overdag hebt. Ons meisje is bijna 8,5 maand dus ik ga vanaf volgende week ook overdag afbouwen. Ergens baal ik ervan dat het moet omdat ik niet meer mag kolven maar ergens vind ik het ook wel goed zo. Nog lekker overdag en 's avonds geven, dan krijgt ze het ook binnen.

Voor de rest even een dikke knuffel, sorry ik lees jullie verhalen snel weer bij.
    Nog even een korte update van hier; het is druk omdat ik nog steeds vier dagen moet werken. Ondertussen werk ik weer volledig. Mijn vriend zit alweer bijna 11 maanden werkloos thuis. Dat heeft voor wat spanningen gezorgd maar nu gaat het weer goed. Ik ben veel moe omdat ons meisje ineens niet meer zo goed doorslaapt. We geven haar nu al pap voor het slapen maar toch wordt ze vaak rond 4 uur wakker. Of gaat erg laat slapen zoals gisterenavond toen was het half tien!! Erg vermoeiend zeg! Maar ik geniet nog altijd van haar, ze heeft nu ook flink wat babyvet weten te sparen. Alleen het kruipen wil maar niet lukken. We zeggen al 2 weken dat ze er zo dicht tegenaan zit.
    Hopelijk tot snel!

3. la femme

la femme Fanatiek lid

Jan 16, 2007
    1,576
    0
    0
    Knuffels van mij......ik ga lekker 2 weken niets doen.....

Tot over 2 weken

liefs Femme

4. meiden hier morgen de tp..

liefs yippie

5. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    Lafemme geniet ervan meid

Lizam zo 4 hele dagen vind ik ook wel heftig zeg poeh blijf je dat werken? doe maar lekker rustig aan en je gezinnetje gaat voor.

Hier een leuke papadag :D voor de rest gaat het eigenlijk super hier madame gaat de hele kamer door en is druk op avontuur uit , het word steeds leuker

6. Neentje

Neentje Niet meer actief

@LaFemme, geniet ervan!

@LizaM, leuk dat jullie ook weer bezig zijn. Ik duim voor je!

@Danjo, fijn dat jullie een leuke dag hebben gehad en dat papa genoten heeft.

@FT, mijn meissie is nu 1jr en heeft 4 tandjes.

@Yippie, succes morgen meid. Hoop dat alles goed zal verlopen.

@Caruli, spannend meid nog 5 dagen. Ben benieuwd

7. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

May 23, 2007
    2,486
    7
    38
    Hoi meiden, wat is het rustig hier!

Nick heeft eergisteren zijn eerste inentingen gehad en hij heeft er gelukkig weinig last van gehad. Toen hij in het ziekenhuis lag hebben ze hem regelmatig geprikt (en ook wel op engere plekken), maar het blijft zielig. Als hij zo hard gaat huilen, breekt echt mijn hart! hihi En morgen gaat hij voor het eerst naar het dagverblijf. Ik ben benieuwd hoe hij het vindt! En uiteraard hoe ik het ga vinden. ;)

8. Neentje

Neentje Niet meer actief

Hallo,

Idd rustig hier.

Fijn dat Nick er niet veel last van heeft en hoop gaat krijgen. Spannend morgen voor het eerst naar het kdv, hoop dat jullie het beiden aankunnen.

9. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    Ft spannend meid na het kdv ik vond het ook heel moeilijk maar nu vind ik het zelfs leuk om dr te brengen omdat ik zie dat ze er zo geniet. en fijn dat ie weinig last van zn prikkies heeft hier eigenlijk ook nooit zelf niet huilen

10. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

May 23, 2007
    2,486
    7
    38
    Ik heb het droog weten te houden! hihi Maar het is wel raar. Dan sta je daar echt van: Nou... ja... dan ga ik maar.... geloof ik. hihihi

Ze vonden hem echt een schatje. Vind ik ook maar ik ben bevooroordeeld. ;)

11. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    ja en straks blijf je nog even plakken en een praatje maken haha

12. Neentje

Neentje Niet meer actief

Hoi dames, ben ik weer!

Ik ben 1kg lichter (de eerste 10kg is eraf), en een kind rijker (ja je leest het goed, ik BEN ZWANGER) vandaar dat *** gevoel steeds. Geloof het zelf nog steeds niet, WEER spontaan zonder behandeling en ondanks de vruchtbaarheidsproblemen.
    Moet nog de vk bellen maar ik wacht eerst de echo af volgende week, ben zo benieuwd en hoop dat er wat et zien is *duimt heel hard*.

@FT, zoals Danjo het al zei de volgende keer blijf je plakken haha. Ik vond het verschrikkelijk de 1e keer en wist niet hoe snel ik de kleine moest ophalen maar toen ik zag dat ze lekker speelde en hoe de leidster het deed, stelde dat me gerust en nu is het normaal geworden.

13. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    wow super meid
    gefeliciteerd :D

14. Neentje

Neentje Niet meer actief

Dank je Caruli!

15. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    hoe voel je je nu?
    al last van kwaaltjes enzo
    wanneer heb je de echo?
    tis toch elke keer weer spannend he
    ik duim voor je dat alles goed is ;)

16. Neentje

Neentje Niet meer actief

Ik voel me misselijk, moe, geef over, soms duizelig en af en toe krampen in m'n buik.
    Ik heb volgende week woensdag echo in het zh.
    Klopt het blijft spannend.
    Dank je meid.

17. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    Hvj super meid gefeliciteerd :D toch lekker proberen te genieten meid. wij duimen hier

18. Neentje

Neentje Niet meer actief

Dank je meid. Ik zal mijn best doen en thnx voor het duimen.

19. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

May 23, 2007
    2,486
    7
    38
    @Hvj, ontzettend gefeliciteerd!!

De tweede keer wegbrengen was idd veel makkelijker. :D Ze zijn allemaal (de leidsters) heel erg leuk, dus dat geeft een goed gevoel.

Nu lekker twee weekjes op vakantie. :D

20. Neentje

Neentje Niet meer actief

Dank je meid.

Hoe de leidsters zijn speelt idd een grote rol op je gemoedsrust als moeder zijnde.
    Fijne vakantie meid!

Share This Page