Jaaaaaaaaaaaaaaaaa ik ben zo happy voor jullie. Super gefeliciteerd en nu lekker genieten. hier draaien we onze duimpjes en op na de eerste echo zijn het er 1 of 2
Yippie jij mag zeker binnenkomen, helemaal met zo'n goed nieuws!! Gefeliciteerd! Hihi, ik zit helemaal hyper ineens in mijn stoel! oh, meid het is je zo gegunt, geniet er van!
haha het is wel gaaf weer bij jullie te zijn hoor... liza pas op hoor val er niet uit.. hhaha liefs yippie
Ook hier nog een keertje Yippie; van harte!!!!!!! Geniet er van meid!! Op naar de 1e echo......duim duim duim....
@Yippie, en geloof je het al een beetje en hoe voel je je? @Esser, leuk je weer eens te lezen meid. Je ventje alweer 6 maanden, wat gaat het snel.
hvj: jij nog 3 dagen voor de echo spannend esser: hey leuk je hier weer eens te zien hoe gaat het met jou en je mannetje?
haha lieveerds.. hvj ja het gaat wel steeds meer landen maar blijft bijzonder.. vraagje aan jullie ik heb best flinke steken aan de linker kant.. lijken wel me eierstokken.. moet / zal ik hier wat mee gaan doen.. trouwens gisteren getest met een middag urine 1,5 tijd tussen denk en ook die was super positief. hihi.. ongelovelijk maar waar.. liefs yippie
Je hoort wel vaker dat je in het begin steken kunt hebben. Als je twijfeld moet je zeker bellen! Liever een keer te vroeg dan te laat. Ik kan me voorstellen dat je het liefst blijft testen, het is toch ook zo onwerkelijk. Heb je het al mensen in je omgeving verteld? Ik kan me voorstellen dat vrienden en familie van jullie traject af wisten.
Steken horen en zeker wel bij maar in jou geval is natuurlijk wel de boel gestimuleerd dus als je het niet vertrouwt even aan de bel trekken meid. Hoe is het met de rest van de dames? Hier alles goed, lekker aan het genieten van het mooie weer elke keer en vanavond weer voetbal kijken heb dr zin aan
Yippie hoe gaat het nu met je? Met ons meisje gaat het erg goed. Van de week gewogen/gemeten en ze was 66 cm en 7170 gram! Ze kruipt ondertussen de hele kamer vlotjes door en trekt zich overaan omhoog. Pap en mam zijn er maar druk mee. Wel super leuk om te zien. Soms zwaait ze ook als iemand binnenkomt. Echt zo schattig. We zijn ook weer uit de nachtvoedingen, want die wilde ze ineens weer hebben. Dat was wel effe lastig. En met de rest van de dames? Smelten jullie ook lanzaam van dit weer of kunnen jullie hier beter tegen?
Hvj mischien leuk om hier toch ook even te melden hoe het was --------------------> ondertussen al ergens anders gelezen. Yippie hoest met dirk en wesley?? Lizam wat lastig zeg weer nachtvoedingen ken ik niet gelukkig maar nu gaat het weer goed lees ik. leuk he dat zwaaien Ik kan redelijk goed tegen dit weer maar gisteren had ik er wel ff de balen van. Hier gaat alles goed naomi kruipt zit en doet echt super leuk , tis nu hele dagen nee mag niet etc haha ze kan al mama,papa,dadag,tato (danjo) zeggen en ja en nee , zo leuk is dat ik geniet met volle teugen
He meiden... hier is het goed hoor.. ik voel me goed.. ben moe..en s avonds misselijk.. en jaja het is gelukt wesley en dirk hebben een banner.. leifs yippie