Langer dan een jaar bezig geweest ( deel 2)

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by Danjo, Jan 22, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    vervelend enise ik ben ook weer ziek maar ga wel 2x in de week 1,5 uur werken vanaf volgende week 2,5 want met thuis zitten word het nl ook niet beter en zal dr toch weer in moeten komen.

2. Neentje

Neentje Niet meer actief

Hier gaat het goed dank je, idd lang geleden heb een lange vakantie gehad.

Beterschap voor je kleine meis.

3. Neentje

Neentje Niet meer actief

Ik hoop dat ze gauw de oorzaak vinden, en wens jullie veel sterkte ermee. Fijn dat de groei iig goed gaat.

4. Neentje

Neentje Niet meer actief

Hoi meis,

Goed allemaal.

Auw bekken, hier ook 1 die er nog steeds last van heeft.
    Veel succes en hoop dat je gauw vooruitgang ziet.

5. LizaM

LizaM Fanatiek lid

May 5, 2008
    1,264
    0
    0
    Enise; jij ook weer thuis zie ik. Balen zeg van je bekken, hopelijk heb je snel baad bij de therapie.

Danjo; fijn dat je weer heel langzaam kunt opbouwen.

Roosje; Wat heerlijk zeg een mini-wereldreis. Maar zo mini vond ik het niet hoor, wat veel landen heb je gezien! Ging dat goed met zo'n kleintje? Heerlijk hoor (zou ik ook wel willen!)

Hier heb ik ook weer iets hoor.... zucht heb echt effe een potje zitten huilen! Volgens mij heb ik een verzakking. Komende maandag mag ik weer naar de gyn. Kom ik nu nooit meer van die lui af?! Grrr. Ik verwacht ook dat ik bekkenbodemtherapie ga krijgen.
    Maar ook nog wat goed nieuws (nou ja?) ik mocht stoppen met het dieet omdat ons meisje ondanks dat weer veel spuugt. komende maandag naar de HA. Wordt een artsen dagje voor ons dus. Ik hoop wel dat ze of medicijnen wil voorschrijven of naar de KA door wil verwijzen.

6. Neentje

Neentje Niet meer actief

Is idd niet mini, maar wel heel erg leuk. Nee het was niet moeilijk met de kleine, alleen toen haar 2 tandjes doorkwamen had ze 2 dagen 40.8 graden koorts en was ze hangerig en huilerig maar ja dat hoort erbij.

Het zit ook niet echt mee voor jullie, hoop dat er gauw een goeie einde aan komt.

Dikke knuff.

7. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    Lizam tjee het zit jullie echt niet mee zeg bah, hoop dat maandag de laatste keer zh is voor jullie

8. Neentje

Neentje Niet meer actief

Hoi dames,

Knuff voor iedereen!

9. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

May 23, 2007
    2,486
    7
    38
    @Liza, het zit je idd echt niet mee! Kan me voorstellen dat je een potje hebt zitten janken! Zou ik ook gedaan hebben!

Wij zijn net terug van een weekje sneeuw. Het was heerlijk! Ik heb lekker weinig gedaan, veel geluierd en gelezen en verder een beetje gewandeld. :D

10. Neentje

Neentje Niet meer actief

Welkom back en fijn dat je hebt genoten.

Verder alles goed met je zw?

LizaM, hoe was het vandaag?

11. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

May 23, 2007
    2,486
    7
    38
    Ja hoor, verder is alles prima. Je merkt als je zo'n weekje rust hebt, dat je kleintje echt veel actiever wordt! Wat weer heel erg leuk was voor mijn ouders, want die hebben het nu ook kunnen voelen. :D

Ik heb alleen wel sinds ruim een week elke keer een hele irritante "kriebel" in mijn beenspieren, een soort restless legs gebeuren. Gelukkig niet de hele dag, maar het is toch best vervelend. Maar dan nog, ik heb zo weinig kwaaltjes en degenen die ik heb zijn zo klein dat ik ook tegen iedereen zeg, zo kun je er wel 10 hebben! :D

Jouw cyclus wil geloof ik nog niet echt stabiliseren he? Da's wel flink balen!

12. Neentje

Neentje Niet meer actief

Leuk is dat he, en ook voor je ouders.

Idd elke kwaaltje nemen we voor lief, en zoals je zegt zo kunnen we idd 10 zw aan haha.

Klopt mijn cyclus is nog van de kaart, ben benieuwd wat volgende maand met zich meebrengt.

13. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    heey ladies

ft wees blij dat je zon makkelijke zwangerschap hebt ik heb als ik erop terug kijk echt een zware zwangerschap gehad bleghh, en even heerlijk eruit geweest lekker nog een paar weken meid spannend.

Lizam hoe was het in het zh meid

14. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

May 23, 2007
    2,486
    7
    38
    @Danjo, idd, ik kan me heel goed voorstellen dat je het als zwaar hebt ervaren. En dan ook nog zo'n nasleep, da's niet fijn.

