Langer dan een jaar bezig geweest ( deel 2)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Danjo, 22 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LizaM

LizaM Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.264
    0
    0
    FT; wat heftig zeg! veel sterkte.

Caruli; wat fijn dat je kies gered is.
    En balen dat Mitchel meer medicatie heeft gekregen. Hopelijk kun je na zijn eerste verjaardag snel afbouwen.

Ik heb niet alles bijgelezen want ik heb zo'n hoop gemist. Sorry dat ik zo weinig online ben maar de tijd en energie heb ik er niet voor.
    Met ons meisje gaat alles heel erg goed. ze is een ondernemende dame aan het worden die precies kan duidelijk maken wat ze wil. Ze is blijft een kleintje als ik de gewichten en lengtes hier lees. Wij zitten nog in maatje 68.
    Afgelopen week zijn we bij de gyn geweest omdat we serieus een tweede kindje zouden willen. In het ziekenhuis waar ik bevallen ben zeiden ze dat we weer twee jaar zouden moeten wachten voor we met IUI konden starten. Maar in de kliniek mogen we starten de eerst volgende cyclus dat ik gestopt ben met de bv. Ik had eigenlijk tot een jaar willen geven maar speel nu met de gedachte om toch wat eerder te stoppen om zo sneller aan de IUI's te kunnen starten. We weten het nog niet. Maar wel spannend allemaal dus.

Danjo; hoe is het nu met je bekken?

Yippie; buiten moe, hoe voel je je? Weet iedereen het ondertussen?

2. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    LizaM: jee spannend meid, oktober is ook al volgende maand.
    Super dat jullie toch gelijk weer kunnen beginnen.

3. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    @Liza, wat fijn idddat jullie zo snel kunnen beginnen. Nederland is wat dat betreft zo irritant, dat ze je jaren laten wachten! Ik heb dat boek van Joolz Oliver gelezen en zij had toen ze vruchtbaarheidsproblemen hadden in 1 week tijd (na haar eerste (!) afspraak met de gyn) een echo, HSG en kijkoperatie. Daar heb ik destijds anderhalf jaar over gedaan (al was ik een maand voor mijn kijkoperatie zwanger :), maar toch..). Hier was het eerst een echo (die's niet zo duur he?), dan een half jaar wachten op een HSG en dan weer eens een half jaar wachten op een kijkoperatie. Volgens mij gewoon puur een geldkwestie hoor!

4. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Dat zal ook wel aan het zh liggen denk ik, ik ben op zich best snel geholpen.
    Maar er was eerst een fout gemaakt en toen heeft de gyn het goed willen maken denk ik en daardoor sneller stappen ondernomen.

5. he meiden...

Denk wel dat we het willen weten weet alleen niet of ik het hier neer zet.. volgens mij hebben we meelezers.. haha..

verder gaat het hier geod.. wel een naar weekend gehad.. had vannacht net als het hele weekend een heftige steek in mijn rechter zijn die van boven naar beneden schoot.. maar echt vette pijn..
    was ongerust maar vandaag hartjes gehoord voor het eerst dus dat was mooi.. en het is me bekken.. mijn baarmoeder zag er goed uit voor 12 wken en een tweeling mooie hoogte etc... dus wij gaan gewoon gerust op vakantie naar zeeland donderdag..

liza spannend hoor voor een tweede gaan..

hier verder aan het genieten.. de babykamer is inmiddels gesausd.
    liefs yippie

6. Neentje

Neentje Niet meer actief

Hoi dames,

Ben ik ook ff, van het plassen krijg je niet zo gauw weer slaap.
    Betreft mijn vader, daar weten we over 2 weken meer over want dan heeft ie afspraak in het zh. Hier een druk en minder leuke weekend gehad, heb namelijk een auto-ongeluk gehad. Gelukkig zat ik alleen (de kleine was met mams) in de auto (die nu totaal los is) en gaat het goed met de baby (na onderzoeken in het zh), heb nog wel de schrik maar dat zal ook ff duren zei de gyn.
    Verder gaat het goed met de zwangerschap, volgende week afspraak bij de psych en paar dagen later weer een echo en controle.

@FT, heftig meid. Wens jullie er veel sterkte mee!

@LaFemme, leuk he al die ontwikkelingen. Geniet ervan

@Caruli, gelukkig heb je je kies nog en hoop dat Mitchel er gauw overheen komt en weer gwn zuivel kan hebben.

@Danjo, lekker midweek weg geweest en nu nog vakantie hebben.

@LizaM, leuk voor een 2e gaan. Succes ermee!

@Enise, juist bij een 2e is dat sneller te zien zeggen ze (althans hier wel).

@Toetje, alles goed met jou?

@Yippie, mooie echo's meid. En fijn dat alles goed gaat met je voetballers.

7. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Jee meid een auto ongeluk, dat zal wel schrikken zijn geweest.
    Gelukkig is met jou en de beeb alles goed.

8. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey meiden,

Hvj, jeej meid zeker schrikken! Blij dat alles met jullie goed gaat. Hoop dat jullie wat goed nieuws zullen horen over je vader..

