Hey meiden, @Kipkip, jij ook gefeliciteerd meid! Wat super dat jij ook snel zwanger bent! @Danjo, knap hoor van je meisje, ben benieuwd wanneer die van mij stappen gaat zetten. Gaat echt hard met de ontwikkelingen.. En kijk naar ons, de 2de is veel makkelijker gegaan. Maar het is ook een keuze die je maakt. We mogen allemaal al super blij zijn met 1 kind @Hvj, je zal denk ik niet snel wat zien. Alleen ben ik onwijs aan het afvallen. Toen ik voor mijn dochter zwanger was, woog ik 66. En nu weeg ik 59 Gaat lekker zo haha.. Hoe is het met je vader?
enise ijn bekken zijn helemaal niet goed en gezien het nu bijna een jaar later niet goed is moet ik er niet meer aan denken. ach ik ben blij met mn wondermeisje. geniet van wat ik heb. zijn mensen die ze helemaal niet kunnen krijgen. en gezien ik wel 3mks heb moeten meemaken bedankt ik ervoor. er zijn dr nu veel die snel zwanger zijn alleen maar mooi. Fijn dat de echo goed was. Hvj hoe is het met je papa yippie ga jij ook nog eens ff showen hier
@Toetje, welkom terug. Wat fijn dat alles goed gaat. @Kipkip, gefeliciteerd meid! Toch hoor je dat wel vaker, mijn schoonzus heeft bij de eerste er ook anderhalf jaar over gedaan om zwanger te raken en bij de tweede was het de tweede ronde raak. Net of je lichaam dan eindelijk weet wat het moet doen of zo. Gelukkig voor jullie iig.
hoi toetje gewoon doen waar je je lekker bij voelt.. kipkip gef. bijgevoegd onze kanjers.. morgen al weer 11weken
Hoi meiden Wat een goed nieuws lees ik toch allemaal. @ Kipkip, Enise onwijs gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Wat fijn dat het zo snel is gegaan. @ Danjo: Wat een snelle dame heb jij zeg. Voor je het weet loopt ze al. Heerlijk genieten, want voor je het weet zijn ze baby af. Maar je krijgt er dan ook weer iets geweldigs voor terug, want als ze gaan babbelen zijn ze ook zo leuk (ze zijn eigenlijk altijd leuk ) @ Yippie: Wow wat een mooie kindjes zie ik daar al. Wat fijn dat alles goed gaat. @ Hvj: Fijn dat de echo's goed zijn. Wat een naar bericht van je vader. Vreselijk. Sterkte. @ Caruli: Wat een prachtig gedicht heb je geschreven. En wat een moeilijke dag zal dat altijd blijven. Maar je bent echt super dapper. Hoe was het bij de orthoptist? @ Toetje: Welkom terug. Lekker gaan genieten hoor, want voor je het weet is het alweer voorbij. En wat Danjo ook zegt al die negatieve topics gewoon niet bezoeken. @ FT: Nick lekker aan het draaien. Heerlijk die ontwikkeling. Wat fijn dat de medicijnen mochten stoppen. Duimen dat hij het ook niet meer nodig gaat hebben. Zo ik ben weer bij. Mijn meisje heeft haar eerste tand (met 6 maanden) Ik kwam er per ongeluk achter. Ze is nog steeds super lief en vrolijk. Ze eet heerlijk groente en fruit, maar ze heeft ,vooral bij het fruit, wel haar voorkeuren. Ze ligt veel op haar buik en schuift naar achter, maar terugdraaien en naar voren komen dat zit er nog niet in. Ze vliegt wel veel als een vogelnestje en dan natuurlijk heel hard daarbij lachen. Mijn zoon is echt super lief voor haar. We genieten vol op. Gisteren is mijn schoonzus bevallen van hun tweede zoon. We gaan dinsdag langs, volgens mij gaat het dan weer heel hard kriebelen hier. Kijken of mijn man dat ook voelt Ik moet donderdag naar het cb. Ik ben benieuwd of ze veel gegroeid is met al dat eten. ik kom snel weer langs Liefs Femme
yippie: mooi hoor, echt super om te zien, ook leuk dat je het tussenschot zo ziet, echt 2 eiig Lafemme: we zijn bij de orthoptist niet veel wijzer geworden, er wat een invaller en die deed niet veel. Nu moeten we eind dec terug komen. Gefeliciteerd met de geboorte van jullie neefje Fijn dat het zo goed gaat met je meissie, ook volop aan het eten zie ik. Gaat hard dan ineens he, ik denk dat Mitch ook veel aangekomen is sinds hij over is op het groente en fruit. We zullen het woensdag weten dan moeten we weer naar het CB
@Yippie, wat gaaf om te zien zeg! Groeit je buik al flink? Was het trouwens niet schrikken toen je hoorde dat het er twee waren? Nick heeft inmiddels zondag zijn eerste hapjes wortel gehad. Hij zat al twee dagen naar mijn glas te happen als ik wat ging drinken dus bedachten we dat het wel tijd was voor een hapje. Hij vond het heerlijk! En vanmorgen kwam ik zijn kamertje in omdat hij wakker was, ligt ie op zijn buik met zijn armen waar het hoort! Hij kan nu dus echt over zijn arm heen komen met draaien. Ik vind het ontzettend leuk en spannend al die nieuwe ontwikkelingen, we zijn zondag ook voor het eerst wezen zwemmen, vond ie ook geweldig. Maar aan de andere kant heb ik zondag ook de eerste lading te kleine kleertjes uit zijn kast gehaald en toen baalde ik wel ff. Hij wordt al zo groot. hihi
Het gaat snel he meid, hij is alweer 4 maanden. Super dat hij de worteltjes lekker vond. Leuk he als ze voor het eerst gaan eten enzo. Vanmiddag moet ik naar de tandarts, er is ooit een kies van mij gevuld maar blijkbaar niet goed. Nu is de kies eigenlijk niet goed meer, de tandarts wil een wortelkanaalbehandeling proberen en als dat geen nut meer heeft trekken Heb er weinig zin in om te gaan. Morgen met Mitchell naar de kinderarts. Het vorige berichtje schreef ik cb maar dat moest dus kinderarts zijn. Om half 9 er al zijn dus dat word vroeg opstaan en eten geven enzo.