Hier even een update van mijn kant. Ik had vanmorgen controle en ze heeft ook mijn suikerwaarde en ijzerwaarde gecontroleerd. Deze waren perfect. Alleen als ze mijn buik voelt vindt ze dat het kindje wat groot aanvoelt, dus ik krijg 2 maart een groeiecho om te bepalen hoe groot het kind is. Waarschijnlijk niks aan de hand, maar gewoon voor de zekerheid.

Bij alle echo's tot nu toe hebben ze het hoofdje, of ruggetje of wat ook gemeten en dan zat er elke keer maar een paar dagen tussen de termijn die de echo aangaf en mijn uitgerekende datum. Ik maak me er dus ook niet druk over, maar een extra echo is altijd leuk. :D

15. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    Ft leuk weer een echo
    Bij mij dachten ze dat ook dus heb met 35 weken ook een groei echo gehad , mijn buik was ook extreem voor een 1e voldragen zwangerschap maar was allemaal goed...

Ja ft niet leuk zo zwanger zijn en dan idd die nasleep
    maar zou een bevalling nog wel 100 x willen doen haha

16. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

May 23, 2007
    2,486
    7
    38
    Hahaha dat is voor mij dan weer erg fijn om te horen. ;) Al maak ik me helemaal niet druk om de bevalling gelukkig. Ik laat het gewoon op me af komen. Je kunt er toch geen inschatting van maken omdat elke bevalling weer anders is.

17. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    Kun je ook niet . maar al die horror verhalen het doet pijn etc valt echt mee . ja de weeen zijn vervelend als ze op elkaar komen maar ach ook daar kom je wel doorheen hoor

18. LizaM

LizaM Fanatiek lid

May 5, 2008
    1,264
    0
    0
    Ft; fijn om te horen dat het goed met je gaat. En een extra echo kan zeker geen kwaad en is erg leuk. Alhoewel het beeld steeds minder mooi gaat worden omdat het kindje te groot is geworden. Mooi dat je er zo rustig onder blijft. Is natuurlijk ook het beste. En heerlijk toch dat je zo'n relatief gemakkelijke zwangerschap hebt. De restless legs zijn idd super irritant. Je kunt er ook zo weinig tegen doen.

Danjo; bij jullie alles goed?

Sweetroosje; had in het andere topic al gereageerd. met wat vraagjes over je bv. Hoe lang je nog door wil gaan en hoe vaak je het nog geeft op een dag.

Enise; hoe is het bij jullie?

Ik heb even niet alles bijgelezen omdat ik niet zo veel tijd heb. In het ziekenhuis was het een beetje zoals ik verwacht had. Ik heb een verzakking van de achterwand. Gelukkig niet de baarmoeder. Ze doen er niets aan zolang er nog een kinderwens is. Oefeningen heeft weinig zin, kan alleen het gevoel wat beter maken. Het kan in de komende maanden nog wat minder gaan worden omdat mijn lichaam nu pas aan het herstellen is.

Ik ben hier wat minder geweest omdat ik toch even wat afstand nodig had. Vrienden van mij zijn laatst bevallen nadat ze binnen het jaar zwanger zijn geworden. Van een relatief gemakkelijk zwangerschap en een super herstel van haar en geen problemen met het kindje. Super voor hun natuurlijk maar toen realiseerde ik me eigenlijk pas wat er allemaal gebeurd is en hoe gemakkelijk en leuk het ook allemaal had kunnen zijn. Uiteraard mag ik niet klagen omdat wij wel het mooiste wonder van de wereld boven hebben liggen, maar toch......

19. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

May 23, 2007
    2,486
    7
    38
    @Liza, zeker in jullie situatie is het toch allemaal heel wat om te verwerken hoor! Je moet het ook niet onderschatten en klagen mag op zijn tijd echt wel!! Blijkbaar doet het je toch heel veel en juist dan is het denk ik belangrijk om er veel over te praten. Sommige vrouwen hebben al "moeite" om te accepteren als ze met een keizersnede bevallen zijn ipv via de normale weg en moeten dat ook echt verwerken. Dus ik kan me voorstellen dat je je gedachten echt op een rijtje moet zetten. Ik heb ook een bevriend stel bij wie alles zomaar komt aanwaaien, en inderdaad, dat steekt wel eens. Soms is het zelfs zo erg dat we ook wel eens blij zijn als iets tegenzit bij hun. :)

20. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    lizam je mag hier echt wel klagen hoor snap je gevoel heel goed. Als ik terug kijk op mn zwangerschap heb ik ook gewoon een hele beroerde zwangerschap gehad ( en dat terwijl je er zolang op wacht hoop je toch dat het anders is) dit is ook wel een hele grote reden dat we het houden bij 1 kindje en natuurlijk mn mks niet te vergeten. Dikke knuf voor jou

Hier gaat alles goed , ben zelf ziek geweest maar dat gaat inmiddels ook wel weer beter, naomi snottert al 3 weken maar ze blijf een vrolijk meisje :D

Share This Page