LizaM, spannend meid, jullie ook al voor een 2de..

FT, jij ook veel sterkte met je tante :( :(

9. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Caruli en Enise, dank je meiden. Ik moet gewoon blijven auto rijden anders kom ik niet zo gauw van de schrik af, was ook de tip van de gyn.

10. LizaM

LizaM Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.264
    0
    0
    Tjee, wat schrikken een auto-ongeluk. Fijn dat je kleine niet bij je in de auto zat en dat alles goed is met de kleine in je buik. Goed van je dat je blijft rijden. En succes bij de psych. Hopelijk kan die iets voor je doen.

Toetje; wat fijn dat alles goed was bij de 20 weken echo, en wat leuk dat je ook een meisje krijgt.

Kipkip; gefeliciteerd met je zwangerschap! Wat fijn dat je nu snel zwanger bent geworden.

Enise; Jij bent nu dus ook spontaan zwanger geworden, wat fijn. Had ik je al gefeliciteerd? Zo niet bij deze dan: GEFELICITEERD!

Ik heb er nog lang over nagedacht en heb besloten om bij de 11 maanden te stoppen met de bv zodat ze snel kunnen starten met IUI's. Ik merk dat ik er weer echt zin in heb zo'n kleintje. Hopelijk ben ik nu alleen niet zo ziek tijdens de zwangerschap ;)
    Maar eerst maar eens zwanger worden! Ik zit nu te wachten op mijn ongi. Al twee dagen voel ik het aankomen maar het zet maar niet door. Maar van het klussen verwacht ik niet zwanger te zijn nu.

11. Neentje

Neentje Niet meer actief

@LizaM, dank je. Hopelijk is het gauw raak bij jullie, duim voor een spontane zwangerschap.

12. la femme

la femme Fanatiek lid

16 jan 2007
    1.576
    0
    0
    Hoi hoi

@ Danjo: Oh wat lekker dat je er even tussen uit bent geweest. Lekker genieten van je 2 weken vakantie. Heb je verder nog plannen, of ga je gewoon heerlijk uitrusten?
    @ FT: Oh wat vreselijk van je tante. Sterkte!
    @ Lizam: Hebben jullie totaal geen kans op een spontane zwangerschap? Sorry ik weet niet je hele verhaal....
    Wel fijn dat er duidelijkheid is en dat jullie snel geholpen zullen worden. Dat geeft vaak wel veel rust.
    Wij hebben een jaar in de mmm gelopen (alles gehad, ook kijkoperatie), toen ik mocht gaan starten met IUI. (gelukkig nooit nodig geweest)
    En geniet nog even van je laatste maandje bv geven, want volgens mij is dat ook iets heel speciaals, toch? Wel lekker toch als ze wat langer in het zelfde maatje blijven. Ik heb al zoveel leuke kleertjes weg moeten doen ;)
    @ Yippie: Oh wat naar van die vervelende steken. Ik kan me voorstellen dat je daar ongerust van raakt. Gelukkig is alles weer super goed, dus heerlijk gaan genieten van je vakantie naar Zeeland.
    Wat ben je lekker snel met de babykamer. Durf het bijna niet te zeggen, maar ik heb met 38 weken zwangerschap de hele babykamer nog geverfd :D
    @ Hvj: Oh meid wat schrikken. Wil je vertellen wat er precies gebeurt is? En totaal los, dat is geen kleinigheid. Heb je verder helemaal niets? En gelukkig had je de kleine niet bij je en is je baby goed beschermd door haar/ zijn mama. Sterkte meid. Knuff
    En heel veel sterkte ook met je vader.
    @ Caruli: Ik zie dat weer pendelt. Ik zat opeens terug te denken. Je hebt ook ooit eens voor mij gependeld (denk dat het in 2007 was) en je voorspelde dat ik zwanger zou zijn in mei. Je had het goed alleen was ik pas 2 jaar later zwanger, maar ja ik had ook nooit gevraagd welk jaar 8);) Krijg je nou veel verzoeken om te pendelen?
    Verder alles goed met je kids?

Hier alles rustig. Mijn meid is nog steeds bezig met het begin van kruipen, alleen weet ze nog steeds niet hoe, maar ze blijft proberen. Verder gaat ze tegenwoordig mee in haar nieuwe peuterschaal voor in de bakfiets. De maxi-cosi was wel prima, maar ze werd toch wat zwaar om constant uit die bak te tillen. Ze heeft het helemaal naar haar zin, want ze kan nu en alles goed zien en haar broer aanraken. Dolle pret.

Afgelopen week zijn er ,naast ons nieuwe neefje, ook nog 2 andere baby's geboren....ik word gek van dat gekriebel en dat gerammel van die eierstokken :D:D En dan ook hier allemaal zwangere....Het wordt tijd dat mijn man gaat zeggen wat we gaan doen. Dan kan ik me er bij neer gaan leggen. En ik ben er niet treurig om hoor, want hoe graag ik het ook zou willen. Ik ben super happy met wat ik heb en dat is eigenlijk al genoeg.

