Langer dan een jaar bezig geweest ( deel 2)

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by Danjo, Jan 22, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Neentje

Neentje Niet meer actief

Ik zou tot haar 2e jaar bv willen geven. Ze krijgt nu 2 á 3 x per dag op een vaste tijdstip bv en op verzoek.

Hopelijk herstel je gauw meid, beterschap. Heb je een kinderwens?

Klagen mag je hier altijd he, daar heb je ons voor. We staan voor dik en duk voor elkaar, dus schroom niet! Hopelijk zul je alleen maar goeie tijden kennen met je kleintje.

Danjo, beterschap meid. Heerlijk he als ze vrolijk zijn die kleintjes.

All, een dikke knuff van mij en mijn kleine.

2. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

May 23, 2007
    2,486
    7
    38
    Hoi meiden

Wat is het rustig hier! (Niet dat ik zelf wat zinnigs te melden heb hoor ;))

3. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    tis idd heel rustig :D

Roosje tjee tot 2 jaar zou dr niet aan moeten denken en eerlijk vind ik het ook niet zon prettig gezicht zon oud kind aan de borst maar goed doen waar jij je goed bij voelt

4. LizaM

LizaM Fanatiek lid

May 5, 2008
    1,264
    0
    0
    Roosje; tot twee jaar is best wel lang. Wat is je reden hiervoor? Heb jij het idee dat bv je veel energie kost?
    Ik zou zeker nog een tweede willen maar zie op tegen het enorme traject en alle emoties enzo. We zullen zien hoe het gaat lopen.

5. LizaM

LizaM Fanatiek lid

May 5, 2008
    1,264
    0
    0
    Effe spammen dat ons meisje super goed is aangekomen!!! Ze weegt nu 5430 gram en is bijna 60 cm! Ben helemaal trots op haar. Nu zit ze weer in het groene gedeelte van de groeicurve.

Roosje; ik lees mijn berichtje nog eens terug en zie dat het er misschien wat vervelend staat. Natuurlijk moet je het zelf weten hoe lang je haar bv wil geven. Ik zou (en ben bang kan) er niet zo lang voor kiezen. Maar natuurlijk ieder zijn keuze. Mijn vraag waarom is puur nieuwsgierigheid. Hopelijk zie je het niet als een verklaring moeten geven want zo is het zeker niet bedoelt.

6. Neentje

Neentje Niet meer actief

Hoi dames,

Ik heb niet terug gelezen maar wou ff zeggen dat ik vandaag bij de HAP ben geweets ivm hevige zijpijn, en blijkt dat ik nierontsteking heb. Gelukkig ben ik bij mams, dus kan goed uitzieken.
    Ik heb antibiotica gekregen die ik af moet maken en waarna ik naar mijn eigen ha moet gaan voor nacontrole.

Ik kom gauw weer bijkletsen, nu ga ik mijn bedje opzoeken want ben moe.

Liefs SR

7. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    beterschap meid dat is niet leuk doet zon zeeer.

hier lekker druk aan de poets geweest en nu ff lekker chillen, naomi slaapt weer lekker zoals het grootste gedeelte van de dag. Mannetje is werken en als hij thuis komt gaan we even na mijn oma toe

8. Neentje

Neentje Niet meer actief

Het is idd rustig hier, iedereen op vakantie ofzo?

Uiteraard en daar voel ik me ook goed bij vandaar dat ik die keuze ook heb gemaakt.

9. Neentje

Neentje Niet meer actief

In het begin vond ik bv geven idd veel energie kosten maar nu niet meer, en beiden genieten we er van.

Ik begrijp je meid, dat is ook het laatste wat ik wil doen (terug de mmm in, zoals behandelingen). Pillen slikken of spuiten vind ik nog mee vallen, maar zo een behandeling vraagt toch veel van iemand en dat naast een baby. Ik kreeg van de gyn een elefoontje dat Clomid slikken niet mag icm bv, dus ik laat het z'n beloop gaan.

10. Neentje

Neentje Niet meer actief

Dank je meid, nee leuk was het zeker niet en pijn doet het ongetwijfeld zo nu en dan maar gelukkig minder nu ik antibiotica+pijnstillers inneem.

Mijn kleine was ook heel erg ziek, hangerig/huilerig en hield ook niks binnen (dacht misschien een buikgriepje), heel de tijd niezen enzo maar gelukkig gaat het weer goed met haar.

Aaaah poetsen lekker nagevoel krijg je daar van, hier morgen ook weer van alles aanpakken als ik kan.

11. Neentje

Neentje Niet meer actief

Geweldig nieuws! Fijn dat het goed gaat met je meissie, en zeker mag je trots op d'r zijn.

Ow nee hoor heb het zeker niet als vervelend ervaren, ieder heeft haar eigen mening over iets en dat is niet meer dan normaal.

12. kipkip

kipkip Fanatiek lid

Feb 11, 2008
    2,578
    0
    36
    Ik kwam eens even spieken hier. Hoe gaat het met de dames en de kleintjes?

Hier alles goed, buiten alle virusjes die ze op het kdv oppikt... Nu net weer even een goede periode waarin ze goed eet, drinkt en slaapt, haha.

13. Neentje

Neentje Niet meer actief

Hoi meid,

Leuk je weer te lezen, hier gaat het allemaal z'n gangetje.
    Fijn dat het weer goed gaat met je kleine, om een goeie weerstand op te bouwen moeten ze door het e.e.a heen.

En wat gaat het al snel joh, nog een 2 maandjes en ze wordt alweer 2!

14. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    hey kipkip
    leuk om idd weer eens iets van je te lezen :D
    en idd de tijd vliegt voorbij zeg
    alweer bijna 1 jaar je meissie

15. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    kipkip hier ook t 1 na het ander lang leve het kdv maar ze zeggen dat het het eerste 2 jr is en daarna super weerstand :D

caruli hoe is het bij jou meid

16. kipkip

kipkip Fanatiek lid

Feb 11, 2008
    2,578
    0
    36
    Haha, Roosje het gaat wel snel maar zo snel nou ook weer niet hoor. Ze wordt in april 1.

17. Neentje

Neentje Niet meer actief

Nou over een paar daagjes is het alweer maart, en voor je het weet is het april.

Maar goed lekker genieten van d'r meid.

18. kipkip

kipkip Fanatiek lid

Feb 11, 2008
    2,578
    0
    36
    Roosje...ja, maar jij zei dat ze al 2 werd...;)

19. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    danjo: hier kan ik eindelijk zeggen dat er rust is in de tent
    het lijkt erop dat we een manier gevonden hebben waar mitchell het goed bij doet
    hij is nu zo vrolijk en actief
    echt dag en nacht verschil :D
    hoe is het met jou meissie?
    groeit ze goed enzo?

20. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

May 23, 2007
    2,486
    7
    38
    @Caruli, waaar zat het probleem? (gewoon uit nieuwsgierigheid). Blij te horen dat het nu lekker gaat!

Share This Page