Mocht het je geruststellen, mijn man is ook als de dood voor de tandarts en die heeft bij zijn wortelkanaalbehandeling niets gevoeld. Maar het blijft vervelend. Sterkte iig. Is het morgen voor controle of gaan ze wat doen?
Het is een wortelkanaalbehandeling geworden maar idd met verdoving. Het duurde wel lang, hij kon er niet goed bij. Het was mijn achterste kies. Maar goed het is gebeurd, ik heb mijn kies nog Morgen is controle en gelijk weer bespreken hoe het nu verder gaat met eten, poepen, medicatie en zijn KMA. Elke keer als ik probeer te stoppen met medicijnen of mindere dan werkt dat niet.
Waar krijgt ie ook al weer medicijnen voor? Niet voor zijn hoofdje toch? Mijn neefje had ook KMA maar is er helemaal overheengegroeid. Hij drinkt nu ook gewone melk en optimel en zo. Ik hoop dat Mitchell er ook overheen groeit.
schriikken voor 2 nee hoor.. wij dachten zelf al dat ze allebei waren gebleven.. dus ons vermoeden werd bevestigd we vinden het mega leuk.. ik ga slapen ben moe.. dag lieverds..
FT: Ja ze groeien er ook overheen, meeste kinderen voor 1 jaar. Hopelijk is Mitchell er ook snel vanaf. We zijn vandaag op controle geweest bij de KA, Hij heeft verhoging van zijn medicatie gekregen omdat hij toch misselijk blijft en blijft spugen. Verder was hij goed gegroeid, sinds de laatste controle 6 wk geleden is hij 3 cm gegroeid en 650gram aangekomen Nu hebben we ook een verlenging van de machtiging voor zijn hypo voeding gekregen, dus nu moet hij het zowieso tot zijn 1e verjaardag gebruiken, en dan zullen we een keer opnieuw testen. Dus over 3 maanden moeten we terug komen. Over 2 weken weer naar het cb en dan is het weer even rustig
Hoi hoi Vandaag een bezoekje gebracht aan het cb. Mijn prinsesje weegt 7230 gram en is 70,3 cm lang. Veder was alles in orde. Gelukkig ook geen wachttijden, dus we waren zo weer buiten. Maar wat een slecht weer vandaag...blehh. Mijn zus (degene die na 17 jaar huwelijk en 4 kinderen is gaan scheiden) kreeg vandaag de sleutel van haar nieuwe huis. Ik en mijn zusje hebben de hele middag schoongemaakt (en daar heb ik best een hekel aan) Mijn man is nu het laminaat er aan het uit slopen. Aankomende weken zullen we vast veel tijd daar rond brengen. Mijn meisje gaat ze zich een beetje omhoog werken (dus op handen en voeten) maar komt nog niet verder, maar het begin van kruipen komt eraan. @ Caruli: Wat fijn dat alles bij de ka goed was. Heerlijk dat hij zo gegroeid is. Mijn meisje was deze maand maar 1 cm en 400 gram gegroeid. En de maand ervoor juist veel meer, zo wisselend he. Hopelijk werkt de verhoging van de medicatie, zodat hij niet meer misselijk hoeft te zijn. Fijn dat je kies gered is @ FT: Oh ja die kleertjes weghalen....ik vond dat weer zo jammer. Ondertussen zit ze al in maat 74 (broekjes nog in 68 en heb ik het dus al een aantal keer moeten doen. Mijn zusje haar eerste kindje was een meisje en zij heeft nu een jongen, dus wij wisselen van kleding. Er kwam dus ook een zak vol mt 74 kleding van haar kant en daar zat ook zoveel leuks bij....zucht (ik ben nog al verslaafd aan kleding kopen...niet voor mezelf, maar voor mijn kids....vreselijk!) Wat goed dat Nick kan draaien. Mag je hem heerlijk constant gaan terug draaien @ Yippie: Lekker goed uitrusten, goed naar je lichaam luisteren. Dan kunnen Dirk en Wesley goed groeien. Wil je eigenlijk weten wat ze gaan worden? Ik ga lekker relaxen, liefs Femme
Ik kan me nauwelijks concentreren op mijn werk. Mijn tante is al een hele tijd ziek, maar het gaat nu echt heel snel achteruit. Ze heeft borstkanker en we wisten al dat het een aflopende zaak zou zijn. Ze heeft er sinds kort ook suikerziekte door gekregen. Ik hoorde vandaag dat ze zich echt niet prettig meer voelt en stopt met het nemen van insuline waardoor ze in coma zal raken en binnen een paar dagen zal overlijden. Ze is vandaag afscheid aan het nemen van haar kinderen en kleinkinderen.