Liefs Femme

13. Neentje

Neentje Niet meer actief

Hoi meid,

Gelukkig heb ik idd niks. Het was op een kruispunt gebeurd, ik wou rechtdoor en de andere auto wou naar links maar ipv achter mij naar links te gaan is ze voor mij gegaan (mij niet gezien omdat er een andere auto naast me stond die naar rechts wou) en voor ik het wist boem. Koelvloeistof lekte, de voorkant van de auto helemaal in een deuk, motor starte niet, werd geduwd door de politie aan de kant. Ben allang blij dat niemand wat mankeert, een auto is te vervangen.
    Dank je meid.

Leuk dat je meissie meer probeert, voor je het weet kan ze al lopen en mag je achter haar aan rennen.
    Last van rommelende eierstokken, hoop dat je mannetje gauw duidelijkheid geeft.

14. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Goedemorgen meiden.

Hier weer een slechte nacht, de laatste paar dagen wil Mitch niet goed slapen, veel wakker worden en krijsen..

Lafemme: Ja krijg heel veel aanvragen, maar doe alles op zijn tijd hoor ;)

Mitchell en Casey doen samen mee aan de baby vd maandverkiezing, ik vond die foto zooo lief. Kon het niet laten om hem in te sturen :)
    Wat vinden jullie?

15. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    Hoi meiden

Mijn tante is eergisternacht (van maandag op dinsdag) overleden. Gelukkig voor haar is het heel snel gegaan nadat ze de beslissing had genomen dat ze niet meer wilde. Ze heeft de hele maandag nog met haar kinderen en kleinkinderen doorgebracht en 's avonds is ze in haar slaap overleden. Voor ons heel verdrietig maar het is een troost te weten dat ze niet meer hoeft te vechten. Maandag wordt ze gecremeerd.

@HvJ klinkt heftig zeg! Gelukkig is het goed afgelopen.

16. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    FT: jee das idd snel zeg, gecondoleerd!
    Heel veel sterkte meid :(

17. Neentje

Neentje Niet meer actief

@FT, gecondoleerd meid.

@Caruli, hopelijk heb je vandaag een betere nacht.

18. la femme

la femme Fanatiek lid

16 jan 2007
    1.576
    0
    0
    @ FT: Gecondoleerd meid. Veel sterkte met het verdriet. Maar wat jij ook zelf zegt, het troost gelukkig wel dat ze niet meer hoeft te vechten en dat ze in rust is overleden. Dikke knuffel voor aankomende tijd.
    @ Caruli: Hopelijk slaapt Mitchel snel wel lekker door. Mijn meis heeft ook af en toe dat ze hard huilt en als ik dan bij haar ben, slaapt ze weer 8). Misschien dat ze toch al dromen en natuurlijk alles verwerken. Is niet niets voor die kleine hummeltjes.
    @ Hvj:Wow klinkt heftig meid. Zeker een geluk dat het alleen met blikschade afloopt. Heb je alweer gereden? En hoe voelt dat?
    Ik heb toevallig 12 jaar geleden een auto ongeluk gehad en ik heb daarna nooit meer gereden. Ik heb vorig jaar lessen gevolgd, maar ik rij nog steeds niet. Dus zeker blijven doen...

Ik ben echt helemaal op. Ik heb op al mijn vrije dagen alleen maar geklust bij mijn zus in haar huisje. En nu is het hier zo'n troep en ik voel me zo ...blehhhhh. Hopelijk krijg ik snel weer wat energie.

liefs Femme

19. Neentje

Neentje Niet meer actief

Idd gelukkig. Ja heb die dag meteen gereden, moest ook anders zou ik die angst erin houden en zonder auto kan ik niet met een kleine en verre afstanden. Mijn schoonzus heeft ook hetzelfde als jij en sindsdien nooit meer gereden, ze wordt overal heen gebracht.

Dikke knuff meid, hoop dat je gauw weer fitter bent en je huisje kan je op je gemak aanpakken elke dag wat.

20. LizaM

LizaM Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.264
    0
    0
    FT; gecondoleerd, veel sterkte met het verwerken van dit verlies. Wat fijn dat ze zo'n mooie laatste dag heeft gehad.

La Femme, wat fijn dat je je zus kan helpen, maar let je wel een beetje op jezelf? Thuis gaan alle dingen wel gewoon door inderdaad.

Caruli; die periodes kennen wij ook dat ze ineens niet meer goed slaapt. Hopelijk is het een tandje en kun jij weer snel van je nachtrust genieten.

Ik ben na een cyclus van 43 dagen ongi geworden. Ik begon al hoop te hebben op een spontane zwangerschap dus de teleurstelling is weer groot. Ben er echt down van.
    Wij hebben alle onderzoeken in de MMM gehad en er is bij beide niets gevonden. Na twee jaar tevergeefs proberen mochten we eindelijk starten met IUI's. Technisch gezien moet een spontane zwangerschap er dus inzitten maar ik acht de kans eerlijk gezegd erg klein. Vorige keer had ik dit gevoel ook al en het klopte, nu heb ik het gevoel weer.

Deel Deze Pagina