Langer dan een jaar bezig geweest ( deel 2)

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by Danjo, Jan 22, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. LizaM

LizaM Fanatiek lid

May 5, 2008
    1,264
    0
    0
    Yippie; ik heb effe zitten kijken en ik heb het al gezien, wat gaaf! gefeliciteerd!!! En dat grotere verslag lees ik ook hier graag.

2. yoehoe!!!

wij krijgen er 2!!!!!
    morgen zal ik even echo en zo plaatsen..

ga nu naar bed ben mega verrot maar zo blij.. 2 klopende hartjes!!! yeahhhh

3. la femme

la femme Fanatiek lid

Jan 16, 2007
    1,576
    0
    0
    @ Yippie: Wow 2 kleine wondertjes....oh wat genieten meid. Lekker goed uitrusten. Dat hebben jullie verdiend.
    Knuff
    @ Caruli: Oh wat fijn dat alles toch nog goed komt, zonder nare ingrepen. Dat geeft weer een goed gevoel. Fijn dat ze hem wel nog onder controle houden.
    Zou jij nog wel een kindje willen/ wensen? Moeilijk wel, zo'n vraag, want je hebt natuurlijk al zoveel meegemaakt. Ik heb het voor mijn gevoel het hoofdstuk nog niet afgesloten, maar vaak zijn dat ook die enorme hormonen die me dwars zitten (en veel zwangere dames om mij heen ;))
    Morgen ga ik toch de bugaboo ombouwen, want mijn dochter probeert uit alle macht iets te kunnen zien en nu vind ik het toch een beetje zielig.
    @ Lizam: Spannend hoor. Hopelijk krijg je wat duidelijkheid. Zijn jullie wel alweer begonnen met oefenen ;)

Fijn weekend allemaal!

kuzz Femme

4. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Lafemme: ik zou graag nog een kindje willen, maar idd door het verleden toch ook weer niet.
    Manlief wil ook nog niet.
    En als we ervoor gaan wil hij geen hulp erbij, dus dat maakt de kans dan ook vrij klein.
    Soms denk ik bij mezelf, ik moet genoegen nemen met wat ik heb, ik heb 2 pracht kindjes.
    Ik wil niet nog een keer een hoop ellende meemaken enzo, aangezien het risico heel groot erop is.
    Daarom moeten we al heel blij zijn dat het met Mitchell allemaal goed gegaan is.

Maar idd de hormonen spelen hier ook nog op hoor, als ik een zwangere zie lopen krijg ik af en toe een jaloers gevoel, erg he :)
    Ik ben ook al echt al die jaren vergeten dat we hebben moeten wachten, ivf lijkt nu ook al zo ver weg
    Terwijl 8 dec 2008 de laatste mislukt was, en 7 dec 2009 ik bevallen ben, nog steeds vind ik dat af en toe moeilijk te bevatten

5. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    Heey ladies
    Hoe is het hier?

Yippie al een mooie pica van je 2 ling :D

6. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Hoi meiden

Hoe is het hier met jullie?

Yippie: hoe gaat het?

Hvj: hoe is het met jou?

danjo: alles goed met je meissie?, gaat snel he de tijd.
    is ze zich al flink aan het ontwikkelen kwa kruipen, brabbelen enzo?

hier gaat het redelijk, gisteren de dag van Tygo* gehad, is toch een moeilijke dag elk jaar weer...
    we zijn gaan shoppen, kon echt niet thuis blijven.
    de film van die dag kwam weer voorbij, de bevalling en daarna enzo enzo.
    zo door het shoppen had ik toch wat afleiding, we waren pas om 18:00u weer thuis ;)

zondag bij mijn schoonouders eten, schoonvader is jarig, en verder weet ik het nog niet wat we nog gaan doen
    hubbie moet maandag weer werken.

fijn weekend meiden :D

7. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    Caruli dat zal altijd wel zo blijven goed dat je even wat leuke dingen ben gaan doen.

