Ow dacht dat je het gelezen had, ik ben idd zwanger. Morgen alweer 12 weken, en alles z'n gangetje met de baby.
@Enise, gefeliciteerd meid! Het is gelukkig weer eens een echte babyboom hier!! Wij hadden vanmorgen een afspraak bij de kinderarts en we mogen stoppen met zijn medicijnen. Dan moet ik na een maand weer terugkomen en kijken of het nog steeds goed gaat.
Enise gefeliciteerd meid , balen dat het eten en de fles niet zo goed gaan maar komt vanzelf wel HVj wat naar voor je dat je beetje depri bent , nu even lekker aanjezelf denken meid. en wat balen van je pa zeg hoe zijn de voruitzichten?? hier schoonpa keelkanker en dat is nu zo goed als weg eind aug definitieve uitslag. Yippie hoest met oe en met de 2 ukkies alweer een echo gehad? Ft wat fijn nu hopen dat het goed gaat meid
Komt goed. Betreft pa, daar weet ik het fijne er nog niet van krijg ik binnenkort te horen. Fijn dat jou schoonpa helemaal genezen is.
@Yippie, hoe was je echo? Heb je een foto? Nick heeft last van de 19wk sprong! Een beetje vroeg, maar dat schijnt te kunnen bij baby's die over tijd geboren zijn. Hij slaapt heel onrustig en komt 's nachts weer voor een voeding. Overdag is het wel een schatje hoor, hij is nog steeds heerlijk vrolijk en lacht ontzettend veel. Maar ik kan merken dat hij alle nieuwe ontwikkelingen 's nachts aan het verwerken is. Hij heeft ook ineens wel heel veel geleerd. Zo rolt hij nu (soms) van zijn buik op zijn rug en andersom lukt hem nog net niet omdat zijn arm dan in de weg zit. Ook kan hij nu ineens doorlachen. Heel erg leuk. En als ik hem ondersteun, blijft hij zitten. (Hier spreekt een trotse moeder, maar dat hadden jullie vast al door. )
Ft heerlijk is dat he ik ken het gevoel , hier staat madame al en kan alwel 3 pasjes los zetten. geniet van de tijd voor je het weet is het hele baby er al af
Het kan snel gaan he, de babytijd is zo voorbij Hier morgen met Mitchell naar de Orthoptist, ben benieuwd. hvj: hoe gaat het met je en je meissie? begint je buikkie al te groeien? yippie: morgen weer een echo, spannend hoor ft: last van een sprong? ach komt wel goed. wel fijn dat hij zich al zo goed gaat ontwikkelen. voor je het weet rent hij rond in huis danjo: ik zag dat je meissie weer naar het cb was geweest. super goed zeg dat ze al wat losse stapjes maakt. kun je er straks achteraan rennen
Caruli suc6 vandaag meid Ja de tijd gaat zo ongelovelijk snel ben al druk aan het opschrijven hoe en wat met dr verjaardag. en ja naomi is een zeer snelle dame erg leuk maar soms mis ik zo het baby haha wat een muts he. Je kijkt zo uit na dr eerste woordjes stapjes noem het maar op en kunen ze het ben je zo trots als een pauw maar toch denk je bah wat gaat het snel
Caruli nee het is goed zo alle ellende is ons zeer zeker niet in de koude kleren gaan zitten. Daar komt bij dat ik nu nog steeds last van mn bekken heb. nee we zijn gelukkig met 1 kindje en blij dat we er iig 1 hebben mogen krijgen.
@Caruli, succes vandaag. Met ons gaat het goed. Heb nog niet het gevoel dat mijn buikje groeit, heb nog over van het vorige zwangerschap en het overtollig wat ik altijd heb haha. @FT, geniet ervan en dat sprongetje zal ook gauw weg gaan. Trots mag je zeker zijn op je lachbekkie. @Danjo, wat gaat het hard je kleine loopt al 3 stappen los. Straks mag je achter haar aan rennen haha. De mijne loopt sinds zondag helemaal los, ben trots op d'r.
Hé dames, Kwam ook weer eens voorbij. Zag dat Enise ook al weer zwanger is. Gefeliciteerd! Snelle dame heb jij, Danjo. Hier ook gewoon na 4 maanden weer zwanger! Wat een opluchting dat het nu niet weer zo lang duurde.
@Caruli, denken jullie aan nog een kindje? @Kipkip, gefeliciteerd met je zwangerschap en fijn dat het nu niet zo lang duurde.
Hallo allemaal, Ik ben een tijd weg gebleven van de fora omdat ik mij steeds meer zorgen ging maken om alle dingen die ik op de verschillende fora las. Dit zorgde steeds voor zoveel stress dat het niet gezond meer was en ik besloot even afstand te nemen van alle fora. Maar nu we een goede 20 weken echo hebben gehad durf ik me weer wat meer op de fora begeven, dus ik zal hier weer wat meer komen