Langer dan een jaar bezig geweest ( deel 2)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Danjo, 22 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    yippie staat super hoor die banner!

hvj: hoe was de echo meid?

hoe is het verder met de rest van de meiden hier en de beebjes?

2. Neentje

Neentje Niet meer actief

Hoi dames,

Sorry sorry, was vergeten te melden hoe het ging met de echo. Hij was goed gelukkig en heb het hartje zien kloppen, helemaal geweldig en nog ongeloofelijk eerlijk gezegd.
    Ik heb 6 augustus weer een echo in het zh en ze gaan dan ook bespreken hoe de uitslagen van de bloed zijn (ijzer) en als alles goed is gaan ze beslissen of ik bij hun onder controle moet blijven of dat ik gwn naar m'n vk kan gaan.

Hier inmiddels aan de familie verteld, na de volgende echo gaan we het van de daken af schreeuwen haha.

@Yippie, begrijp best dat je het nog onwerkelijk vindt hier nog steeds terwijl dat ik alweer 8 weken ben. En die steken horen er idd bij maar zoals Danjo al zei, aan de bel trekken als je het niet vertrouwd!

3. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    super dat alles goed was met de echo
    nu op naar de volgende ;)

4. Neentje

Neentje Niet meer actief

Dank je Caruli, kan niet wachten op de volgende en om het hartje te horen.

5. dank je caruli..

was even knutselen maar is gelukt!!

6. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Yippie nog een paar dagen meid, spannend

Hvj hoe voel jij je

Ft,lizam,Caruli,lafemme hoest met jullie?

Hier is meisje erg ziek geweest had dr keelamandelen ontstoken helaas doen ze daar tot 1,5 jr niks aan dus waren paar drukke dagen, nu is ze weer helemaal dr zelf gelukkig

7. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Yippie, nog 10 dagen meid. Spannend en hoop dat het goed gata met jou en beeb!

@Danjo, ik voel me over het algemeen goed. Vermoeid en soms misselijk/overgeven tussendoor maar ja dat hoort er allemaal bij. Fijn dat je kleine weer beter is, altijd zielig om je machteloos te voelen richting hun.

8. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Yippie: jij kunt ook al bijna gaan aftellen voor de echo
    spannend meid.

hvj: balen dat je last hebt van kwaaltjes, maar idd ze horen erbij he ;)

danjo: gelukkig gaat het al weer beter met je meissie, vervelend he als je kind ziek is.
    zou je willen dat je het zelf hebt.

9. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    @Yippie, wat lees ik? Ook zwanger?? Geweldig meid, ontzettend gefeliciteerd! Geniet ervan, ik begin het nu wel te missen (het zwanger zijn).

@Danjo, wat zielig! Balen dat ze er niks aan doen zeg!

@Hvj, balen die kwaaltjes, maar ze zijn voor het goede doel. :D

Hier heeft Nick vandaag zijn tweede prikken gehad. Ik blijf het zoooo zielig vinden! Hij is inmiddels natuurlijk al vaak geprikt en op nog wel vervelender plaatsen, maar ik kan het echt niet aanzien. Maar hij was heel flink, heeft maar even gehuild en was alweer stil toen we de kamer uitliepen. Hij is nu trouwens 61 cm en 5890 gram. En hij heeft tijdens de vakantie zoooo veel geleerd! Hij kan nu zijn speeltjes die voor hem hangen gericht beetpakken en als hij op zijn buik ligt, komt hij helemaal overeind. En hij rolt elke keer op zijn zij. Hij probeert ook wel door te rollen, maar dat lukt nog niet. Maar goed, ik ben zo trots als een pauw!

Morgen ben ik nog vrij en donderdag moet ik na 18 1/2 week weer werken. :( Ik vind het wel leuk hoor, maar ik heb echt het gevoel dat mijn tijd met Nick erop zit. Nu moeten we allebei het 'echte leven' in... Maar goed, ik ben ook een sentimentele muts. hihi

10. he meiden

hier aan het bij komen van een buikgriep pff wat fijn..
    kan het je niet aan raden om met 32 graden op bed te liggen..
    maar goed krabbel weer lang zaam om is ook zo fijn als je gewoon niet makkelijk kan eten s morgens..
    nog 7 nachtjes en dan mogen we dirk en wesley zien..
    vind het spannend worden. aan de ene kant voel ik me super en heb ik er super veel vertrouwen in.. aan de andere kant als ik niets voel of juist wel ga je twijfelen.. ik weet dat hoort er bij maar lastig is dat zeg...
    maar we gaan gewoon voor een goede echo van 1 of 2 lieverds..

liefs yippie

11. Neentje

Neentje Niet meer actief

@FT, idd voor een goede doel. Je tijd met Nick zal er nooit op zitten, na je werk kun je nog volop van hem genieten meid.

@Yippie, begrijpelijk maar zoals je al zegt we gaan voor een goede echo van Wesly en Dirk hihi. Beterschap!

12. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    @Hvj, je hebt natuurlijk gewoon gelijk, maar het voelde wel als het afsluiten van een hele mooie periode waarvan je eigenlijk niet wilt dat er een eind aan komt. Maar ik moet zeggen, ik had vanmorgen nergens last van. En het is ook wel weer leuk om te werken gelukkig.

13. la femme

la femme Fanatiek lid

16 jan 2007
    1.576
    0
    0
    Hoi meiden

*schaam schaam*

Wij zijn ondertussen terug van vakantie. Maar ik heb het daarna zo druk gehad met werken, weg gaan en genieten van het mooie weer dat mijn computer een beetje uit is blijven staan.