Naomi euh volop aan de babbel, zit zelf ,gaat staan overal ,loopt al rondom tafel en ze kan van de ene kant van de box na de andere kant stappen. Het gaat zo ongelovelijk snel pff

8. Neentje

Neentje Niet meer actief

Hoi dames,

De echo gisteren ging goed. Beeb gezien, erg actief maar voelde er niks bij (heb zwangerschapsdepressie). Voordat ik het wist zat ik te janken bij de gyn toen ze vroeg hoe het ging. Bloeduitslag van de ijzer is goed, krijg binnenkort afspraak bij een psycholoog in het zh. Moet onder controle blijven bij de gyn dus moet mijn afspraak dinsdag afzeggen bij de vk.

Liefs,

9. he meiden..

nou hier gewoon op en top zwanger hoor!!!

hhaa moeeeeeeeeeeeeeee en misselijk..

maar verder gaat het goed.

10. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    hvj: dikke knuffel meid!

yippie: super meid.

Hier toch nog even snel een berichtje, had een gedichtje bedacht en wilde hem graag even delen met jullie.

Ons 3e wonder.

Ons ventje alweer 8 maanden.
    Wat gaat de tijd toch hard.
    Na jaren vechten, hopen en dromen is onze wens uitgekomen.
    Een 3e wonder, wie had dat ooit gedacht.
    Nu hebben we een jongen en een meid en we willen ze ook echt niet meer kwijt.
    Ook Tygo* onze engel heeft een plekje in ons hart.
    Een stralende ster hoog aan de hemel.
    Hij word elk jaar door ons herdacht.
    Mitchell onze stoere vent, hij word nu al door zijn grote zus verwend.
    En Casey onze mooie meid, ze is al goed bij de tijd.
    We hebben prachtige kids en dat vinden we heel fijn.
    We zullen er ook altijd trots op zijn!

Dit kwam ineens bij me op en dan moet ik het opschrijven anders ben ik het echt weer kwijt ;)

fijne avond meiden :D

11. gaaf caruli...

ben je ook een dichter. mooie tekst hoor!!

12. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

May 23, 2007
    2,486
    7
    38
    @Hvj, dat klinkt behoorlijk heftig meid! Heeft het een reden of is dat iets dat je zomaar overkomt? Sterkte iig en ik hoop dat je er toch een beetje van kunt genieten (nu of iets later).

@Caruli, mooi gedicht. Ik kan me voorstellen dat het nog elk jaar moeilijk is.

Nick is vandaag van zijn buik zelf naar zijn rug gerold! We waren bij mijn broer en daar lag hij op een boxkleed. Dus ik wilde trots aan mijn broer laten zien hoe goed hij al zijn hoofd overeind kan houden, rolt ie meteen weer op zijn rug! Ik wist niet wat ik zag!

13. Neentje

Neentje Niet meer actief

@All, dank jullie.

@Caruli, mooie gedicht.

@FT, het is iets wat je overkomt door de hormonen.

@Hier, gisteren te horen gekregen dat pa longkanker heeft *slik*. Ben er nog van slag door.

14. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    hvj: jee meid, heel veel sterkte!

15. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Caruli, dank je meid.

16. Enise

Enise Fanatiek lid

Jan 4, 2007
    3,996
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey meiden,

Hoe is het hier?

Hvj, meen je niet.. veel sterkte meid!!

En ik wil graag laten weten dat ik weer zwanger ben. Dit keer 2de ronde raak! Zo zie je maar dat je niet altijd onder behandeling moet en dat het ook spontaan kan..

17. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    enise: wow super meid, lekker snel ook
    gefeliciteerd!

18. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Enise, z'n gangetje. Dank je meid en jij gefeliciteerd met je zwangerschap, idd wonderen zijn de wereld nog niet uit. Geniet ervan! Geef je nog bv?

19. Enise

Enise Fanatiek lid

Jan 4, 2007
    3,996
    0
    0
    Noord-Holland
    Bedankt Caruli, zeker snel ;)

Hvj, ik geef nog steeds borstvoeding. Maar ben van plan om te stoppen. Na 9 maanden vind ik het prima.. ik ga morgen om advies vragen, want mijn dochter is erg moeilijk. Ze drinkt alleen van mij en wilt niks anders. Bijvoeding gaat ook moeizaam. Maar als ze eenmaal gestopt is bij mij, denk ik dat het veel makkelijker zal gaan met eten. Daarom wil ik er ook heel graag snel mee stoppen.

20. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Enise, begrijpelijk en hoop dat het je zonder moeite gaat lukken.

Share This Page