We hebben een heerlijke vakantie gehad. Met heel veel mooi weer en leuke campings. Mijn meisje had af en toe wel last van de warmte (maar wie niet) maar verder heeft ze het hartstikke goed gedaan. Ook mijn zoon heeft vreselijk genoten. Elke avond werd er een wedstrijd Nederland tegen een ander land gevoetbald. Hij was echt onvermoeibaar.

Met mijn dochter gaat het geweldig. Ze is nu 6 maanden, weegt 6840 en is 69 cm lang. Ik zag haar van de week opeens terugdraaien van buik naar rug. Mama weer helemaal trots. Ze is zo'n vrolijk meisje. We genieten hier elke dag.
    Ik zit te twijfelen of ik mijn wieg van mijn wandelwagen ga vervangen naar het stoeltje....Ze past nog makkelijk (bugaboo), maar voor haar is de zithouding misschien wel leuker...maar mijn hart..! Dit is waarschijnlijk mijn laatste kindje en ik wil haar eigenlijk zo lang mogelijk klein houden (erg he) Echt een enorme stap, heeft niemand van jullie daar last van?
    Misschien krijg ik mijn man toch nog overtuigd van een derde wonder.....

@ Hvj: Wow gefeliciteerd meid. En ook een goede echo. Ik duim dat alles zo heerlijk goed blijft gaan.
    @ Yippie: Wow nog zo'n wondertje. Ik ga ook voor jou super hard duimen dat ze zich stevig vast houden.
    @ Caruli: Hoe is het met het bezoekje aan het Sofia afgelopen? Ik probeerde het terug te zoeken, maar kan het zo snel niet vinden.
    Hoe gaat het met Mitchell? Heeft Casey ook lekker vakantie. Mijn zoon is nu ook weer gezellig thuis tijdens mijn mama dagen. Wel weer gezellig, vind ik.
    @ Danjo: Is je meisje weer opgeknapt?
    @ FT: Oh meid, weer aan het werk. Tweezijdig he, best lekker, maar dat hummeltje mis je wel. Meestal begint het hier rond 16:30 enorm te kriebelen en dan denk ik aan mijn kids en dan word ik helemaal vrolijk.

Zo nu gaat mijn computer weer regelmatig aan en kom ik weer gezellig langs.

Dikke knuffels van mij,
    Femme

14. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    lafemme: je gevoel is heel herkenbaar, hier ook helaas het laatste kindje... manlief wil niet meer.
    ik heb ook het gevoel dat ik mitch klein wil houden om nog zo lang mogelijk van hem te kunnen genieten
    de tijd gaat zo snel..
    in het sofia is het gelukkig goed afgelopen.
    mitch zijn fontanel is dicht en zijn voorhoofdsnaad, vandaar dat hij ook wat vergroeiingen op zijn hoofd heeft, maar volgens de artsen kon het voor hem geen kwaad omdat zijn hersenen nog naar achteren kunnen groeien.
    volgend jaar krijgt hij nog wel een mri scan.
    verder heeft hij nog steeds alle medicijnen en nog last van KMA, maar goed het gaat goed met hem dus dan vind ik het ook goed he ;)

hij groeit goed, alleen zijn gewicht wil niet mee op de groeicurve, maar goed hij kan het hebben

7,5mnd 8kilo en 71cm :D

fijn dat de vakantie goed bevallen is, en idd lekker trots zijn op je meissie en lekker ervan genieten.

15. LizaM

LizaM Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.264
    0
    0
    Caruli; Zo 71 cm Dat is inderdaad niet klein! Die kleine van ons is met 9 maanden 66 cm. Fijn dat het in het sofia goed afgelopen is. (sorry had je verhaal niet goed gevolgt)

LaFemme; ondanks dat wij nog graag een tweede willen heb ik het al! Er is natuurlijk een kans dat die tweede niet meer lukt, dus zie ik ook iedere stap als een enorm groot iets. En sommige dingen wil ik ook niet loslaten, zoals BV bijvoorbeeld. Het loopt steeds slechter en ze bijt steeds vaker maar toch het is ons momentje!

Ik heb weinig tijd dames, dus even een korte reactie; ik wilde jullie laten weten dat wij op 27 aug naar de gyn gaan om te vragen hoe en wat als die tweede op zich laat wachten. We zien er beide als een berg tegenop om weer 2 jaar te moeten proberen voordat we hulp krijgen. We willen weten waar we aan toe zijn. Ik vind het erg spannend!

16. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    liza: als je nu weer gaat voor een kindje, hoef je niet lang te wachten.
    omdat je bij de 1e al moeite had, dus dan kun je als het goed is straks gelijk naar de gyn voor hulp ;)

17. he meiden...

leuk om te lezen hoe het met jullie kids gaat .. menn wat gaat dat hard zeg..
    ik mag vanmiddag voor de echo!!! dus spannend..

verder voel ik me goed.. en ben gewoon lekker zwanger.. daar horen wat ongemakken bij.. :p

18. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    ja meid,spannend hoor
    hopelijk straks een mooie echo met 1 of 2 kloppende hartjes
    en idd lekker genieten van de kwaaltjes,die horen erbij

19. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Yippie heel veel suc6 straks had je al smsje gedaan

20. LizaM

LizaM Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.264
    0
    0
    Yippie; Wat spanend de eerste echo! Ik ben zo benieuwd of het er een of twee zijn!

Ons is iets anders verteld (daarom willen we naar onze eigen fertilliteits gyn) En als reden zou worden aangedragen dat er bij ons niets gevonden is en dus een spontane zwangerschap mogelijk moet zijn! Van iedereen hoor ik dus inderdaad zoals jij het omschrijft. Daarom willen we ook duidelijkheid. We merkten dat het bij beide in ons hoofd bleef zitten. Vandaar.

Deel Deze Pagina